20.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

ינקי מכוון לכנסת

יו"ר ארגון העובדים של בנק הדואר מכוון מירושלים לכנסת. כפי שזה נראה הוא בכיוון הנכון.

לפני כמה שנים ראיין ליכודניק את ינקי כהן, חבר מרכז מירושלים, עובד ותיק בחברת דואר ישראל שהגיע עד מעמד של יו"ר ארגון העובדים בבנק הדואר.

הוא בין מעצבי מדיניות חברת הדואר החדשה חבר בנציגות הארצית והמועצה הארצית של הדואר, חזרנו אליו לראות מה התחדש ולאן פניו מועדות.

לסיכום אפשר לומר שהכיוון לכנסת ברור, אפילו מאוד.

אז בואו נכיר אותו יותר לעומק : הוא עבר את גיל 50, יש לו שני ילדים ולנו הוא אומר : "שני ילדים שזכיתי לגדל : בן כלכלן ובן שסיים שירות משמעותי ביותר בצה"ל". אך הוא לא שוכח לשנייה את משפחתו הרחבה יותר : יש לו אח אחד, שתי אחיות, הורים אוהבים ומשפחה מקסימה יבדל"ו לחיים טובים וארוכים.

ינקי מציין כי הוא מאוד מתגעגע לאחותו רוזי ז"ל שלמרבה הצער נפטרה בטרם עת.

הוא גדל במושבה היוונית בירושלים וכיום גר בגבעון ומסיים לימודי תואר במדעי החברה והרוח באוניברסיטה הפתוחה.

הסכם לדואר

במהלך העשור האחרון מכהן ינקי כיו"ר עובדי בנק בדואר ורואה בזאת מלאכת קודש,כהן היה מבין מובילי המאבק מול משרד האוצר בעניין ההפרטה יחד עם שמעון פרג'ון יו"ר הארגון הארצי של הדואר ואחרים. לנו הוא אומר : "אני מבקש להודות לאבי ניסנקורן שליווה אותנו לכל אורך הדרך והיה נחוש יחד איתנו להתנגד להפרטה. בסופו של דבר זכינו ליצור את הסכם ההפרדה ולא ההפרטה. יצרתי שקט תעשייתי והעובדים מרגישים טוב יותר".

 

כהן לא נח לרגע. חשובה לו מאוד הסביבה האנושית והוא פועל המון לשם שיפורה. "היום אנחנו עומדים במצב שבו למעשה על פי ההסכם המדינה אמורה לדאוג לנו להון עצמי. בנק הדואר אמור לקבל הון עצמי ומצד שני המדינה מחויבת לספק לנו את האפשרות לתת שירותים חדשים לאזרחי ישראל. בינתיים, הדברים מתנהלים בצעדים מדודים,אנו עושים הכל תוך כדי תנועה ומבקשים ליצור הבראה אמיתית".

 

הכנסת

"התחלתי לקבל פניות מחברי מרכז בנושא ההתמודדות לכנסת" הוא מספר לנו. זה די מתבקש אם לומר את האמת. אחרי ככלות הכל, הוא ניהל מאבק מול הממשלה, הצליח ונחשף לכל מה שקשור לניהול המדינה.

הדבר חשף אותו לחברי מרכז והחברה הקרובים אליו מבקשים להריץ אותו במחוז ירושלים. "חשוב לי לייצג אותם. הסברתי להם שאני עסוק בשיקום הדואר אך הם ממשיכים ללחוץ. אמנם לא הודעתי אך הם מחכים לרגע שאקבל החלטה והם עובדים על זה בינתיים". חלק מהם נתקלו בינקי כאשר עזר לח"כ אמסלם לפתור את אתגר המפחמות בצפון השומרון. הוא כתב בפייסבוק כך : "לכל תושבי צפון השומרון מדובר בהשיג חסר תקדים,כל שאני מבקש חזקו את דודו אמסלם יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה שהיה נחוש להביא לידי פיתרון את בעיית המפחמות באזור,כנסו לפוסט של דודו והביעו את הערכתכם.
בקרוב אתראיין בעיתונות המקומית ואספר על השתלשלות הדברים."

כהן מאוד מעריך את אמסלם. "אני מביט על אמסלם  ורואה בו מודל להתנהגות". ובכלל, הוא מסכם :

"הגיע הזמן שחברי המרכז יפקחו את עיניהם ונשים לב במי אנו תומכים על מנת שייצג אותנו בכנסת. פרלמנטר חייב להיות איש של עשייה. פרקטי. אם אני בא אז אני בא לחוקק על מנת לשנות. יש חשיבות שיו"ר ארגונים שניהלו מאבק מול מדינה  אכן יובילו זאת בכנסת.  אני רוצה להביא את תורת ז'בוטינסקי לכנסת ובעיקר את חמשת המ"מים. בעיני יש לשלב בין תורות כלכליות שנדרשות להיום. יש לנו הרבה עבודה בתחום וכן לשאלתך דודי אמסלם יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה מקרב את הפריפריה למפלגה".

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מרה שחורה : מסלאווי במכתב למסתננים

אלי חזן

פרדוקס נתניהו: מתחזק בסקרים אחרי פתיחת משפטו ואת הנזק סופג גנץ

מזל מועלם - אתר אל מוניטור

ערבי לקובי צרפתי: "אחרי שנחסל אתכם ב'שטחים', נחסל אתכם בגליל"

אריק זיו ויזר

אנחת רווה וסיפוק רב בקרב תושבי השכונות בדרום תל אביב

אלי חזן

הפנים החדשות של הליכוד – הכירו את עומרי אקוניס

ליכודניק

תהיות של ליכודניק צעיר

דביר זיו
דילוג לתוכן