19.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

חרדים בישיבה ולוחמים נרדפים

ליברמן לא מאותרג, חרדים נמאסתם, המחסל הירושלמי,העוזר של היועץ מרים ראש

שלום רב לאלו הלוקחים חלק בעולם הפוליטי. אני שמח להכיר לכם את ה –  Bad Guy החדש בפוליטיקה. קוראים לו איווט ליברמן ונכון להיום הוא קובע את הטון. ובעיקר מעניין להשוות את ליברמן לקודמיו בתפקיד. ליבני, אולמרט, שרון ושאר חבורת בני האתרוג שהציגו עצמם בטוחים במדיניותם נפלו פעם אחר פעם בערוותם שכן בכל פעם שהם התכופפו לפריץ רק נהיה רע יותר. מה השיגה ליבני ?מה השיג אולמרט? מה השיג שרון? הם היו הטובים בעיני האמריקאים והאירופים ומה הרווחנו ממדיניותם ? את עליית החמאס ועוד לחץ ועוד לחץ.
הגיור
מספיק לנו מהחרדים שקובעים לנו מה נאכל ואיך ניסע ואילו עכשיו הם רוצים לקבוע כיצד יקברו את החיילים שלנו. כמובן שהם ישבו בישיבות ואחר כך ייקבעו היכן יקברו את מי ששמר עליהם. מה שברור הוא שהחרדים לא יקברו את המתים שלהם עם החיילים הישראלים. לפיכך, יש מקום שאנו לא ניתן לחרדים לקבוע לנו את הגיור בצבא.
המחסל הירושלמי
ישנו עיתונאי ירושלמי. הוא ירושלמי גם בשמו וגם במקון מגוריו. בתקופה האחרונה הוא כותב ומחסל קריירות. כך היה עם גבי אביטל כך היה עם הרב חיים אמסלם וכך בשבוע שעבר עם אסי לוי.
את אביטל משך בלשונו וכתוצאה מהראיון שר החינוך נאלץ לפטר אותו. החרם על אמסלם יצא לפועל אחרי הכתבה של ירושלמי כאשר הכתבה הוצגה לפטרון שלו הרב מזוז. אסי נמש ך בלשונו כאשר הודיע בכתבה של שלום ירושלמי כי מונו הרבה אנשים מטעמים פוליטים במערך כיבוי האש וכך אסי בדרך לחקירה אצל המבקר. בכיר בליכוד כינה את שלום “המחסל הירושלמי”.
תנו למזכירות לאכול
יום רביעי עליזה בראשי נכנסת למזנון ולוקחת צלחת. תוך כדי מזיגת המזון נכנסת עינת, העוזרת שלה, ואומרת : עליזה יש הצבעה. עליזה משיבה : לא מעניין. אני רעבה ורוצה לאכול. כך ישבה לה לאכול בעוד אלקין, רוני ועינת מתרוצצים. על זה נאמר : גם למזכירות מותר לאכול.

העוזר הרועץ של היועץ המפוצץ  
יועצו של נתניהו נמצא בחו״ל והעוזר של היועץ מרים ראש ומחסל חשבונות. כאשר ראה בבית שאן את טובה מעוז החל לצעוק עליה ולגדף אותה בצורה המביישת יועץ של ראש ממשלה. הוא לא שכח כי טובה אמרה לראש הממשלה את האמת על חוסר התפקוד שלו ושל הממונה עליו. כנראה כאשר אדם חדל אישים כל מה שנשאר לו זה רק לצעוק ולהתנהג בבריונות.
אחד מהנוכחים אמר צריך לבדוק בציציות של העוזר של העוזר ולראות מי מונה המקורב לו. טובה מעוז אמרה לחבר : תשמע, בפרנסה אני לא פוגעת למרות שהם ניסו לפגוע לי בפרנסה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תל אביב עולה ירושלים נמחקת בליכוד

אריק זיו ויזר

שגלילי פגש את פילבר

אריק זיו ויזר

נתניהו לא שרון, ארדן לא כחלון, בנט לא כץ!

אריק זיו ויזר

“הם יאכלו מרור ואנחנו נאכל הרבה חרוסת”

אריק זיו ויזר

הגז שווה זהב

אריק זיו ויזר

דודי ויסמן מחפש חרם-יומן פוליטי -מאת אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן