29.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

ח”כ החדשים חגגו בבושאייף

“פורום בושאייף” ערכו השבוע מסיבת נצחון גדולה במושב זיתן לציון תוצאות הבחירות.

במסיבה הגדולה התארחו גם כמאה חברי מרכז וראשי סניפים מכל הארץ. המסיבה נערכה ליד שולחנות ערוכים וכיבוד כיד המלך. בשולחן הכבוד ישבו רוב חברי הכנסת החדשים של הליכוד.

 

בין חברי הכנסת שהשתתפו במסיבה ראוי לציין את אורן חזן, שהוא חבר גם בפורום בושאייף, ואימו –אביבה- היא מראשי הפורום. בלטה גם חברת הכנסת נאוה בוקר, שגילתה לנוכחים כי החליטה סופית להתמודד לכנסת כאשר התארחה במפגש של פורום בושאייף לפני ארבעה חודשים. גם חה”כ ירון מזוז מחיפה סיפר שהקריירה הפוליטית שלו החלה בבית הכנסת בושאייף. לפני עשר שנים הוא גיבש במקום זה את התמיכה והקמפיין לבחירתו למזכירות הליכוד בסניף הצפון.

ראשון המברכים היה חה”כ דוד ביטון מראשון לציון, ה”שכן” של מושב זיתן. “אני לא אאכזב אתכם” הצהיר דוד ביטון, והוסיף “אנחנו נדאג שנתניהו והממשלה יקיימו את מה שהבטיחו לפני הבחירות”.

חה”כ יואב קיש התייחס בבחירתו למדד האושר העולמי, שבו מוקמה ישראל במקום האחד עשר, והצהיר: “אני מאושר מהדרך של הליכוד, ואני מאושר שנבחרנו להנהיג”. ח”כ נורית קורן הציגה את תוכניותיה לפעילות בכנסת בנושא רפורמה בהוצאה לפועל, ואמרה שכבר הקימה שדולה למען זכויות של בעלי מוגבלויות. חה”כ מיקי זוהר אמר שהנצחון בבחירות שייך לפעילי הליכוד ואנשי השטח שהתאמצו להביא מצביעים מבתיהם לקלפי. “אני מודה לקדוש ברוך הוא שזיכה אותי להיות נציג שלכם”.

המארח יואב דבוש, ראש פורום בושאייף, אמר שלדעתו הנצחון בבחירות הוא בזכות הקונספט שהוא וחבריו הובילו לקדם את המיקום של המשבצות המחוזיות ברשימת הליכוד. במערכת הבחירות האחרונה מוקמו  נציגי המחוזות החל מהמקום ה16, לעומת החל מהמשבצת ה24 בבחירות קודמות, שבהן רוב נציגי המחוזות נשארו מחוץ לכנסת. הפעם הבינו נציגי המחוזות שסיכוייהם להגיע לכנסת גדולים יותר, וזה דירבן אותם להשקיע יותר במערכת הבחירות, וכולם “חרשו את השטח” כדברי יואב דבוש.

במהלך מסיבת הנצחון נשאו דברים עוד חברי מרכז רבים שברכו את האכסניה ואת נבחרי הליכוד לכנסת. אבל עיקר החגיגה היתה המפגש המשמח והמרגש והנטוורקינג של פעילי ליכוד כה רבים ממקומות שונים, שנהנו להיפגש זה עם זה שוב, לדבר ביניהם ולנתח את המצב הפוליטי והמדיני.

המסיבה של “פורום בושאייף” היתה שונה מהמקובל בליכוד, ומיוחדת במינה בח”כים ובשרים. לא בשרים חברי ממשלה, אלא “בשרים” מסוג שווארמה, עוף ושניצלים. חבל רק שבהרכבת הממשלה וגם במסיבת הנצחון אין מספיק בשרים לכולם…

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נשים, בואו נשים את הדברים על דיוקן

אריק זיו ויזר

היום, יום הולדת שמח ליעקב וידר

אלי חזן

סיכום עשייה : שר האוצר ישראל כ”ץ

ישראל כ"ץ

המימונה של המדינה

שנה טובה ומצחיקה מהשר יובל שטייניץ

אלי חזן

אריק זיו: “יהודה גליק ראוי להיות בליכוד”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן