32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

יהושע סובול, קבל תזכורת

סובול מודל 2006 עתיק יותק וטוב יותר מסובול מודל 2010

מישנה: אני יודע, שעל פי הקוד של העדר איתו אתה יוצא למרעה, התפכחות = בגידה. אם תיקח לידיך את ידיעות-אחרונות (27.7.06) שבו הודית בהתפכחות, והזהרת מפני המזימה ארוכת הטווח לחיסול ישראל, אולי תשתכנע שסובול של יולי 2006, היה יותר חכם מסובול של היום…

 

 

יהושע סובול היקר.

מותר לך להגיד על שחור שהוא לבן, ועל לבן שהוא שחור. מותר לך לומר על מבקשי רעתך שהם אנשי שלום, ועל אחיך שהם מחרחרי מלחמה. דבר אחד אסור לך: לחשוב שאין, ולא היה קשר בינך לבין טעות. כמו כל בן אנוש, גם אתה טועה לפעמים. מאחר וברור לי שאין בעולם מי שיכול לשכנע אותך שאתה טועה- ואני מאוד רוצה- החלטתי לעמת אותך עם יהודי חכם שאתה מחשיב ומכבד את דעתו: יהושע סובול.

 

תחת הכותרת "התפכחות", יכלו קוראי "ידיעות-אחרונות" (27.7.06) לקרוא על תחושותיך החדשות, בעקבות כניסת צה"ל לקיני החיזבאלל'ה והחמאס. הסתבכות, שלפי התרחיש של השמאל, לא הייתה צריכה להתרגש עלינו, אחרי שפינינו בלא תמורה את דרום לבנון, ועקרנו 9000 מאחינו בגוש-קטיף וצפון השומרון. ועל זה צריך להוסיף גם את התחייבותו הפומבית של אולמרט, לתוכנית ההתכנסות.

 

"התבדיתי", אמרת ליואב גרינברג, "המציאות טפחה על פניי, ואני מקווה שהיא טפחה על פניהם של רבים מעמיתיי למחנה השמאל. אם היינו ממשיכים עוד קצת לנמנם, האסון היה גדול בהרבה". ולאלה מבין הקוראים, שלא ידעו את מקור הטעות שלך, אתה מסביר: "אני מוצא שדעותיי היו מבוססות על משאלות לב" (בימין קוראים לזה "אשליות").

 

הייתה לך גם דעה חד משמעית, כלפי חבריך הקולנוענים מהשמאל, ששלחו מכתב רפיסות לעמיתיהם בלבנון, שבו הם מאשימים את ממשלת ישראל בביצוע פשעי מלחמה, תוך התעלמות מוחלטת מהעובדה שנסראללה התחיל בה.

 

"בעיני זה ביטוי לאטימות מול מציאות", אתה אומר עליהם, ומוסיף: "השמאל, בדרך כלל טען על עצמו שהוא שפוי ורציונאלי, והמעשה שלהם מעיד על חוסר אומץ, וחוסר יושר אינטלקטואלי, להסתכל על המציאות". יום למחרת, בראיון שנתת לדודו אלהרר בגלי צהל (28.7.06) שמעתיך אומר: "יש פה פרויקט ארוך טווח, לחסל את מדינת ישראל". "חוסר אומץ, וחוסר יושר אינטלקטואלי"? לך יש אומץ ויושרה?

 

ראיתי אותך בתוכנית "ערב-חדש" (15.9.10) מסביר לנו ש- "ההתנחלויות הן מכשול לשלום". לא נמאס לך? איך אתה יכול להגיד דבר כזה אחרי שהוכח שעקירת ישובים ריסקה את "המתונים" הפלסטינים, העלתה את החמאס, הפכה את חיי תושבי הדרום לגיהינום, מה שאילץ את "ממשלת השלום" של אולמרט לעשות שתי מלחמות. אילו הפלסטינים היו רואים כמוך בהתנחלויות מכשול לשלום, הם היו "יושבים בשקט", עד שאולמרט יבצע עבורם, ובעיקר עבורך, את תוכנית ההתכנסות.

על הבית הפרטי שלך הם מדברים מר סובול. אני לא ממציא את זה- אתה שומע ומדחיק. היה לך רגע אחד של התפכחות שבו אמרת: "אני מוצא שדעותיי היו מבוססות על משאלות לב… יש פה פרויקט ארוך טווח לחיסול ישראל".

 

אני בטוח שגם אתה נחשפת לקמפיין "הפרטנרים", שבו מנהיגים פלסטינים מפיצים בשורת שלום שקרית, במימון עמותת "יוזמת ז'נבה". אחד מהם הוא ג'בריל רג'וב. הקמפיין  הזה יש לו תכלית: לעודד אנשים כמוך להפיץ רפיסות ושנאה כלפי המתנחלים.

 

אנשים לא זוכרים, אבל בחדשות ערוץ 10 (12.2.07), ראו צופי המהדורה את רג'וב מדבר על השלב האחרון בתורת השלבים: "ישראל היא סרטן באזור", הוא אמר, "בשם אלוהים אני בטוח שכל גרגיר מפלסטין ההיסטורית, מהים עד הירדן- ישוב אלינו". (לצערי, ההקלטה שעשיתי "נדפקה", אבל הרישום נשאר.).

 

אני יודע, שעל פי הקוד של העדר איתו אתה יוצא למרעה, התפכחות = בגידה. אם תיקח לידיך את העיתון (27.7.06) שבו הודית בהתפכחות, והזהרת מפני המזימה ארוכת הטווח לחיסול ישראל, אולי תשתכנע שסובול של יולי 2006, היה יותר חכם מסובול של היום…

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

על איזו דמוקרטיה אדוני מדבר

אריק זיו ויזר

מתי הצביעות לגיטימית

אריק זיו ויזר

היזהרו מנקיית הכפיים / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

לא לעסקה עם החוטפים / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

רענן שקד הוא רק דוגמא / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

כל מזיק, מלך

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן