18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

יוסי שריד – חמקן פוליטי? חללית חמקנית פוליטית

יוסי שריד מתחמק מחשבון נפש. האגו שלו אוסר עליו לנסות- כל עוד לא הסיר את מועמדותו להנהגת היקום מול אלוהים. אילו גרע מיהירותו, היה שואל את עצמו כמה שאלות נוקבות… הלכתי לארכיון..

 


הקלישאה ממליצה לאלה שחמאה על ראשם, שיימנעו מיציאה אל השמש הקופחת. יוסי שריד מכיר את הקלישאה ומבין את ההמלצה, ובכל זאת, בלי להסס, הוא יצא אל השמש הקופחת עם חמאה מתחת כוכב הטמבל. ככה הם הצבועים: החמאה על ראשם לא גוזרת עליהם איפוק.

שלושים שנה למלחמת לבנון הראשונה, הניעו את שריד לשגר אלינו מהמקלדת שלו טיל ביולוגי. תחת הכותרת המרושעת "1,216 קורבנות שווא" מטיל שריד את האחריות למותם של קורבנות המלחמה ההיא, על ההנהגה, ובעיקר על מנחם בגין.

ציטוט: "לא נשכח את מלחמת הסרק, לפני 30 שנה, שהפילה 1,216 קורבנות שווא. תדע כל אם עברייה, יידע כל אב: בראשם של מי דמיהם, ויש להם דמים. בראשו של מנחם בגין. מלכתחילה לא התאים לתפקידו בגלל קשריו הרופפים עם המציאות. כל חייו היטלטל בין גלי מניה ודפרסיה, עד שטבע". סוף ציטוט (הארץ / 8.6.12). טקסט מקומם בעיקר משום שהכותב נמנה על בכירי העדר הטועה, שהביא עלינו את הסכמי אוסלו. קראתי את הטקסט, וחשתי שאני הוא הכותב, בשינויים קלים.

שימו לב: "לא נשכח את שלום הסרק, שנחתם לפני 29 שנה (ספטמבר 93), שהפיל 1400 קורבנות שלום. תדע כל אם עברייה, יידע כל אב: בראשם של מי דמיהם, ויש להם דמים. בראשם של רבין, פרס ושריד. מלכתחילה לא התאימו לתפקידם בגלל הקשר הרופף עם המציאות. כל חייהם היטלטלו בין הזיות שלום- עד שטבעו (בקלפי).

יוסי שריד מתחמק מחשבון נפש. האגו שלו אוסר עליו לנסות- כל עוד לא הסיר את מועמדותו להנהגת היקום מול אלוהים. אילו גרע מיהירותו, היה שואל את עצמו כמה שאלות, חלקן נוגעות ב(חוסר) יכולת האישית שלו לזהות את המציאות. והוא לא חולה במניה-דפרסיה.

ולפני שאני עוזר לו בשני סרטונים, אעזור לו בשאלה אחת פלוס בקשה: איך זה ששתי המפלגות שהביאו עלינו את הסכמי אוסלו (העבודה ומר"צ), ירדו מ- 56 מנדטים, ל- 16 מנדטים (ביחד עם עצמאות). באותה הזדמנות שיגיד להורים העבריים ששכלו את ילדיהם, כמה מילים על מה ששריד וחבריו כינו "קורבנות שלום".

שריד יכול להרשות לעצמו. הוא יודע שהקטעים בהם הוא נראה נלעג, נמצאים בארכיונים של השותפים, שעזרו בשיווק אוסלו. הלכתי לארכיון, ומבין אינסוף הסרטונים, הבאתי אחד שמעיד על (חוסר) היכולת שלו בזיהוי מציאות. אין סימני שאלה. הוא כל כך בטוח בניתוח שלו, שהמפקפק מולו (דוד לוי), חוטף בראש. הקטע השני נוגע בבגין.

כמה מילים על מנחם בגין
כשמדובר במנחם בגין, יש לשוחרי הדמוקרטיה מהשמאל סיבה טובה לחוש בושה. היום הם משתמשים בשמו כדי להפיץ מסרים דמוקרטיים. רבים זוכרים את שלטון מפא"י שרדף עד חורמה את אלה שוויתרו על הפנקס האדום. במקביל, רוצחי האופי האדומים עמלו קשות, תוך ניצול מחפיר של שליטתם בתקשורת- כדי לשכנע את הציבור האומלל שמנחם בגין פשיסט אנטי דמוקרטי.

בסרטון השני, יונה קלימוביצקי, מי שהייתה מזכירתו של ראש הממשלה בגין מספרת שלמרות שידע שהיא שמאלנית מבית, הוא רצה אותה כמזכירה. "בגין היה דמוקרט", היא סיפרה, ולא הפריע לו שהשקפתי אחרת.

לשריד וחבריו שמציעים לאחרים לעלות לקברו של רבין ולבקש סליחה, אני מציע- עלו אתם לקברו של בגין (בלי נעליים) ותבקשו סליחה. יש לכם סיבה טובה. הסליחה תזכך אתכם…



סרטוני נרי : 


שריד מנסה למכור אשלייה 


בגין היה פשיסט?

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עצור, תהום לפניך / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

תאמינו לרביב דרוקר

אריק זיו ויזר

אלי חזן, זה בשבילך

אלי חזן

דנקנר, אתה עוד תתגעגע אליך / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

של מי הקלון הזה

אריק זיו ויזר

תומך קדימה, זה בשבילך

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן