20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

יעלון ודנון מביעים תרעומת על דברי אשטון

שרת החוץ של האיחוד האירופאי קשרה בין הרצח הנתעב בטולוז לבין היחס לפלסטינים. דנון ויעלון לא נשארו אדישים. היא חזרה בה מדבריה 

 

 

בוגי אמר : “דבריה של קתרין אשטון מקוממים ומצביעים על בורות, ואיני רוצה לחשוב על סיבות אחרות בגינן הם נאמרו. להשוות אותנו לרוצח בטולוז, לאסאד הטובח באנשיו או לפעילות של ארגוני טרור נגד אזרחים מצביע על ניתוק מהמציאות. אנחנו איננו פוגעים בכוונה תחילה בילדים ואם זה קורה, זה מכיוון שאויבינו משתמשים בילדים כמגן אנושי על מנת לירות לעבר ילדים ישראלים. אנחנו כואבים על כל ילד שנפגע. אך יש כאלו שתפיסת עולמם נשענת על בורות ועל מושגים מוטעים וכנראה זה המצב במקרה הנוכחי, שמשתלב היטב עם ההזמנה המופרכת של נציג חמאס לנאום בפני מועצת זכויות האדם של האו”ם”.

ואילו יו”ר ועדת העלייה, הקליטה והתפוצות, ח”כ דני דנון, קיים היום (ג’) דיון דחוף בכנסת בנושא הפיגוע בבית הספר היהודי בצרפת. דנון פנה לנציגת האיחוד האירופי  במהלך הדיון: “דבריה של שרת החוץ, קתרין אשטון מהוות תעודת עניות לאיחוד האירופי- העברתי פניה עם דרישה להתנצלות על דבריה. שרה במדינה אירופאית שהייתה אומרת דבר כזה הייתה צריכה להתפטר- אין מקום להשוואה בין רצח של ילדים קטנים מטווח אפס על רקע אנטישמי לבין המצב בעזה- אמירות מסוג זה מסוכנות לערכי האנושות כולה”, אמר דנון.

לאחר הדיון העבירה השרה אשטון דרך נציגות האיחוד האירופי בישראל תגובה לפנייתו של ח”כ דנון: “אין כל קשר בין המצב בעזה לרצח בטולוז- דבריי הוצאו מהקשרם” אמרה.

דנון בירך על לקיחת האחריות של השרה אשטון: “אני מקווה שהתבטאויות מסוג זה יהיו נחלת העבר, אמירותיה הקודמות של אשטון מסוכנות ולא ראויות”, סיכם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ה”ח של ח”כ משה כחלון על הסדרת נושא ההלוואות החוץ בנקאיות

אריק זיו ויזר

על פי רוח יו”ר הכנסת : חדר ישיבות הממשלה בכנסת ייקרא על שם יצחק שמיר ז”ל

אלי חזן

צדיק חברתי !

אריק זיו ויזר

“לקהילת עורכי הדין וללשכה תפקיד משמעותי בביצור יסודות הדמוקרטיה ושלטון החוק”

אריק זיו ויזר

אם מישהו היה צריך עוד הוכחה: ליברמן לא ימין

אריאל אילוז

ח”כ רגב לשטייניץ : “טרכטנברג לא מספק את כל האזרחים”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן