18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

יום עצוב למערכת החינוך

ירידה מדאיגה באחוז הזכאים לבגרות מזכירה שגדעון סער עדיף על שי פירון

 

החופש הגדול בשיאו ועימו מתפרסמים הנתונים המדאיגים שמראים כי למחצית מבני הנוער בישראל אין זכאות לבגרות. 

על החרפה הזאת אחראי כמובן שר החינוך היוצא שי פירון שבכל עיתון ותחת כל עץ רענן דאג ליחצן את משרדו ואת הרפורמות אותן הוביל. היום, בשלב הקבלות, אנו יודעים כי פירון כנראה נחמד בתקשורת אך חלש בעשייה.
מדובר על ירידה משמעותית בכלל האוכלוסיה ואת אותות הרפורמות הגדולות משלמים עתה בני הנוער והוריהם שיאלצו להוציא מכיסם לא מעט כסף על שיעורים פרטיים או אלפי שקלים על קורסים לאחר הצבא.
פירון שהיה ידוע בפתיחותו ובדיבור הישיר שלו לעבר התלמידים מוכיח עתה שהנעליים הגדולות שהותיר שר החינוך לשעבר גדעון סער, כנראה גדולות מדיי עבורו ושבניגוד לתחזיות, הנתונים העגומים שרק עכשיו נחשפים, מראים שמימדי הנזק של פירון הם תוצאה של שיקול דעת חובבני ולקוי ולקיחת הימורים בתחום בו נדרשת התייחסות רצינית.

לא מעט חיוכים פיזר שי פירון ותמיד ידע להפיח תקוות ש"יהיה פה טוב". דוגמא ליכולות השכנוע (העצמי בעיקר) ניתן למצוא בשלל מאמריו וכתבות שסיקרו וחיבקו את ה'חבר-שר' של יקיר התקשורת יאיר לפיד. גם בתחילת הדרך כמו שניתן לראות בפוסט מלפני שנתיים, מכר לנו שי פירון את הסיפורים המוכּרים שמסתיימים במילות עידוד.  

Piron_FB

 

לעומתו, גדעון סער נראה כאפשרות עדיפה כשֹר חינוך. 

saar_netanyahu

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השרה לבנת בנהריה

אריק זיו ויזר

אדלשטיין: הפלסטינים שוב סרבני שלום

אריק זיו ויזר

הסביבה של נתניהו המתגבשת./מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

נמזער ההשלכות הכלכליות של ההקפאה

אריק זיו ויזר

המשנה לראש הממשלה , השר סילבן שלום , בביקור במאהל המחאה של יש"ע נגד הקפאת הבניה:

אריק זיו ויזר

נחנכה אנדרטה לזכר ניצולי השואה בחיפה

אלי חזן
דילוג לתוכן