26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

יום היסטורי עבור המורים

לאחר שנים של שביתות ומחלוקות חתמו שר החימך גדעון סער ויו”ר ארגון המורים העל יסודיים על הסכם העלאת שכר למורים

היום אחר הצהריים חתמו נציגי משרד האוצר והחינוך יחד עם נציגי ארגון המורים על הסכם שבו יועלה שכר המורים ב – 50% אולם הם ייצטרכו להעלות את שעות העבודה שלהם ולהשקיע יותר מאמצים בשעות פרטניות שיובילו לשיפור הישגי התלמידים. ההסכם מתבסס על מתווה “עוז לתמורה” והוא מבוסס על תוכנית שנוסתה בתחילת שנות האלפיים.

 

שר החינוך, גדעון סער אמר במסיבת העיתונאים: “אני חש כבוד לעובדי ההוראה בישראל, אשר משקיעים את נשמתם במערכה על עתיד ישראל. אני חש כבוד על העבודה הקשה והסיזיפית שהם עושים. אני מאמין שיכולה להיות לנו אחת ממערכות החינוך הטובות בעולם, זה דורש נחישות ועקביות, ומאבק על המשאבים”.

 

יו”ר ארגון המורים, רן ארז, גם בירך על ההסכם שהושג: “זהו יום היסטורי. מתחילים היום דרך לא קלה, אבל משותפת למורים ולמשרד החינוך ויחד נקדם את מערכת החינוך”. ארז הבהיר כי הכניסה לרפורמה תהיה וולונטרית, ומורה שלא ירצה להיכנס לרפורמה, יוכל להישאר בתנאי עבודתו הקודמים.

 

“מדובר בצעד נוסף לביסוס מעמדם של המורים בישראל ולשיפור איכותם”, הוסיף פרופ’ נמרוד אלוני, ראש המכון למחשבה חינוכית במכללת סמינר הקיבוצים. “זהו הישג גדול של שר החינוך ושל מנכ”ל משרד החינוך, אשר הצליחו להביא את ארגון המורים לאמץ דפוס דומה של עבודה ותגמול לזה שכבר הושג בעבר על ידי הסתדרות המורים במסגרת תוכנית ‘אופק חדש’.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מרידור אמר או לא אמר?!

אריק זיו ויזר

“ישראל נמצאת במקום הכי נכון במזרח התיכון”

אריק זיו ויזר

ראש הממשלה וסגנית השר ד”ר לאה נס ביקשו מניצולי השואה לתעד את סיפורם

אלי חזן

גמליאל מקיימת הבטחת בחירות של הליכוד

אריק זיו ויזר

השר אלי כהן: כשרפורמה היא לא מילה גסה

דניאל נחמיה

אדלשטיין נלחם בגורמים אנטי ישראליים בפייסבוק

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן