20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

חרמות,שינאת חינם וצביעות של מחנה ה “שלום”

הסטנדרטים הכפולים והנתונים ההיסטוריים לא מפריעים למחרימי השמאל להמשיך בצביעותם

אם כבר חרם אז חרם חרם. אמיתי.
לא סתם להתיפייף בשביל הפוליטקלי קורקט. 
אם כבר חרם-אז קדימה-תהיו פעילי שלום אמיתיים פעם אחת.
תשברו את הכלים לגמרי, ותחרימו באותה ההזדמנות את כל אותם פעילי שלום מן השמאל -המתגוררים בבית “ערבים” בתלפיות בירושלים,בגבעה הצרפתית הכבושה? בואו נחרים את כל הפרופסורים והשופטים המתגוררים בגבעת המבתר הכבושה, בארמון הנציב הכבושה, בשכונת רחביה הבנויה על קרקע של הכנסיה הפטראכלית היוונית-גזל שכזה.
נראה אתכם מחרימים את פעילי השלום הרבים המתגוררים בישובים “אקולוגיים” כמו “כליל” או “עין הוד” בווילות שבנו בגליל על אדמה כבושה ממנה נמלטו פלסטינים שהפכו לפליטים?
 
בואו נחרים את כל העיתונאים ואנשי הרוח שמתגוררים רחמנט ליצלן בבתים שנבזזו מפליטים פלסטינים בשכונת נווה צדק, ביפו, בעשרות קיבוצים היושבים על אדמות עקורים, ומדוע לא תחרימו כבר גם את האוניברסיטה העברית כולה-אשר יושבת פיזית על אדמה גזולה? ומדוע אם כבר לא תחרימו את כל האמנים המופיעים בחמאם ביפו ובתיאטרות נוספים שנגזלו מידי ערבים שברחו מכאן?
 
ואם כבר בחרמות עסקינן, מדוע לא תכללו במודעות הענק שלכם, בצורה ישרה, וכנה פעם אחת ולתמיד, גם חרם על אותם הפלסטינים בנעלין, עבלין, שייח ג’ארח וכד’ אשר משפילים,אונסים ומטרידים מינית השקם והערב פעילות שלום שבאות לעזור להם בכפרים שלהם? מדוע על זה אתם שותקות/ים את זה אתם לא מחרימים כי?? זה מנוגד לאג’נדה ?
 
ואיך זה, שמחאה שכזאת-החתמת פעילים על עצומות לא התרחשה לפני חודש? איך זה שהיא פתאום כך נולדה ומתרחשת בדיוק באותן שבוע שבו ראש הממשלה מתחיל שיחות ישירות לשלום עם הפלסטינים?- הרי ברור שאתם מחבלים בסיכוי הקטן שאולי השיחות הללו יצליחו? אתם בטוחים שאתם בכלל רוצים שלום, או שאולי אתם רוצים רק שלום כזה שהשמאל חתום עליו, וכל שלום אחר-דינו לההרס על ידכם?
 
אל נא תטיפו לחרמות ומלחמות לפני שתחרימו את אלו שמשתיקות כבר חודשים ארוכים את פרשת ההטרדות המיניות השטתיות והקבועות שמבצעים פלסטינים בגופן של נשים פעילות שלום ובמיוחד הייתי רוצה לראותכן מחרימות את אותם “פעילי השלום” ששכנעו נאנסת שלקחה חלק בהפגנות, לבטל את תלונתה במשטרה כדי לא לחבל במאבק לסיום הכיבוש-
אם כבר חרמות, אז מכל הלב והנשמה.
 
רוני אלוני סדובניק, פמיניסטית, פעילת שלום ציונית, אוהבת ישראל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חשבון נפש דמוקרטי על פי משנתו של מנחם בגין

אלי חזן

טד קרוז – המועמד הטוב ביותר לישראל

אריק זיו ויזר

לקראת תשעה באב

אלי כהן

רק לא אורז פרסי

אלי חזן

כיצד נוכל לנצח

קריאה לוועדת חקירה בינלאומית לתקיפת צבא לבנון בגבול ישראל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן