18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

חלוקת תפקידים חדשה ברמלה

מיכאל וידל שהיה יו"ר מועצת הסניף מזה שנים הסיר מועמדותו להתמודדות לסניף בבחירות האחרונות

 

 

 

הרוחות סוערות ברמלה בסניף הליכוד בעיר. ממידע שהגיע לליכודניק עולה כי למיכאל וידל שהיה יו"ר הסניף במשך שנים רבות עלתה התנגדות על ידי חברי סניף ותיקים והם עתרו לבית הדין של הליכוד על מנת שזה האחרון לא יתמודד על תפקידו. העותרים בראשות אלי אוליאל טענו בעתירתם כי מיכאל וידל הוא בעל תפקיד בכיר בשירות המדינה ולכן אינו יכול לכהן בתפקידו. הטענה העולה נגדו בסניף היא שהוא הפר את החוק ברגל גסה.

 

אלי אוליאל ויאיר דידי מותיקי הסניף טענו כי "כיום, נעשה צדק כשמנהלת הליכוד הודיעה על הדחתו של מר וידל ממועמדותו (עקב התפטרותו). וראוי שהציבור יחשוב טוב האם אדם כזה שמזלזל בחוק ברגל גסה במשך זמן רב, ראוי להיות מועמד לראש עיר ברמלה (כפי שבכוונת מר וידל לעשות)".

 

מיכאל וידל  אמר לליכודניק : "החלטתי להסיר את המועמדות על אף שהשופט גרוס החליט לדחות את עתירת תושב רחובות אלי אוליאל כנגדי שניתננה ב – 22 ליולי 2012 . החלטתי למנות תחתיי את אחד המקורבים אלי".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פורום G עם יולי אדלשטיין

אריק זיו ויזר

תגובת דנון להפסיק את התמיכה במאחזים: "ברק מקריב את מתיישבי יש"ע בשל התרסקותו בסקרים"

אריק זיו ויזר

ארנון גלעדי:"הזדהות תושבי יפו עם תושבי עזה פשע"

אריק זיו ויזר

סער וסילבן בעכו

אריק זיו ויזר

ח"כ יריב לוין בהרמת כוסית וכנס פעילים בראש העין

אריק זיו ויזר

כחלון: על השתלשלות ישיבת הממשלה על עיסקת שליט

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן