18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

חברי ליכוד בקשו סליחה מח”כ קסניה סבטלובה

חברי ליכוד נדהמו מהתנהגות הבוטה של ליאור הררי, שתקף בצורה מבזה וגזענית את חברת הכנסת
כאשר נתקלו בפוסט מזעזע שהעלה ליאור הררי.
חברי ליכוד פנו לליכודניק ובקשו לעלות התנצלות,
פוסט התגובה של חברת הכנסת קסניה סבטלובה.
===מיזוגנים וגזענים מביישים ומשפילים רק את עצמם – לא אותי ולא אף אישה אחרת שמותקפת ברשת===
חברים יקרים, במהלך כהונתי כח”כית טיפלתי בעשרות מקרים של גזענות ופגיעה בנשים אשר הגיעו לשולחני. כל פעם שנתקלתי בדברים כאלה, ליבי נחמץ. הפעם אני המותקפת.
היום גיליתי שפעיל ליכוד מרכזי, ליאור הררי, אותו אחד שמנהל דפי פייסבוק של שרה נתניהו, פתח במלחמה נגדי. הוא החליט לעשות זאת כשהוא משרבב את שמי לקטע וידאו בו מופיעה אישה רוקדת ממוצא רוסי. כיוון שמר הררי רואה כנראה בכל הנשים – ובמיוחד באלו הדוברות רוסית – נערות שעשועים, הוא וחבריו החליטו ללעוג בצורה הזו למוצא ולמגדר שלי.
האמת היא שהם השפילו וביזו רק את עצמם.
כך נראים פניו של מי שנחשב לפעיל מרכזי במפלגת השלטון. תתבוננו בהן היטב. אלו פנים מיזוגיניות, מלאות שנאה והתנשאות כלפי נשים, כלפי דוברים ודוברות רוסית.
ממך, ליאור הררי, אין לי ציפיות. אתה יצור מעורר רחמים. אבל אני כן פונה לגברים ולנשים שמאמינים בשוויון וסולדים ממיזוגיניה באשר היא: דווחו לפייסבוק על הפרסום הפוגעני הזה, הכולל עשרות תגובות עם תכנים קשים וגזעניים. וכן, זה כולל גם אותך גברת שרה נתניהו, שבשמך פועל אותו הררי.
אני מבטיחה לכן ולכם, שתקריות כאלו רק מחזקות אותי ואת הנחישות שלי להמשיך במאבק נגד גזענות חשוכה ונגד שנאת נשים. בישראל עליה אני חולמת, אין לתופעות כאלה מקום במרחב הציבורי, או בכלל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חיים כץ בעד חוק ההסדרה

אריק זיו ויזר

“יש מו”מ, אבל הוא מתנהל מול האמריקנים ולא עם הפלסטינים”

אריק זיו ויזר

אקוניס “ציפי נעלמה- בע’ ונאלמה בא’ “

אריק זיו ויזר

ועדת השרים לענייני חקיקה תדון בהצעת החוק של ח”כ דני דנון

אריק זיו ויזר

אדלשטיין שומר על חיי הח”כים – הורה להציב שמירה על ח”כ פייגלין

אלי חזן

אקוניס – קול הליכוד שנדם

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן