22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

השר אדלשטיין ערך סיור במגזר הבדואי בצפון

שר ההסברה והתפוצות, יולי אדלשטיין, ערך השבוע ביקור במגזר הבדואי בצפון הארץ; במהלך היום ביקר השר באתר ההנצחה לחללים הבדואים שנפלו במערכות ישראל וערך פגישות עם מכובדי העדה ובכירים ברשויות המקומיות באזור.

אדלשטיין החל את הסיור במועצת ביר אל מכסור במהלכה קיים פגישה עם ראש המועצה, ד"ר יאסר חוג'יראת ובכיריה.בפגישה שמע השר על ההישגים של המועצה בתחומי החינוך והתשתיות ועל האתגרים הרבים שעוד נכונים לה.
בהמשך היום ביקר השר באנדרטת הזיכרון ללוחמים הבדואים שנפלו במערכות ישראל. לאחר הנחת זר באנדרטה ציין השר כי: "לחיילים הבדואים חלק חשוב במערך הלוחם בצה"ל ויש לטפח את הקשר בין האוכלוסיה הבדואית למדינת ישראל".

בסוף הסיור הגיע אדלשטיין לביתו של מוחמד כעביה, לפגישה עם מכובדי המגזר. בפגישה נכחו עשרה ראשי רשויות מכל האזור שקיבלו את השר בחום וקראו לשיתוף פעולה עם משרדו. השר סקר בפניהם את פעילות משרדו ושמע על הפעילות שמתבצעת ברשויות הבדואיות.

אדלשטיין סיפר לנוכחים על פעילות ההסברה האחרונה שערך משרדו בקמפוסים בארה"ב, כאשר אחת המשתתפות בה היתה צעירה ערביה, מהנדסת במקצועה, שכשסיפרה לסטודנטים על חייה בישראל הם מייד נזעקו ואמרו כי לא יתכן שהיא גרה בישראל כי היא הרי ערבייה! ושמדינת ישראל היא מדינת אפרטהייד!. "והנה אנו יושבים כאן היום" אמר אדלשטיין, "יהודים וערבים כאחד ולמרות שלפעמים ישנם חילוקי דעות, עדיין ישנו דיאלוג ואנו חיים במדינה דמוקרטית! חשוב לי להעביר את המסר הזה, גם באמצעותכם, בעולם ולומר מדינת ישראל איננה מדינת אפרטהייד!"



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עוד ניצחון לדנון, שר הפנים מצטרף למהלך לשלילת האזרחות מהבוגד בשארה.

אריק זיו ויזר

שר האוצר חנך את הביתן הישראלי בתערוכת אקספו 2010 בשנחאי

התרגשות – אורחת בישראל : המתעמלת אלי רייזמן

אלי חזן

תכנית לאומית חדשנית להתאמת מערכת החינוך למאה ה-21

אריק זיו ויזר

נבחרי הליכוד סופדים לחיים חפר

אלי חזן

השר אדלשטיין מצביע עבור ירושלים לתחרות העיר היפה בעולם

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן