26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
אבל בליכוד

יעלון: "אמנון שאני הכרתי היה בראש ובראשונה אדם"

חודש ימים חלפו מאז פטירת הרמטכ"ל החמישה עשר, אמנון ליפקין שחק ז"ל. אזכרה לזכרו נערכה בישיבת ההסדר "מאיר הראל" במודיעין, בה השתתפה גם משפחת ליפקין שחק וכן השר משה בוגי יעלון

 

בישיבת ההסדר במודיעין בראשות אל"מ (במיל') הרב אליעזר שנוולד, התקיימה הערב (חמישי) אזכרת השלושים של רב אלוף(במיל') אמנון ליפקין שחק ז"ל. המשפחה האבלה וחברים נטלו חלק באזכרה, בהם גם ידידו וחברו של שחק השר משה בוגי יעלון, אשר ספד לשחק.

 

"מאז הלך מאיתנו, דובר רבות על אמנון ליפקין-שחק הלוחם עז הרוח, על אמנון המפקד, אמנון הרמטכ"ל, אמנון השר, ובשורה התחתונה על אמנון האדם", אמר יעלון, "כי אמנון שהכרתי היה בראש ובראשונה אדם. איש של אנשים, חבר אמת שתמיד היה שם בשביל מכריו ופקודיו, אכפתי, מסור, נטול גינונים, אדם שפיו וליבו שווים. תמיד עשה זאת באנושיות ומתוך כבוד הדדי. מבחינתי אמנון היה קודם כל המפקד. המפקד המקצועי, היסודי, האמיץ, הנבון, השקול, קר הרוח. תכונות אשר גרמו לי ולפקודיו האחרים לצעוד אחריו לקשות שבמשימות. ידעתי שיש על מי לסמוך".

 

עוד הוסיף השר כי: "אמנון היה ארץ ישראל היפה במלוא מובן המילה, לוחם ומפקד מהדגולים שקמו למדינת ישראל, שתרומתו רבת השנים והמעשים לביטחונה לא תשוער; חבר של אמת, שתמיד הושיט את ידו כדי להיות שם עבור רעיו; ומעל הכול, בן אדם".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק משתתף בצערו של אלי זעפרני מקריית שמונה

אלי חזן

ליכודניק משתתף באבלו של יריב לוין על פטירת אביו.

מערכת ליכודניק

ליכודניק מרכין את ראשו על לכתו של יחיאל קדישאי

אלי חזן

ליכודניק משתתף בצערו של אריק זיו בשל מות אביו

אריק זיו ויזר

ליכודניק משתתף בצערו של דוד אושר בשל מות אימו

אריק זיו ויזר

ליכודניק משתתף בצערו של אלי זעפרני מקריית שמונה

אלי חזן
דילוג לתוכן