19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
זלמן שובל

זלמן שובל אורח אגודת כתבי החוץ בישראל

הממונה על יחסי החוץ של ה"ליכוד" השגריר זלמן שובל היה היום אורחה של אגודת כתבי החוץ בישראל ותידרך את התקשורת הזרה לקראת הוועידה המתוכננת באנאפוליס.

 

שובל אמר שממשלת ישראל הנוכחית תימרנה את עצמה למצב בלתי-אפשרי שבו היא תעמוד מול כל נציגי הליגה הערבית, האו"ם, רוסיה, האיחוד האירופי ואחרים שאין שום סיכוי שמי מהם יתמוך אף בדרישות המינימליות ביותר של ישראל.  הסכנה היא שיחתימו את נציגי ממשלת ישראל על שורה של "עקרונות" כללים כביכול – שיכבלו את ישראל בכל מו"מ מדיני עתידי.גם ארה"ב תהיה מונחית במידה רבה מאינטרסים שאינם תמיד חופפים את האינטרס הישראלי. שובל הדגיש שעצם סירובם של הפלשתינים להתחייב לביטול זכות השיבה והתביעות החצופות והקיצוניות כמו הבעלות על הכותל המערבי שאבו מאזן ועוזריו נתנו להם ביטוי בימים האחרונים, מעידים על כך שבעיני הערבים אין מדובר בוועידת-שלום אלא בחזיון כניעה מתוכנן נגד ישראל.  מסירת שטחים אפילו לאבו-מאזן פירושה במוקדם או במאוחר,  שהחמאס או גורמים קיצוניים אחרים יאיימו על כל מרכזה של המדינה.

שובל הציג את הגישה של הליכוד לקידום תהליך השלום – והדגיש שכפי שהיה בעבר, רק ממשלה בראשות הליכוד יש לה סיכוי להביא שלום אמת.

כמו כן, במצב שהפלשתינים מתנהלים ומתנהגים, שאלת המדינה הפלשתינית איננה "מתי" אלא "האם".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מלחמות הדור ה-3/מאת: זלמן שובל

אריק זיו ויזר

זלמן שובל עם הילרי קלינטון, שרת החוץ הבאה של ארה"ב

אריק זיו ויזר

נתניהו וזלמן שובל נפגשו עם עוזר של קונדוליסה רייס

אריק זיו ויזר

זלמן שובל שטיקים וטריקים/ישראל היום

אריק זיו ויזר

עוד על בר רפאלי/מאת זלמן שובל

אריק זיו ויזר

מה ציפי מבינה? /מאת:זלמן שובל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן