19 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

טרור חוצה יבשות משולב

בשעות אלה מצויים ישראלים בסכנת חיים מידית, זאת לאחר שמחבלים, רוצחים אכזריים, ביצעו בעיר מומבאי בהודו, פעולת טרור משולבת, אשר כללה סדרה של פיצוצים רבי עוצמה והשתלטות של כמה מהם על בני ערובה, בינהם, על פי פרסומים זרים ישראלים ויהודים אשר שהו בעת ההתרחשות הרצחנית בבית חב”ד שבעיר ובבתי המלון הסמוכים לו .
היעד הפעם לא היה יעד ישראלי ממוקד אלא מספר יעדים תיירותיים במרכזה של עיר שוקקת והומה, אזרחים מקומיים וזרים, שכל מטרתם לחיות חיים שקטים ולבלות באתרי התיירות והמסחר המסקרנים של הודו.
פעולת הטרור הפעם הינה פעולה משולבת, אשר אינה מאפיינת את פעולות הטרור בעת האחרונה.
הורגלנו לצערנו שפיגוע טרור מלווה בפעולת התאבדות של בודד או בודדים אשר מפעילים מטען רב עוצמה ומתאבדים בעת הפעלתו, רוצחים בני אדם חפים מפשע, הורסים רכוש ותשתיות , תיירות ומסחר שנבנו בעמל רב על ידי המדינות שעל אדמתם התרחשה פעולת הטרור.
הפעם נקטו הרוצחים פעולה משולבת, הם לא “הסתפקו” רק בהפעלת מטעני מוות אלא פשטו בפעולה צבאית על האתרים התיירותיים, ירו לכל עבר והשתלטו על בני ערובה.
אנו עדים לפעולה מתקדמת ומסוכנת מאוד של ארגוני הטרור האיסלמים, השילוב של מטענים וחטיפת בני ערובה, הינו קטלני יותר ומהווה איום של ממש על חייהם של בני הערובה ובלית ברירה פתיחתו של משא ומתן עם הרוצחים והצגת דרישותיהם לשחרור בני הערובה .
יש לשאוף שלא להכנע לטרור ולסכל את המזימה בדרך מבצעית ובאופן מיידי, שכן כל כניעה לטרור “מזמינה” פעולת טרור נוספת.
מטבע הדברים, מדינת ישראל מפנה ברגעים אלה את כל מאמציה לטיפול בסוגיה הישראלית, יהודית המתרחשת על אדמת הודו.
בפיגוע הזה מדווחים על עשרות רבות של הרוגים, פצועים ובני ערובה ועל מדינת ישראל לפעול בנחישות ונחרצות מול השלטונות ההודים לבירור גורלם של הישראלים הרבים השוהים שם ובדרך הטיפול ובסוגיה הרגישה של בני הערובה.
ישראל חייבת להיות מעורבת באופן ישיר בנסיון לשחרר את בני הערובה, אין להשאיר את גורלם של הישראלים בידי ההודים בלבד.
בהמשך לפיגוע זה חייבות אומות העולם להבין את גודל הבעיה המופנית מכיוון ארגוני הטרור האיסלמי, לאחד כוחות, לגבש מדיניות, לביעורו של נגע קטלני זה.
היום הטרור מתבצע על אדמתה של הודו, אתמול הוא התרחש על אדמתה של ארצות הברית , יום יום מתבצע הטרור על אדמתה של ישראל ובעתיד עלול לפגוע בכל מדינה אחרת ממדינות העולם .
אומות העולם חייבות להבין ולהפנים את אשר הבינונו אנו בישראל זה זמן רב, הטרור אינו בוחל בשום אמצעים ומהווה סכנה לכל העולם כולו.

בברכה
חבר הכנסת לשעבר אהוד יתום ומתמודד לכנסת ה 18



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השתלמות לקוסם

אלי חזן

מסמכי הישועה של אלג’זירה

אריק זיו ויזר

גלעד תשאר

אריק זיו ויזר

מהו עגל הזהב שלנו ?

עזריאל צפר

הרווח של הליכוד

עינר אביב

גילה על השיפוד של עובד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן