18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

טראמפ או קלינטון – מי יהיה נשיא טוב יותר עבור מדינת ישראל?

ההתחבטות היא קשה אך בסופו של יום אלעד מרון נחרץ

לאחרונה פורסם כי עפ"י אתר וויקיליקס, הילרי קלינטון עשתה עסקאות נרחבות עם ענקית התעשייה הצרפתית לפארג' (Lefarge). חברה זו קונה נפט בסתר מארגון דעא"ש ובכך תומכת בו כלכלית. עפ"י אתר זה, לענקית הצרפתית קשרים כלכליים הדוקים עם הגברת קלינטון והיא תורמת לה כספים באופן קבוע. עוד מתברר עפ"י פרסומים אלה כי הילרי קלינטון שימשה כמנהלת בחברת ענק זו ובמסגרת תפקידה הייתה מעורבת בקידום רשת לייצוא נשק סמוי מה- CIA לסדאם חוסיין. כנראה שטרמפ לא "מבלבל את המוח" כאשר הוא טוען כי גברת קלינטון מושחתת שהרי היא איננה בודקת "מהו ריח הכסף שמגיע אליה"!! כמו כן נחשף לאחרונה שיועצת בכירה של הגב' קלינטון היא מוסלמית קיצונית שהייתה עורכת בעיתון שהאשים את ארה"ב בפיגועי ה-11 בספטמבר!!

מנגד מתמודד דונאלד טראמפ אשר היתרון הגדול ביותר שלו הוא היותו מעריץ גדול של ישראל ושל ראש ממשלתה. יתרון זה עומד מול החיסרון שבהתבטאויותיו הוולגאריות, החספוס ודיבור שאינו "פוליטיקלי קורקט". על פי טראמפ  "ישראל היא בת הברית החשובה ביותר של ארצות הברית" ולדעתו, האופן שבו הנשיא האמריקני, ברק אובמה, מתייחס לישראל הוא חרפה: "איני מבין איך הם הישראלים בכלל מדברים איתנו? קשה להאמין!!

לאור הדברים הללו נשאלת השאלה הבאה: האם טראמפ טוב יותר לישראל??

נבדוק:-

בינואר 2009 אישר הסנאט את מינויה של הילרי קלינטון למזכירת המדינה של ארה"ב. בתקופת כהונתה ביקרה קלינטון ב-112 מדינות. היא פיתחה קשרים טובים מאוד בעולם הערבי, וזה כשלעצמו ממקם אותה במקום טוב בעיני השמאל הישראלי החי עדיין בסרט הרע שדעא"ש, חיזבאללה וחמאס הם נוער הצופים הזקוק לתשומת לב וכל רצונו מסתכם באהבת האדמה והרצון לעבדה בשקט ובשלווה. קלינטון, שחוסר הבנתה במזרח התיכון (כמו הבוס שלה ברק חוסיין אובמה) "עזרה" בתפקודה הגרוע למתקפת הטרור על שגרירות ארה"ב בבנגאזי שבלוב (11/09/2012) אשר במהלכה נרצח שגריר ארה"ב, כריסטופר סטיבנס. בנוסף לכך, בכל ביקור שלה באזור היא גרמה לנזק מדיני לישראל בכך שהיא דרשה ויתורים שונים לטובת הפלסטינאים וזאת במיוחד במפגשים עם שרת החוץ, ציפי ליבני, הנחשבת לאחת משרי החוץ הכושלים ביותר שהיו למדינת ישראל.

בשנת 2009, לאחר שהיא מונתה למזכירת המדינה הגיעה קלינטון לביקור בישראל הישר מוועידת שארם אל שייח עם סלוגן מודגש: הסיוע הכלכלי לפלסטינאים בעזה (שבפועל אינו מגיע לידיהם אלא לחמאס) מהווה חלק ממאמץ נרחב יותר לבנות שלום כולל בינם לבין ישראל ועל כן יש לממשו באופן מידי.

קלינטון מאמינה הדוקה ב"פתרון שתי מדינות לשני העמים" גם במחיר של ויתורים רק מהצד הישראלי ואכן בכל הזדמנות היא פועלת לקראת מטרתה זו. ניתן לראות זאת לאחר בחירות 2009, הגב' קלינטון הזדרזה לברך את המשת"פית הישראלית שלה- ציפי ליבני, אשר חלמה שתקים את הממשלה. זו הסיבה שקלינטון נפגשה פחות ופחות עם נתניהו, ראש הממשלה, ויותר עם ציפי ליבני, ראשת האופוזיציה. שרת החוץ קלינטון אותתה בכל דרך על אי שביעות רצונה מתוצאות הבחירות בישראל, אכזבתה מהיות נתניהו ראש הממשלה ועל רצונה לחדש את המו"מ בין ישראל לפלסטינאים בתמורה להקפאת הבנייה. היא נפגשה עם סאיב עריקאת, ראש צוות המו"מ, שונא יהודים ועם ראש הממשלה הפלסטיני סלאם פיאד, אך עם ממשלת ישראל נערכה פגישה בדרג נמוך (בה הגב' קלינטון לא נכחה) בהשתתפות שליחו של ראש הממשלה עו"ד יצחק מולכו. פגישה זו כונתה ע"י האמריקאים כ"לא טובה".

וטראמפ:-

במערכת הבחירות הישראלית של שנת 2013 פרסם סרטון שבו הביע תמיכה אישית בראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו. בשפתו הבוטה, בדרכו האגרסיבית והלא פוליטקלי-קורקטית, טראמפ מסתמן כטוב ביותר למדינת היהודים. להבדיל מקלינטון ואובמה, הוא מכנה את הטרור האסלאמי בשמו האמיתי. הוא לא מתייפייף בהצהרות פרו- ישראליות חלולות מתוכן. הוא מצהיר על עצמו שהוא אוהב ישראל ולגמרי פרו- ישראלי.

אני מאמין לו!!

ובשולי הדברים – ביל קלינטון היה מהנשיאים הגרועים והעוינים ביותר למדינת ישראל. הנחמדות שלו אלינו התבטאה אך ורק בחתימה על "אסון אוסלו"-אסון שתוצאותיו המזוויעות ידועות לכולם.

לסיום המסקנה היא שקלינטון אחד בבית הלבן היה גרוע דיו, אחת נוספת במקום זה עלולה להיות קטלנית לישראל!!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לקראת החופש הגדול : על ניצול ואווילות

אהרן בן חמו

פרשת פינחס –"במקום שאין אנשים, השתדל להיות איש"( אבות נ,ה)

אלי כהן

יום הכיפורים –איך הפכו ניצחון למפלה

אריק זיו ויזר

על השנאה ועל הפחד – זיו דשא

אריק זיו ויזר

הגיע הזמן ליו"ר מרכז צעיר

אריאל אילוז

הקולוניאליזם החילוני מכה שוב

אלי חזן
דילוג לתוכן