27.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
שוש הלוי - אופקים

“יבוא היום שהאוייב הציוני ישלם מחיר כבד על אווילותו”

כך התבטאו  הפלגים הפלסטיניים בעזה , היום. הפסקת האש – אשליה זמנית ומסוכנת.

הגם שלכאורה , שוררת הפסקת אש בין החמאס לישראל, הרי שעדיין נורים פה ושם כראדים ופצמ”רים אל עבר יישובי הדרום. רק לפני שעות מספר , נורתה רקטת גראד אל עבר אשקלון.

תזכורת – לפני כיממה יצא החמאס בהצהרות מנוגדות של שתי זרועותיו – הצבאית והמדינית. הזרוע מדינית ביקשה הפסקת אש בעוד הזרוע הצבאית, הודיעה נחרצות כי תמשיך את הירי, ואכן כך עשתה. ביממה החולפת נורו אל עבר יישובי הדרום, יותר ממאה טילים ופצמ”רים.

כתושבת הדרום, האינטרס הפרטי שלי הוא – שקט ושלווה ואפס אזעקות “צבע אדום” . ואולם – האינטרס הלאומי מחייב אותי להתייחס להצהרה של הפלגים הפלסטיניים, היום בעזה, הצהרה שחייבת להדליק נורה אדומה מהבהבת, בפני שתי ההנהגות שלנו – הן הצבאית והן -המדינית. ההצהרה הזו אומרת , ציטוט -“יבוא היום , שהאוייב הציוני ישלם מחיר כבד על אווילותו”!!!

אני הייתי מתייחסת במלא הרצינות להצהרה זו. המשמעות היא אחת – החמאס מתכוון להתחמש ולהצטייד ולחכות לשעת כושר שתהיה מתאימה מבחינתו, כדי להמטיר את ארסנל הטילים והפצמ”רים שיש ברשותו, לא רק על יישובי הדרום ו”עוטף עזה” , אלא – על כל שטחי מדינת ישראל.

חמאס זקוק להפסקת האש הזו, גם כדי למנוע מצה”ל להשלים את העבודה היפה שהוא כבר החל לעשות ברצועה: הריסת המחרטות ובתי המלאכה בהם מיוצרים כל יה משחית המכוונים אל עבר יישובינו, והפצצת המנהרות המשמשות להברחת אמל”חים דרך “ציר פילדלפי” אל תוככי הרצועה.

אסור לאפשר לו את ההפוגה הזו. כדאי שצה”ל ישמיד את כל היכולת הצבאית של חמאס. רק זו תהיה הערובה לשקט ושלווה בדרום. אחרת – אנו עלולים להתעורר בוקר אחד , אל אותה המציאות ששררה כאן, לפני “עופרת יצוקה” , כאשר במשך – שמונה שנים תמימות, נורו טילים אל עבר שדרות , בזרזיף מעצבן של טיל פה , פצמ”ר שם, והחרידו את השקט והשלווה של התושבים והשביתו אותם כליל ממהלך חיים תקין ונורמאלי.

כדאי שצה”ל יטפל ביכולות הצבאיות של חמאס, כעת, כל עוד זה ניתן, בטרם יהיה מאוחר מדי, ואי אפשר יהיה כבר, להשתלט על המפלצת הזו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המסכה נקרעה מעל פרצופו של אבו מאזן

אריק זיו ויזר

הצעות לשיפור מצבו של המעמד הבינוני

אריק זיו ויזר

פרשת גלנט ומינוי הרמטכ”ל

אריק זיו ויזר

בנימין נתנייהו, ראש ממשלת – היהודים – זה מה שאתה צריך לומר לאובאמה-מאת שוש לוי אופקים

אריק זיו ויזר

מכירת כרטיסים לטכס יום הזיכרון בבירה – שערורייה !

מאז ומתמיד, היה הליכוד – תנועה בעלת אוריינטציה של צדק חברתי והוגנות אנוישת.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן