18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

יואב דבוש כבר זכה בינתיים בבחירות

בזיתן נשמרה המסורת ההמונית והידידותית לזכרה של הצדקת בושאייף

 

 

פוליטיקאים רבים באו השנה להילולת בושאייף המסורתית בסוכות, שמארגנים יואב דבוש ומשפחתו במושב זיתן. קהל רב מאוד גדש את רחבת בית הכנסת בושאייף בזיתן, והערכות המשטרה מדברות על אלפי חוגגים.

אורח הכבוד הראשי היה השר משה כחלון, שהוא בן העדה הטריפוליטאית. כחלון שילב בנאומו גם משפטים וברכות בשפה הערבית הלובית. מלבדו טרחו לבוא לאירוע גם שר החינוך גדעון סער, סגנית השר גילה גמליאל, צחי הנגבי, אדמסו אללי וסגן השר איוב קרא. גם מתמודדים חדשים באו להראות את עצמם לקהל הבוחרים בפריימריס, ובראשם ראינו את סנדרה רג’ואן, עמנואל נבון ואחרים.

ריח הבחירות המתקרבות נישא באויר על בימת הכבוד ובאוהל האח”מים, והוא הורגש יותר מריח טיגון הספינז’ והבוריק. יואב דבוש הסתובב בין החוגגים כחתן בחופתו. העיתוי להילולה נקבע זמן רב מראש, אך ברגע האחרון התיזמון שיחק לטובתו. דברי ראש הממשלה על אפשרות של הקדמת הבחירות לפברואר הכניסו את המערכת הפוליטית למתח ותזזית. פוליטיקאים רבים נכנסו מייד ל”כוננות פריימריס” והם מחפשים הזדמנויות להפגין נוכחות עממית. ההילולה המסורתית של משפחת דבוש היוותה הזדמנות שרבים השכילו לא להחמיץ. אפילו עיתונאים רבים נראו בהילולה, למרות שלא ראינו אותם באירוע זה בשנים קודמות.

בהילולה השתתפו פעילי ליכוד ותיקים כמו יוסי פלח, מישל ביטון, יואב רפאל, טל בורשטיין, חיים אביטל ואחרים. הופתענו לראות בין האורחים גם את דודו פדלון וחברי סיעתו, משום שבבחירות האחרונות הוא נאבק ביואב דבוש המארח, והמחלוקת הגיעה לכדי סכסוך ואיבה. אולי השילוב של סוכת השלום והבחירות הקרובות הצליחו גם לקרב בין האויבים לשעבר ולהביא שלום-בית בסניף הליכוד בעמק לוד. את ההילולה הינחה יעקב ברנס מסניף נתניה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

התחייה המחודשת של הליגה להגנה על יהודים: תגובה הכרחית לאנטישמיות הגואה

הרויזיוניסט

קרינה כנגד חובות

אריק זיו ויזר

האם גולשי האינטרנט יממנו את רשות השידור ?

אריק זיו ויזר

זכות השיבה דרך השילוט

אריק זיו ויזר

התנ”ך – מקור הצדק שלנו

אריק זיו ויזר

פרשת תולדות : מקור השנאה של עשיו ליעקב

אלי כהן
דילוג לתוכן