26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

טובה מעוז במכתב נרגש לנתניהו

לאחר ההחלטה האמיצה אך הקונטרוברסאלית של ראש הממשלה, טובה מעוז מבקשת לחזקו בשל החזרת הילד הביתה

בס"ד

‏                                                                                                                                                                                                                                                ‏12/10/2011

לכבוד מר בנימין נתניהו ראש ממשלתנו

"כל המציל נפש בישראל כאילו הציל עולם ומלואו"

" חייבים לעשות מעשה, כי אם לא נעשה מעשה, מה עשינו?" כך אמרת בנאום בכנסת ב- 31 ביולי 2006, ואכן עשית מעשה כי מילים שאינן תואמות למעשים אינן חשובות. ומה הוא ראש ממשלה אם לא האיש שיעשה מעשה וגם  יעמוד מאחרי דבריו, מעולם לא חשבתי על נטישת הבית וגם לעולם לא אעשה זאת, לאורך כל חיי הייתי גאה בהיותי שייכת למחנה הליכוד ואילו היום יותר מכל יום בעבר גאה אני להיות אשת ליכוד, וזה הדבר יאמר לזכותך. מדינה שלמה עומדת מאחוריך וגאה כי אתה הוא ראש ממשלתנו!

עשית צעד נועז אמיץ, אתה מנהיג אמיתי ומנהיג הוא זה שיש לו את היכולת להעריך מצב ואת האומץ לפעול למימושי. יודעת אני כי גם בעשותך הכול למען שחרורו אתה עומד בפני משפחות שכולות רבות כשאתה באופן אישי מייצג את אחת המשפחות  ובצער מסביר כי אתה עמל להחזרת החייל החטוף גלעד שליט כשהמחיר בעבור שחרורו הינו שחרור רוצחי יקיריהם, ברור לי כי הסיטואציה אינה קלה ואני מצרה על כך ובביטחון מלא יודעת כי רב המדינה עומדת מאחוריך.

למעשה שאתה עושה אין גמול מספיק, אתה משיב ילד להוריו, אתה משיב בן לגבולו ועל כך לעולם תהיה עבורי מנהיג דגול, גיבור ומפקד אמיתי.

חג הסוכות הוא המועד היחיד שבו אנו מצווים מן התורה
להיות כל הזמן שרויים בשמחה ובכן כבוד רה"מ שמחה אמיתית

טובה מעוז

מעלות-תרשיחא

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סופדים לדן ברוך ז"ל

אלי חזן

משחררים את האסי

אריק זיו ויזר

בידוד מדיני? שגריר ראשון לישראל בנאטו

אריאל אילוז

"חייבים לבנות בכל מקום, ובמיוחד ביהודה ושומרון"

אריק זיו ויזר

מסיבת יום עצמאות בביתו של עוזי דיין

אריק זיו ויזר

תל-אביב חיבקה את איתמר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן