26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי באנר ראשי דעות

חייבים ערך מוסף

לקראת הבחירות השלישיות הקרבות תיק עצות של עומר אריכא שיסייע לניצחון המחנה הלאומי 

 

משהתרגשה עלינו מערכת בחירות שלישית ברצף, עלינו לומר את האמת: אין לנו מה לחדש.

מערכת בחירות על כן ביבי לא ביבי היא דבר שהציבור מאס בו. הצבעה לליכוד רק בגלל בנימין נתניהו לא תסייע לליכוד ולנתניהו לנצח. דרוש חידוש.

אין הכוונה חלילה להחליף את יו"ר הליכוד. הכוונה היא שעל הליכוד כמפלגה, לאמץ פעולות שיבטיחו את ניצחונו, ויוסיפו עניין למערכת בחירות נוספת על סוגיה אחת.

עלינו לאמץ מצע קונקרטי, בעל עיסוק אמיתי בנושאי יסוד, כדי לתת לנו ערך מוסף.

במסגרת המצע, חשוב להבטיח רפורמות במערכות השלטון, חזרה לערכי הכלכלה החופשית שעליה נוסדה תנועתנו, להתחייב להחלת ריבונות על שטחי יהודה ושומרון, ובעיקר, ליצור שיח שאינו רק כן ביבי לא ביבי. אחרת, הפלונטר יימשך.

רק אימוץ אמיתי של מצע בחירות ממשי, תוך היצמדות מוחלטת לתוכנו, תבטיח שמערכת הבחירות לא תהיה על נושא שהציבור סולד ממנו, ושיכול לגרום לנו לתבוסה.

דרך נוספת היא יצירת חיבורים פוליטיים חדשים: לצד המשכת ההסכמים עם 'זהות', על הליכוד ליצור רשימה משותפת עם מפלגת הימין החדש. בנוסף, עלינו לנטוש לחלוטין את כחלון ומפלגת כולנו (למעט אישים כמו אלי כהן), ולהתמקד בימין ובמטרותיו.

אני בטוח שלצד סיסמאות "נתניהו – ימין חזק" יתאימו גם סיסמאות שידגישו שהצבעה לליכוד פירושה הצבעה לכלכלה חופשית, ולריבונות, ולמשילות.

בסבב ב' של שנת 2019 קיבלה מפלגת צומת כ-14 אלף קולות, כמעט כולם קולות של חקלאים. עלינו להכות בברזל הזה בעודו חם, ולהבליט את ח"כ שרן השכל כמי שדאגה ודואגת לחקלאים, וכמועמדת לתפקיד שרת החקלאות. בנוסף, עלינו להכות בברזל של תנועת "השולמנים", לפנות לעצמאיים ולהבטיח הקלה דרסטית במיסים ובתקנות המכבידות, על מנת לאפשר להם להתפרנס בכבוד, ובמקביל להדגיש את הימצאותו של אבי ניסנקורן במפלגה היריבה כמועמד לשר האוצר. עלינו להתחייב לפתיחת שוק החשמל ולשקיפות בהסתדרות, שני גופים שהסלידה מהם בציבור הכללי גדולה מאוד.

הציבור מסתכל על הטירוף. הוא רואה כיצד בפעם השלישית בשנה הוא יוצא לבחור כדי להכריע את גורלו של אדם אחד. יריבינו הרי מרבים לציין את בתי החולים ואת הפקקים, על כן אך נכון יהיה לעסוק בנושאים הללו בדיוק, ולהראות לציבור שזאת לא רק מערכת בחירות על גורלו של בנימין נתניהו.

הימין כולו בדרך לאסון אלקטורלי. ניתן למנוע אותו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אז למה ראוי לזכור את יצחק שמיר

אריק זיו ויזר

חובת קריאה : כל הסיפור של הליכודניקים החדשים

משה איפרגן

ח"כ חיים כץ- הבולדוזר החברתי שלא מפסיק לעבוד

הרצפה לא עקומה, אלה אנחנו שרוקדים עקום.

אריק זיו ויזר

אובמה בשער!

אלי חזן

ליכודניק מרכין את ראשו בשל מותו של אפי נחמיה

דניאל נחמיה
דילוג לתוכן