22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

חגיגת הנצחון של רחמים מלול. כתב וצילם דודו חיים

אמש ביום א נערכה חגיגת הנצחון של ראש העיר הנבחר של רחובות-רחמים מלול,  החגיגה נערכה באולמי "שמיים כחולים". כזכור בבחירות המיוחדות שנערכו לפני כחודש וחצי לראשות העיר בעקבות הרשעתו של ראש העיר פורר בקלון, ניצח רחמים מלול שהיה ח"כ מטעם ש"ס בין 99-2003 ולאחר שלא נבחר שוב לכנסת התמודד ב2003 למועצת העיר רחובות מטעם ש"ס וזכה למנדט אחד, אח"כ הוא עבר לליכוד והרשימה בראשותו זכתה ב2008 ל4 מנדטים וכאמור בבחירות המיוחדות ניצח את יריבו בהפרש של אחוז בודד!כאשר סיעות הליכוד,העבודה,ישראל ביתנו,הצעירים תמכו בו.

כאמור אתמול בערב הגיע הזמן לחגוג ולאולמי שמיים כחולים הגיעו מאות מתומכיו בני העיר רחובות כדי לחגוג עימו את הנצחון , בקהל בלטו בני העדה האתיופית שלהם חלק גדול בנצחונו של מלול אך מי שבלטו במיוחד היו חברי הליכוד שהגיעו לחגוג עם מלול:שר החינוך גדעון סער,השר לפיתוח הגליל והנגב סילבן שלום,שר התקשורת משה כחלון,השר להגנת הסביבה גלעד ארדן,שר התחבורה ישראל כץ,השר להסברה,יהדות התפוצות ורשות השידור יולי אדלשטיין,סגן השר איוב קרא,סגנית השר גילה גמליאל,ח"כ יריב לוין,ח"כ ציון פיניאן,ח"כ כרמל שאמה,ח"כ זאב אלקין,ח"כ ציפי חוטובלי,ח"כ לשעבר אלי גבאי.יחד עימם היו ראשי הסניף מרחובות אדריכלי הנצחון: חיים אברהם שהנחה את הערב, גדעון מזרחי,גדעון ורמי מדהלה,רועי שרעבי-עוזרו של ח"כ לוין, גלעד מזרחיֹחבר מועצת העיר ועוזרו של השר ארדן.לצידם הגיעו אנשי ליכוד נוספיםֹ מהמצודה: המנכ"ל  ,אסי יצחקי,רפי דואק,חני בלייוייס. ת"א-עובד חוגי,ראשל"צ-שלמה לוי,בני ברק-שלמה אלמגור,קריית אונו-יוסי כוכבי עוזר שר האוצר,יבנה-מאיר דהאן,שמעון שושן,גדרה-חיים גמליאל,קרית עקרון-אשר עוקבי,כפ"ס-שלמה מדמון,קרית ביאליק-דורון אטיאס. בזה אחר זה עלו המברכים מקרב השרים החכי"ם ופעילי המטות כולם העלו על נס את פועלו של מלול, הנאום המרגש ביותר לדעתי היה של גלעד מזרחי- הוא סיפר כי בבחירות 2008 רשימת הליכוד ברחובות הייתה היחידה שקבלה 4 מנדטים מכל הרשימות בארץ שהתמודדו תחת אותיות מחל,גלעד לא שכח להודות לתושבי שכונות אושיות וקרית משה בהן מתגוררים בעיקר יוצאי אתיופיה ושם זכו הליכוד ומלול ל90 אחוזי הצבעה,גלעד ציין את נציגי הליכוד במועצה {מלבדו}: רחמים מלול,בן ציון שרעבי,גיורא בן ארי, ההוא שיבחם על פעילותם מ6 בבוקר עד 2 בלילה כדבריו ועל כי נשותיהם כבר רוצות להתגרש מהם כי הם כמעט לא נמצאים בבית. לאחר שורת הנואמים עלה לנאום חתן השמחה-ראש העיר הנבחר רחמים מלול. הוא פתח בדבריו וסיפר על תחילת פעילותו כח"כ ולאח"כ כחבר מועצה,מלול סיפר כי נצחונו נלמד בבתי ספר לפוליטיקה כי הוא נעשה בעבודה של 3 שבועות בלבד!, מלול סיפר על ההכפשות שכוונו אליו ולא שכח לציין לטובה את ראש העיר הקודם שוקי פורר,מלול הודה לכל מי שעזרו בבחירות ובראש ובראשונה לבני משפחתו,וכמובן הבטיח להיות ראש העיר של כולם-גם של החצי שלא בחר בו.לאחר הנאומים הגיע החלק המוסיקלי ועימו הריקודים.בעזרת השם נמשיך להפגש רק בשמחות..



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לשכת נתניהו "תפסת מרובה לא תפסת"

אריק זיו ויזר

בוגי בטקס לזכר לוחמי האצל

אריק זיו ויזר

חרד לליכוד

איציק דדוש

רק הליכוד לא בא.

אריק זיו ויזר

ויקטור אלון הפוגרום בעכו רק קצה הקרחון/מאת:טובה מעוז

אריק זיו ויזר

ראשי סניפים מאזור מישור החוף נועדו השבוע בכדי לדון בענייני התנועה

אלי חזן
דילוג לתוכן