24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

השר סער: “ההתיישבות היהודית בארץ מבוססת על זכותנו ההיסטורית”

חידון התנ”ך העולמי לנוער יהודי הסתיים אחר הצהריים במעמד ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושר החינוך, גדעון סער, בתיאטרון ירושלים. 

 

 

   

שר החינוך, גדעון סער, אמר בנאומו:“זכותנו על הארץ, לפני שהיא יונקת ממשפט העמים, מבוססת על ההיסטוריה של הארץ הזאת, על הקשר העמוק בן אלפי השנים בין עם ישראל לארץ ישראל”  

 

שר החינוך בירך את ראש הממשלה ש”ערב החג נתן לכאלף ומאתיים יהודים ולעם ישראל מתנה נפלאה: הכרה בשלושה ישובים בארץ ישראל- ברוכין, סנסנה ורחלים- כישובים לכל דבר ועניין”.

עוד אמר השר סער: “אנו מאמינים בכל לב, כי ההתיישבות היהודית בארץ- ישראל היא מימוש של זכות. היא חזרה לארץ אבותינו. וזכות זאת משולבת בזכותו של עם ישראל לביטחון לאומי”

“מאחר שקראתם היטב את התנ”ך אתם יודעים היטב כי לבית אל, כמו גם לחברון, הגיעו אברהם אבינו ויעקב אבינו לפני קרוב ל- 4,000 שנה, הרבה לפני שהעסיקו את כותרות העיתונים בימינו” אמר שר החינוך.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ראש הממשלה בנימין נתניהו בטבריה

אריק זיו ויזר

אין חשבוניות כפולות

אריק זיו ויזר

ממשלת נתניהו אופק חדש בשלטון

אריק זיו ויזר

בוגי: “פני הפלסטינאים לא לשלום”

אלי חזן

לאה נס משיקה: “ספר זכויות האזרחים הוותיקים”

אלי חזן

עוד חילופים בלשכת שר הפנים

אלי חזן
דילוג לתוכן