19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

ועדת הכלכלה ביטלה את קנסות היציאה מחברות הסלולר

יו”ר ועדת הכלכלה, ח”כ אופיר אקוניס: “חברות הסלולאר כובלות את הלקוחות דרך קנסות היציאה. ביטול קנסות היציאה –  מהפכה צרכנית בשוק הסלולאר”

ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה הבוקר את ביטול קנסות היציאה בשוק הסלולר, זאת כחלק מרפורמה שמטרתה לפתוח את שוק התקשורת לתחרות.

 

קנסות היציאה מופיעות בד”כ  באותיות הקטנות של החוזה עליו חותם הצרכן עם רכישת המכשיר, ובהן מתחבא קנס יציאה אימתני שעלול להגיע לאלפי שקלים. במקרים רבים גובה הקנס גורם לצרכן הישראלי להישאר כבול לחברה עד תום תקופת ההתחייבות.

 

יו”ר ועדת הכלכלה, ח”כ אופיר אקוניס, שהגיש גם הצעת חוק פרטית לביטול קנסות היציאה, אמר בדיון: “חברות הסלולר כולאות את הלקוחות שמעוניינים לעבור דרך קנסות היציאה – מדובר במצב אבסורדי שאינו מתקבל על הדעת. ביטול הקנסות הינו צעד הכרחי בדרך למהפכה צרכנית ולהגברת התחרות בשוק הסלולר”.

ח”כ אופיר אקוניס הגיש לפני מספר שבועות הצעת חוק לביטול קנסות היציאה יחד עם חברת הכנסת יוליה שמאלוב ברקוביץ’ וח”כים נוספים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ב”על משמר הכנסת” מעניקים לכם את האפשרות לשאול את השר

אלי חזן

יו”ר הכנסת מבקש לעכב את היוזמה להרחבת סמכויות השוטרים לחיפוש גופני

אריק זיו ויזר

ועדת העבודה והרווחה בסימן 100

אלי חזן

בפולין אוסרים על שחיטה כשרה. אדלשטיין לא יושב בחיבוק ידיים

אלי חזן

המסמרטט – בן זאב

אריק זיו ויזר

חוק ההדחה עבר בליווי סערה בכנסת

אריאל אילוז
דילוג לתוכן