19 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

יו”ר ועדת הכנסת, ח”כ יריב לוין- הראשון בחקיקה!

מתוך מגזין ליכודניק לפסח – 2011

16 חוקים בקריאה שנייה ושלישית- זה המאזן הנדיר של ח”כ יריב לוין בתוך שנתיים בלבד. הישג חסר תקדים לחבר כנסת בקדנציה הראשונה, הישג המציב אותו כבר עכשיו כמחוקק המוביל בליכוד.

 

החקיקה המגוונת אותה הוביל ח”כ לוין כוללת חוקים חברתיים, כמו החוק המאפשר להחרים מקטינים משקאות אלכוהוליים ובעצם קובע עיקרון לפיו “קטינים לא שותים”, והחוק לפיו יוענק סיוע משפטי למעוטי יכולת. כמו כן, העביר לוין את חוק מסירת מידע בתחבורה הציבורית, בעקבותיו הוקם מרכז מידע ארצי אשר מרכז את מכלול המידע הנוגע להפעלת כל קווי השירות של התחבורה הציבורית ומאפשר לציבור לקבל מידע מלא ובזמן אמת על מערך התחבורה בכל הארץ. בדרך זו, יוכל כל נוסע לתכנן את נסיעתו באופן מושלם גם אם עולה הצורך בשימוש במספר מפעילים שונים.

 

חוק חשוב במיוחד אותו הוביל לוין הוא “חוק משאל עם”, החוק שומר על רמת הגולן וירושלים ומחייב קיום משאל עם בקרב כל הציבור בישראל לפני קבלת החלטה בדבר ויתור על חלקי מולדת.

 

חלק נכבד מן החקיקה מוקדש לפעילות כנגד חברי הכנסת הערבים ומעשי הבוגדנות וחוסר הנאמנות שלהם למדינת ישראל. במסגרת זו פעל לוין בנחישות על מנת לשלול את זכויותיה של חברת הכנסת חנין זועבי בעקבות השתתפותה במשט הטרור לעזה. ח”כ לוין פעל בעקביות כדי לשלול מעזמי בשארה את זכויות הפנסיה שלו, בזכות עבודה עקבית ונחושה זו הופסקו תשלומי הפנסיה בסך של למעלה מ7000 ₪ שהועברו מדי חודש לבשארה.

 

ח”כ לוין עומד בחזית המאבק לשינוי פניה של מערכת המשפט בישראל. במסגרת המאבק העביר תיקון לחוק החוזים המהווה מהפכה של ממש בעולם המשפט ומבטל לראשונה, הלכה שנקבעה על ידי נשיא בית המשפט העליון בדימוס אהרון ברק. בנוסף, גובשו שורה ארוכה של הצעות חוק להחזרת השפיות והציונות למערכת המשפט.

 

במהלך כל תקופת כהונתו עד כה הקפיד ח”כ לוין לעמוד על עקרונות הליכוד ולהתייצב בחזית המאבק האידיאולוגי. הוא פועל רבות לחיזוק ההתיישבות בכל חלקי ארץ ישראל ונאבק בעקביות כנגד המשך הקפאת הבניה. במסגרת זו הוא מנהל מאבק עיקש כנגד הבניה הערבית הלא חוקית, וכנגד האפליה במסגרתה פועלות רשויות אכיפת החוק כנגד הבניה היהודית.

 

כל זאת, לצד מדיניות של דלת פתוחה, עזרה לכל חבר והקפדה על קיום מפגשים עם פעילי התנועה ותומכיה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שאמה הכהן : “אנו רואים הסתת חינם כנגד הממשלה”

אריק זיו ויזר

רותם ולוין מקדמים תיקון חוק האזרחות

אריק זיו ויזר

החזירו את הכסף מושחתים

אריק זיו ויזר

ח”כ אופיר אקוניס מעודד את התחרות בערוצי התקשורת

אריק זיו ויזר

בעקבות מסע הסברה ושכנוע של סגנית השר גילה גמליאל בהונגריה

אריק זיו ויזר

“ממשלה יציבה – רק לאחר בחירות כלליות”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן