26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ויוה לה ליכוד, הצרפתים באים!

ישראל היא הבית לכל יהודי העולם והליכוד  הוא הבית הפוליטי שלהם. המטה הצרפתי שהוקם לאחרונה על ידי ניקו גוולב והלן מזוז יפעל להרחבת משפחת הליכוד לקהילה הצרפתית

 

 

מטה נוסף קם בימים אלו במפלגת הליכוד והוא המטה הצרפתי.  בשנים האחרונות אנו עדים לגל עליה עצום מצד יהודי אזרחי צרפת, בלגיה וקנדה דוברי השפה הצרפתית, מדובר בקבוצה ענקית לרוב ציונית שלא מעורבת בפוליטיקה הישראלית ומתמודדת עם קשיי קליטה ומכשולים, כגון קשי שפה, קשיים ברישיונות רפואה, עריכת דין וקשיים במציאת עבודה.


המטה הצרפתי נועד על מנת לפעול ולקדם פתרונות לנושאים אלו ולדאוג להביא כמה שיותר דוברי צרפתית לשורות המפלגה


מייסד המטה הוא ניקו גוולב , דובר פוליטי שסיים את התמחות בכנסת, ניהל את הקמפיין של ד”ר נבון בבחירות הקודמות, סיו”ר תא לביא גלעד לשעבר, לוחם גולני, ומדריך לשעבר בתנועת בית”ר בפריז, ניקו עלה לבדו לארץ ב2005 ומכיר היטב את הקהילה הצרפתית והקשיים איתה היא מתמודדת. בין היתר ב4 שנים האחרונות הוא גם משתתף באופן קבוע במסעות הסברה על מנת להגן על ישראל באוניברסיטאות בצרפת .


לצדו פועלת הלן מזוז, אשת עסקים, פעילה פוליטית וחברתית, יו”ר ארגון אהבת חינם” אשר סיימה את לימודיה בצרפת והתגוררה שם עם משפחתה תקופה ארוכה. ביחד הם מקווים, כי המטה הצרפתי בליכוד יהווה בית לקהילה הצרפתית בארץ ואולי בעתיד אף ירוץ מועמד דובר צרפתית מטעם הליכוד .


כבר בשבוע הבא, ב2 לפברואר צפוי להיערך כנס ראשון ענק לקהילה הצרפתית בקאסה ורנדה (רוטשילד 32) בתל אביב 19:00 בערב במעמד שרים וחברי כנסת המטה הצרפתי מזמין את חברי הליכוד להגיע ולהזמין את מכריהם הצרפתים לקחת חלק.

 

לפרטים והצטרפות

הלן 0505501557

ניקו- 054-7309484



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

העברת החוק הנורווגי במהירות האפשרית על מנת לייצר יציבות שלטונית

פורום גליל ועמקים- חברתי זה לעשות

אריק זיו ויזר

כנס פעילי הפורום הלאומי בליכוד בקרית אתא עם ח”כ דני דנון. /מאת:שירן שבתאי

אריק זיו ויזר

סוער ברעננה

אלי חזן

שוקי אוחנה מכנס חברים לכבד את פועלו של שר התחבורה מר ישראל כץ

אלי חזן

ישראל כ”ץ מתארח אצל כרמל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן