20.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

ח"כ ציון פיניאן – "כך המצב לא יכול להימשך"

הרוחות סערו היום בליכוד עקב האירועים בועדת הכספים. ח"כ פיניאן מבקש לחכות להחלטת ראש הממשלה ויו"ר הקואליציה שתקבע את המשך עתידה של ח"כ מירי רגב בועדת הכספים

 

תקופה ארוכה לא הייתה נתונה סיעת הליכוד לעימות פנימי עקוב אמוציות כמו זה האחרון שנתגלה היום בועדת הכספים. עימות שנמשך זמן רב אך עד לפני דקה בעבע מתחת לפני השטח. בראיון שהעניקה היום לאתר "ליכודניק" עמדה על כך ח"כ מירי רגב שהיא תמשיך להיאבק על הורדת מחירי הדירות.

 

ח"כ ציון פיניאן, מרכז הליכוד בועדת הכספים, סירב להגיב באופן ישיר לליכודניק ואילו הדוברת שלו ליאת בזק אמרה כי "ח"כ פיניאן איננו מעוניין להגיב כי הנושא יובא להחלטת ראש הממשלה ויו"ר הקואליציה. מה שכן, המצב כפי שהוא היום איננו יכול להימשך".

 

 

בתוך כך, מקורבים לח"כ פיניאן הביעו זעם רב על התנהגותה של ח"כ רגב. ח"כ בסיעה אמר כי ברגע שחבר כנסת מהליכוד הוא חבר קואליציה וחבר סיעת הליכוד הרי שהוא חבר סיעה לטוב ולרע ולא יכול להיות שהוא יצביע על פי פופוליזם. אותו ח"כ אמר כי חייבים להצביע כגוש אחד עם הקואליציה. זו לא הפעם הראשונה, לא הפעם השנייה ולא הפעם השלישית שהיא תוקפת את ראש הממשלה, את שר האוצר ואת מדיניות הממשלה במליאת הכנסת ולאחר מכן היא מתנהגת כאילו לא קרה כלום".

 

המקורב לפיניאן הוסיף ואמר :"זה מדהים כי בשל התנהגותה היא זכתה למחמאות מקיר לקיר מכל סיעות האופוזיציה. היו אף אנשים שאמרו שכדאי לה לעבור לאופוזיציה ואילו בקואליציה ביקשו ח"כים מפיניאן שבעתיד הוא יקזז אותה איתם כי היא טובה יותר מכל האופוזיציה יחדיו. במהלך הישיבה פנה ח"כ יצחק וקנין מש"ס לרגב ואמר לה כי את תפילי את ממשלת הליכוד".

 

חבר מרכז מהצפון המקורב לפיניאן ושסירב לחשוף את עצמו פנה במייל זועם לליכודניק ואמר שהוא רוצה להזכיר למירי רגב שבגלל אנשים שהתנהגו כמוה הליכוד מצא עצמו בבחירות 2006 באופוזיציה עם 12 מנדטים. יתר על כן, אם היא לא תתחיל להתנהג כחברת קואליציה וכחברת ליכוד הדרך של הליכוד לאופוזיציה תהיה סלולה.

 

"אני לא ודע אמרתי, ראיינתי היום את ח"כ מירי רגב והייתה לי תחושה שהיא נלחמת באמנת עבור הורדת מחירי הדירות".

 

חבר המרכז השיב : "הבעיה היא שהיא חושבת שהפוליטיקה היא כמו הצבא אבל לצבא חוקים משלו ולפוליטיקה חוקים משלה. שלא תשכח שנאמנות לראש הממשלה ולממשלת הליכוד היא החשובה ביותר ואל לה לדאוג בעניין זה כי הממשלה תיתן מענה למחירי הדירות, הרי ח"כ פיניאן עלה  למעלה ממעמד סוציו אקונומי נמוך המחובר עד היום לאדם הפשוט. שלא תטיף לנו מוסר".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הדרכון המלחמתי של שאמה

אריק זיו ויזר

לקראת כינוס הכנסת : ח"כ דנון פועל ליישום חוק השיכרות

אריק זיו ויזר

ליכודניק בוחן את האתגר הלאומי של הכנסת

אריק זיו ויזר

שאמה בנתיב האיראני

אריק זיו ויזר

אקוניס בבאר שבע : "פעולה תקיפה בעזה – עכשיו!"

אריק זיו ויזר

בליכוד מברכים את סער לרגל הולדת בנו

אלי חזן
דילוג לתוכן