18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

יו"ר צעירי הליכוד בנשר – שרון בן סימון

  בישיבה נבחרו ליו"ר הנהלת הסניף אבי אזולאי, גזבר הסניף אליעזר סויסה ועו"ד אליהו שמואלי לסגן ומ"מ יו"ר מועצת הסניף.

 

ביום שלישי האחרון, נבחרו 14 חברי הנהלה חדשים בסניף הליכוד בנשר. כל זאת כתוצאה מר-ארגון שעובר הסניף עם ניצחונם של משיח עמר וקבוצתו. בחירתם של החברים תביא לפתיחת השורות בסניף הליכוד בנשר שהיה סגור במשך למעלה משני עשורים, ארגון הסניף לקראת הבחירות בינואר 2013 לכנסת ולבחירות המוניציפאליות.

ליו"ר הנהלה נבחר אבי אזולאי, גזבר בסניף אליעזר סויסה, וסגן ומ"מ יו"ר מועצת הסניף נבחר עו"ד שמואלי. בנוסף, נבחר, פה אחד, שרון בן סימון ליו"ר צעירי הליכוד בנשר. שרון בן-סימון בן 30 נשוי, גדל והתחנך בעיר נשר, בעל תואר ראשון מאוניברסיטת חיפה בבית הספר למדעי המדינה ותואר שני במינהל ומדיניות ציבורית עם התמחות בשלטון המקומי. שרון, פעיל ליכוד כבר 10 שנים ובבחירות האחרונה לסניף הליכוד בנשר נבחר כחבר מועצת הסניף.

שרון ראה תמיד את עצמו כפעיל ויוזם בקרב הצעירים בפוליטיקה המקומית עם דגש על הרתמות והקשבה לצעירים אשר מתגוררים בנשר שכן הפוטנציאל האדיר של העיר להבאת צעירים חדשים והישארותם של צעירים אשר גדלו בעיר.

שרון בן סימון:"ראשית ברצוני להודות לכל חברי מועצת הסניף על האמון שנתנו בי. מטרותיי לקדם את כל נושא הצעירים בישראל בכלל ונשר בפרט, תוך שיתוף פעולה עם צעירים מנשר בנושאים המוניציפאליים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אם תרצו פעילות ציונית : עדי ברוך

אלי חזן

כנס בנושא עבריינות מין על רקע לאומני

אריק זיו ויזר

דניאל גלילי נגד חנין זועבי. Take 1

אלי חזן

ועכשיו : קשרי החוץ של הליכוד בהונגריה

אריק זיו ויזר

הצעירים יוצאים לדרך

אלי חזן

בתא לביא באונ' בר אילן מסכמים פאנל מוצלח

Gilad Trugbild
דילוג לתוכן