19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

ח”כ יריב לוין בשביל מה אתה צריך את זה!

חבר הליכוד מבקש לשלוח איגרת מחאה לח”כ יריב לוין בנושא חוק לשון הרע

ח”כ יריב לוין היקר

 

אתה אולי לא שם לב אבל החוקים שלך מעצבנים. מה אתה עושה?! למה אתה שותף לאחד שהוא ארבעים שנה בפוליטיקה ויכול לסובב את כל חברי כנסת על אצבע ? אחד שהיה בליכוד וכשעבר לקדימה וכיהן כשר הפנים דפק רק את אנשי הליכוד. ומה מחפש מאיר שטרית? לדפוק את הליכוד כמה שיותר  ועוד עם אחד מהליכוד, זה בוודאי נהדר. הרי הוא ממילא באופוזיציה. אותו ישכחו.

 

אבל אותך יריב יזכרו אנשי הפייסבוק, הטוקבקים, אנשי בתי הקפה, אנשי השכונה , אוהדי הכדורגל (מי לא אומר השופט בן זונה) הנשים, עובדי ממשלה, עובדי עיריות, עובדי ההסתדרות החדשה. ראבק, מי לא מרכל ומי לא זורק מילים ?

 

לצערי אומר לך רק חבל שאתה לא מביא חוקים להטיב עם העם כפי שח”כ חיים כץ עושה זאת, כפי שהשר משה כחלון עושה זאת ועוד חברים טובים.

 

לצערי אני שוקל אם לבחור בך עוד קדנצייה ואומר  זאת בצער למרות שברמה האישית אני מחבב אותך.

 

הבולשיט שזה נגד הטייקונים  והשמאל לא יעבוד אצל כל מי שהזכרתי וזאת בדיוק אותה טעות שעשה נתניהו עם החד הוריות בשנים שהיה שר אוצר. למרות הכוונות הטובות הלוול האנטי היה גדול יותר ובסופו של דבר נזרקנו למדבר עם 12 מנדטים .

 

מה חשבת, שהליכוד יקבל 40 מנדטים?הרי כולם יודעים שבחירות זה מספרים ומה שרלוונטי באותו זמן. לא יהיה לנו עוד גלעד שליט לפני הבחירות. כן יש לנו אנשים כמו דפני ליף שתמצוץ לנו מנדטים כמו הגמלאים. אתה יודע למה? כי לעם רע ואין לו כסף מיותר בכיס לחוק שאותו אתה מריץ בהשראתו של שיטרית, האיש שרואה ליכוד רואה שחור.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אז איפה יש נאצים ?

אריק זיו

לא מורשת בגין ולא צדיקים בסדום

אריק זיו ויזר

על הפריימריז במפלגת העבודה

אלי חזן

למי למי יש יותר כבוד

אלי חזן

על הדרך/מאת: יוסי שחר

אריק זיו ויזר

אין עם מי לדבר

דילוג לתוכן