19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

חיים ביבס: לעדכן את שכר המאבטחים באופן מיידי

מרכז השלטון המקומי דורש מהמשרד לביטחון פנים וממשרד האוצר לעדכן את שכר המאבטחים באופן מיידי
מרכז השלטון המקומי, פנה השבוע במכתב לשר לביטחון הפנים, גלעד ארדן בדרישה להעביר בהקדם את המימון הנדרש לתשלום העלאת שכר המאבטחים במוסדות החינוך, העומד על מעל 3 מיליון שקלים.

שכר המאבטחים, שעלה בחודש ינואר 2017 בכ- 4.25 ₪ לשעה, עומד כיום על 28.5 ₪. זאת, לאור עדכון שכר המינימום וחתימת צו ההרחבה ע"י שר העבודה והרווחה . על פי החוק, המשרד לביטחון פנים מעביר תקצוב של כ – 64% ממשכורות המאבטחים, ואילו הרשויות המקומיות משלימות 36% מתקציביהן בעבור כך )בנוסף למימון תשתיות ותנאים נוספים עבור המאבטחים(. התוספת התקציבית מייקרת את עלויות האבטחה ברשויות המקומיות בלמעלה מ- 3 מיליון ₪. הן ,אלו אשר נושאות במימון המשכורות של 4,700 מאבטחים בפועל מאז חודש ינואר וסופגות את העלויות הכבדות, על אף שהמשרד לביטחון הפנים אמון על הסדרת התוספת התקציבית ע"פ חוק.
על כן, קורא מרכז השלטון המקומי למשרד לביטחון פנים ולמשרד האוצר להעביר את התשלום עבור משכורות המאבטחים באופן מיידי, על מנת שיוכלו להמשיך להפעיל את מערך האבטחה כנדרש.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

"להחיל הריבונות על כל הישובים ביו"ש ולהחזיר השליטה בקבר יוסף"

אריק זיו ויזר

שגרירות ארה"ב בירושלים?

ד"ר אביגדור הדר

המבצע העולמי של מתנדבי ובוגרי בית"ר בהרצליה

אלי חזן

השרה רגב נפגשה עם יו"ר ועידת צעירי הליכוד

אריאל אילוז

אופנהיימר וספרד : עתה פרס הניחומים

אלי חזן

ינקי מכוון לכנסת

אריק זיו
דילוג לתוכן