18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

השר פלד יכול לשיר : "קום והתהלך בארץ"

סיכום חג סוכות- השר יוסי פלד – לאורכה ולרוחבה של מדינת ישראל

ביום הראשון של חוה"מ סוכות ביקר השר בסוכתו של חבר המועצה המקומית גליל תחתון, בועז יוסף, בכפר חיטים. עשרות חברי ליכוד שמעו מהשר סקירה על עבודת הממשלה ועל המצב החברתי והביטחוני בארץ. עוד לפני כן, ביקר השר פלד את חבר מועצת הסניף במקום- שלומי נח.

בתחילת השבוע השני של חוה"מ סוכות, ביקר השר בסוכתו של הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר, שם קיבל את ברכתם של עשרות רבנים אזוריים שנכחו בסוכה. השר פלד בירך את הרבנים בברכת חג שמח, ותיבל את ברכתו בדרכו ההומוריסטית שגם לו היה חלום להיות רב…רב אלוף.

בהמשך ביקר השר פלד בחגיגות הסהרנה של העדה הכורדית, שם התקבל בכבוד רב בליווי חבר הליכוד הירושלמי ראובן מרדכי וחברי ליכוד רבים נוספים.

עוד באותו ערב הגיע השר לסוכתה של משפחת שרקי, הפורשת את חסותה על פעילותו של ראש החטיבה למנהיגות יהודית בליכוד- משה פייגלין. השר פרש בקצרה את משנתו החברתית והביטחונית, ובירך את מאות הנוכחים בסוכה.

השר פלד, שביקר גם בסוכתו של השר ישראל כץ, עבר בין אלפי הפעילים ולחץ את ידיהם ובירכם בברכת חג שמח.

בסופו של אותו יום, הגיע השר פלד להילולת בושייף של חבר הליכוד יואב דבוש, וגם שם בירך את אלפי המשתתפים שהגיעו. החברים שוחחו ביניהם על הנושאים שעומדים על סדר היום הלאומי.

ביום שני הגיע השר פלד לסוכתו של ראש עיריית גדרה יואל גמליאל- אחיה של סגנית השר גילה גמליאל. השר איחל באותה הזדמנות "לידה קלה ומוצלחת" לסגנית השר גמליאל.

כמו כן, ביקר השר פלד בעצרת מגרון, שנערכה בחסות המטה הלאומי בליכוד ובשיתוף הליכוד העולמי. השר נטע עץ וסייר בישוב, שמע את רחשי ליבם של התושבים במקום והבטיח לסייע ככל שיידרש. השר פלד אמר בנאומו כי "מטרתה הראשונית של מדינת ישראל היא להבטיח את ביטחון תושביה". השר פלד בירך בסוף נאומו את מאות המשתתפים בברכת "חג שמח, אתם הציוניים האמיתיים ואתם אלו שמבטיחים את עתידה של מדינת ישראל כמדינתו של העם היהודי!". המשתתפים הריעו לשר פלד ממושכות וניגשו אף לחבק אותו לאור דבריו.

לאחר מכן מיהר השר לאולפן הפתוח של חדשות ערוץ 2, שם נתן את זווית ראייתו  הביטחונית לעסקת שליט שנדונה באותו יום.

במוצאי שמחת תורה, שימש השר פלד כאורח הכבוד של המועצה אזורית שומרון. השר ביקר ביישובי המועצה האזורית וחגג עם מאות המשתתפים, אשר קיבלו אותו בחום רב, את ההקפות השניות. יו"ר המועצה, גרשון מסיקה, ויועצו יוסי דגן- סחפו את השר למעגלים תוך שהשר פלד אוחז בספרי התורה. השר פלד הודה לתושבים על ההזמנה, ואף הביע באוזניהם את התרגשותו מעוצמת השמחה שחווה איתם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יומרצ. מיקי איתן!

אריק זיו ויזר

דא צחי הנגבי

אריק זיו ויזר

יעלון ריענן את רעננה

אריק זיו ויזר

אדלשטיין נלחם בגורמים אנטי ישראליים בפייסבוק

אריק זיו ויזר

שר האוצר על דוכן הכנסת פתיחת דיון על תקציב המדינה 2009-2010

אריק זיו ויזר

האם מדובר בירוקים ? או אולי באנרכיסטים אדומים ?

דניאל נחמיה
דילוג לתוכן