20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

והפעם – מקום 17 – אריק זיו

יוסי ורטר הזכיר בטורו הקבוע בעיתון “הארץ” שני מועמדים שהגיעו למקום ה – 17.הראשון, דן מרידור מהליכוד ואילו השני הוא חיים רמון מקדימה. ואולם, יש הבדל מהותי בין שניהם ובייחוד במצב בו הם נמצאים. למרידור יש עתיד פוליטי ואילו רמון נמצא בסוף הדרך.
איני יודע כמה מנדטים תקבל קדימה, אך ברור לי כי מי שלא יכנס בליל הבחירות ברשימה של קדימה, יצא בבקר הבחירות כי רמון גמר ויתפטר.
ובבוקר הבחירות נמצא את דן מרידור כשר בממשלה. יש לחיים ולדן נקודת זמן משותפת. יום החלטת הממשלה על יציאה למלחמת לבנון. לדן מרידור כאב שאינו נמצא במקום שמקבלים החלטות גורליות כמו יציאה למלחמה, וחיים באותו היום היה בממשלה אך ראשו היה במקום אחר.
דן מרידור מנהיג נקי כפיים, דעותיו לא תמיד מקובלות על חבריו, אך דן מוערך ע”י יריבים וחברים. בני בגין ודן מרידור לא נמצאים באותו קו מדיני אך חולקים חברות באותה מפלגה.
מתפקדי הליכוד נדהמו לקבל מסרון קרוב ליום הבחירות המקדימות של בני בגין, שהסוף שלו תבחרו בדן מרידור.
היה חשוב לבני בגין שדן מרידור יהיה ברשימת הליכוד, לא לקוסמטיקה, אלה לתוכן בליכוד קיבלו את מרידור ,בגין, ובוגי כמנהיגים בעלי תוכן, ולא מנהיגות חלולה כדוגמת ליבני ורמון.

חיים רמון הוא אחד המנהיגים שמוכיחים כי המנהיגות בישראל חלולה. רמון, שתומך במריונטה ליבני, נפל בבחירות המקדימות בקדימה למקום הגבוה בשבילו, המקום ה – 17.
יש לזכור כי רמון חביב התקשורת, היה אבי המפץ, מפץ שקדימה הקימה וקיבלנו שלוש שנות של ממשלה מושחתת ברמות של עולם שלישי.
אך אני מתייחס לתוצאה של חיים רמון בבחירות, יש שהסבירו כי רמון לא פעל לבחירתו ולכן הגיע למקום שנמצא.
אך לי יש מענה יותר נכון, רמון כמו קדימה חביב התקשורת, לכן יש על רמון הרבה איפור בשכבות שאפילו פנינה רוזנבלום לא משתמשת.
אך יש מטען ציבורי אחד שלא יעזור לחיים רמון שום דבר, הנשיקה.
הסיפור ידוע לכן נתמצת אותו : ביום שממשלת קדימה החליטה על יציאה למלחמה, חיים רמון שר בכיר, נישק חיילת שעבדה במשרד ראש הממשלה. כלומר זאת הטרדה מינית ,רמון הורשע אך הוחזר לתפקיד שר . ליבני, אישה, לא מחתה, הכיצד?

אך יש גורם אחד שהתקשורת והחיוך של רמון לא עושה עליהן רושם והן הנשים.
בין מתפקדות קדימה יש נשים. חלקן עבר בוודאי הטרדה כזאת או אחרת. כן יש גם מתפקדים ולחלקם יש בנות. אם יש דבר שמקומם אישה, ו/או אב לבת זאת הטרדה מינית.
לכן המנהיג הכי אהוב על ידי תקשורת הישראלית, לא הצליח להתברג בעשירייה הראשונה של קדימה. יש לזכור כי רמון עמד בראש המערכה המוניציפלית של קדימה ואילו מקורבו עדי שטרנברג היה מנכ”ל קדימה לאורך רוב הקדנציה.
מתפקדי קדימה אמרו לחיים רמון מה שציפי לא מסוגלת להגיד, חיים רמון אתה לא ראוי לתפקיד ציבורי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תקוע… תקוע… תקוע… /מאת: משה שפיבק

אריק זיו ויזר

ח”כ אופיר אקוניס- יו”ר ועדת הכלכלה ביקר בבקעת הירדן

אריק זיו ויזר

מציינים בגאווה את חוג הבית הראשון

אריק זיו ויזר

פורום גליל ועמקים מדליקים ביחד נר עם ח”כ כרמל שאמה הכהן.

אריק זיו ויזר

אנרכיסטים משתלטים על הליכוד

אריק זיו ויזר

חוטובלי ושלום מילאו את כפר סבא

אלי חזן
דילוג לתוכן