20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

חיפה עיר של טרוריסטים.

מירב מיכאלי רוצה לרוץ בליכוד, בן כספית כזבן, שקושמרו שכח את אמסלם,

מוטי אוחנה הגיב על הפוסט של בן כספית אשר כתב שגנץ מועמד להחליף את אבי גבאי כיו"ר העבודה. הוא כתב שמדובר בעוד המצאה של בן כספית. אז הייתי מבקש להתכתב עם מי שכתב אוחנה ולומר כי הוא ממש צודק. מעקב קצר מראה שכספית הוא לכל הפחות איש בעל דמיון רב. הוא למשל סיפר לנו בקדנציה שבה התרחש החיבור בין ישראל ביתנו לליכוד שליברמן הולך למפקד של – 40 אלף מתפקדים. לא מתפקד ולא סולר מקסימום חולר.

כך ברזומה שלו הוא כתב על עשרות המצאות. בהקשר שלו דבר אחד בטוח : גם שעון מקולקל צודק פעמיים ביממה.
בן כספית, כמו רבים מחבריו בעולם הזה, הוא עיתונאי מאוד לא אמין. כל הכתיבה שלו בנויה על אי אמירת אמת. הוא בכלל מתחרה באמנון אברמוביץ בדבר השאלה מי ימציא יותר שטויות, אצל בן כספית, בניגוד לאברמוביץ', יש עקביות : זה בא לידי ביטוי כאשר הוא כותב שכל שרי החינוך התאימו להיות ראש ממשלה. בהקשר הזה טוב יהיה לבדוק ממה הוא התפרנס. מעניין שמעולם לא חקרה המשטרה את ההקשר הזה : שהרי אין יותר קח ותן מהדברים הללו.
כאשר מזכירים את פרשת 2000 נשאלת השאלה מדוע המשטרה לא חקרה את מקבלי הליטופים מבן כספית. מה קיבלו פוליטיקאים מסוימים מבן כספית ומה קיבל בן מהם?

מסי לא בא
איזה צהלות שמחה הגיעו מבית היוצר של השמאל והתקשורת כאשר הגיעה הידיעה כי ארגנטינה מבטלת את הגעת הנבחרת לירושלים. כמה במה קיבל המחבל ג'יבריל רג'וב בתקשורת הישראלית – אותו רג'וב שהיה אחראי לרצח המוני של יהודים.
ג'יבריל רג'וב הוא חביב השמאלנים. במיוחד כאשר הוא תוקף את שרת הספורט של ישראל. ג'יבריל טען כי אם המשחק היה בחיפה הם לא היו מתנגדים לכך. אלא שבדיקה קצרה מעלה שהטרוריסט הזה מנסה להפיל את ישראל בכל גוף ספורט , ובערוצי התקשורת העלו את המחבל הזה בראש שמחתם.

חיפה עיר של טרוריסטים.
גיא כפרי נרצח בחיפה רק משום שהוא היה יהודי. מיד אחרי הרצח היה ברור שזהו רצח מתוך שנאה אך בתקשורת בגיבוי המשטרה הציגו כי נבדק אם הפיגוע על רקע לאומני, כאשר המטרה הייתה רק לעמעם את האירוע שבו ערבי מחיפה רצח יהודים רק משנאת יהודים.
אל המצב הזה נדרשו גם הפוליטיקאים. הם, כולל נשיא המדינה, התעלמו התעלמות מוחלטת מהרצח של גיא כפרי. אף אחד מראשי המדינה לא בא גם לא לשבעה, גם כאשר היה ברור כבר שהרוצח רצח את גיא רק משום שהוא יהודי.
שר החינוך נפתלי בנט ובני משפחתו הם בני העיר חיפה והם מכירים את המשפחה, בחר להתעלם וכך כל שרי הממשלה ולא פחות גרוע מכך, גם נשיא המדינה. מנהלת לשכתו של הנשיא דיברה בזלזול אל נציגת המשפחה שפנתה אליה בעת השבעה. רק לתזכורת : זאת אותה אחת שלא לחצה יד לאפיפיור אבל לכבד משפחת נרצח יהודי לא ידעה.
פני לשכת הנשיא כפני הנשיא.
וכך, השבוע הרוצח הודה בבית המשפט כי רצח רק משום שהיו יהודים כל זאת אחרי תהליך של משפט שמתנהל במשך שנה וחצי.
צריך רק לזכור : הרוצח לא התחנך בעזה או בג'נין. הוא התחנך בעיר חיפה שיש בה עאלק דו קיום. חשוב להבין : גיא כפרי והרוצח התחנכו באותה מערכת חינוך בחיפה. אחד היה איש טוב שלא היה פוגע בנמלה ואילו השני פשוט רוצח נתעב. אז זה לא מערכת החינוך זאת החברה הערבית – מוסלמית שמעודדת שנאה ורצח.

יובל שטייניץ
‏החשיפה של עמית סגל וההישג העצום של הסמל יובל שטייניץ בתפקידו כיו״ר ועדת החוץ והביטחון הם דברים יוצאי דופן. שטייניץ הוא שדחף את בכירי המוסד והמטכ״ל לחפש כור גרעיני בסוריה. אלמלא בעל דרגה סמל בצה"ל שדחף את גופי הביון והביטחון של ישראל אולי היו מפספסים ומי יישורנו. אין ספק כי היכולות של השר יובל שטייניץ הן רבות וללא ספק הגיע לועדת החוץ והביטחון ללא ניסיון אך יובל הוכיח כי הוא בעל יכולות מיוחדות ומה שמעניין בכל הסיפור, להוציא את החשיפה, הוא הזלזול של בכירי הצבא בסמל ששואל אותם שאלות.
מי הוא שיחשוב אחרת? מהם צריך לזכור כי תמיד התנהגו כך. ותמיד היה זלזול של בכירי הצבא בנבחרים אזרחיים ולכן כאשר אתם רואים את הבכירים יוצאי הצבא חותמים על עצומות נגד מדיניות הממשלה תמיד תזכרו כי הם בלי הלחץ של שטייניץ לא היו מגלים את הכור בסוריה.
מבכירי הצבא נעבור לבכירי המשטרה : בערב שישי התקיים ראיון עם שלושה מפכ"לים לשעבר במשטרה והם הסבירו למה צריך שאלשיך ימשיך עוד שנה. רק מצער שקושמרו לא שאל אותם על ההמלצה שלהם שכדי להשתיק את אמסלם הם הציעו לאלשייך לפתוח בחקירה כנגד ח"כ אמסלם.
ולא שאלו אותם על הפרשה של מפקד מחוז ירושלים שאלשייך ניסה להדביק לו כתם כדי שלא יהיה מפכ"ל.
מה שברור הוא שאלשייך בעוד מספר חודשים יצטרף לחבורת הלשעברים שם יוכל להריח הרבה כוסברה.
ליכודניקים חדשים
את המלחמה בתופעה הזאת מוביל משה איפרגן בשנים האחרונות. עכשיו קיימת עדות ברורה של מי שעומדים מאחורי התופעה ושיש כאלה שמשתפים פעולה איתם : צחי הנגבי ושרן השכל.

פוסט של אדי בן חור
מרב מיכאלי עברה על חוק העונשין וחוקת מפלגת העבודה – כפי שחשף העיתונאי ישי פרידמן ב"מקור ראשון", ח"כ מרב מיכאלי ממפלגת העבודה קראה לחברי קיבוצים להתפקד לליכוד, כדי לחזק את עמדות מפלגת העבודה בה חברה מיכאלי, ובכך להטות את תוצאות הבחירות.

במעשיה ביצעה מיכאלי עבירת שידול לשתי עבירות מרכזיות:

1. ביצוע שבועת שקר – עבירה שדינה הוא 3 שנות מאסר.
2. רישום כוזב במסמכי תאגיד – עבירה שדינה 5 שנות מאסר.

מעשיה של מיכאלי אף נוגדים את סעיף 14(א) לחוק המפלגות, התשנ"ב – 1992, הקובע:

"למפלגה יהיה תקנון והיא תתנהל על פיו..".

תקנון הליכוד הוא חוקתה. סעיף 5(א)(1) לחוקת הליכוד קובע כי על המבקש להצטרף לתנועת הליכוד לחתום על תצהיר כי הוא "מזדהה עם מטרותיה של התנועה".

מיכאלי קוראת לקהל של עשרות אלפים לחתום על תצהיר כוזב, ומשכך, היא משדלת לשבועת שקר, פעולה המהווה, כאמור, עבירה פלילית.

הסעיף המחייב אדם לחתום על תצהיר על-פיו הוא מזדהה עם מטרות המפלגה אינו ייחודי למפלגת הליכוד.

סעיף 83 ל"חוקת מפלגת העבודה" קובע כי כל מי שמבקש להתפקד למפלגת העבודה צריך לחתום על תצהיר על-פיו הוא "תומך/ת במפלגת העבודה הישראלית.. (וכי) אני מצהיר/ה בזאת כי אעשה כמיטב יכולתי לקדם את מטרותיה של מפלגת העבודה".

סעיף מסוג זה אף נדון בעניינה של מפלגת "שינוי" בשנת 2003, בה"פ (ת"א) 687/03 ארליך אבי ואח' נ' מפלגת שינוי (פורסם בנבו: 14.7.03), ובו נקבע כי יש לראות בסעיף זה כסעיף מחייב.

מעשיה של מיכאלי מהווים אף עבירה על חוקת מפלגת העבודה עצמה, והמפלגה צריכה בהתאם לכך להפסיק את חברותה בה.

הסעיף המשמעותי בחוקת מפלגת העבודה החשוב לעניין זה הוא סעיף 56(ג) הקובע:

"..בית הדין ישפוט על פי חוקת המפלגה ועל פי הצדק הטבעי בכפוף לחוקי המדינה ולהוראות חוקה זו".

במעשיה של מיכאלי יש משום עבירה על החוק האזרחי והפלילי, ועל בית הדין של מפלגת העבודה לדון אותה "בכפוף לחוקי המדינה", ולהפסיק את חברותה, בהתאם לאמור בסעיף 92(ב) לחוקת מפלגת העבודה, הקובע כי על בית הדין העליון של המפלגה להוציאה מן המפלגה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

טנגו לשלום של ביבי וציפי

אריק זיו ויזר

דגן חזר לפורום החווה

אריק זיו ויזר

האיש שלא ידע לריב, נרצח

אריק זיו ויזר

אמסלם צודק נתניהו לא ! 

אריק זיו ויזר

היטלר אשם וגם המופתי

אריק זיו ויזר

בנט עושה שרירים על נתניהו

דילוג לתוכן