34.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

השנה החדשה של צעירי הליכוד בסימן קרא ולוין

הערב התקיים אירוע הרמת כוסית לראש השנה בסימן שיתוף של צעירי הליכוד בצפון עם צעירי מנהיגות יהודית ובשיתוף ובחסות צעירי הליכוד הארציים מהמצודה שבאו השנה להתארח אלצנו בצפון (אנחנו חלק בלתי נפרד מהם).

 

צעירי הליכוד דאגו למימון לאוכל ושתייה לאירוע.המקום המדהים בו התארחנו הוא המדרשה הלאומית בשכונת נווה שאנן בחיפה, מקום שמנוהל בהתנדבות שנים רבות על ידי חבר המרכז מחיפה שמעון ראם. ממנו יוצאות כל יום בנות שירות לאומי ללמד על ימי המחתרות עם דגש גדול לאצ”ל. במקום יש ספריה ציונית ענפה ומרשימה.


באירוע נשאו דברים יניב בן שושן חבר מועצת עיריית חיפה, חבר מרכז הליכוד וחבר מועצת הסניף וחתן טרי (ביום שישי לפני שלושה ימים הוא התחתן ואריק קלנר בחור נמרץ ומעולה ממנהיגות יהודית שיחד עם פליקס קורטני ואיתי עמל על ארגון הערב ומוביל את שיתוף הפעולה המלא והאמיץ שמוביל לאחדות, בין הצעירים בצפון. אחריו דיבר צבי חפץ רכז הליכוד בטכניון וסטודנט לתואר שני בהנדסה אזרחית. עומרי אקוניס רכז הצעירים המדהים של הליכוד שעמל על הבאת אנשים מהמרכז ועל פרסום האירוע בפייסבוק ובאתרי הליכוד השונים ודאג לכיבוד מטעם המצודה מגיע לו כל הכבוד. אחרון חביב לפני חברי הכנסת דיבר פליקס קורטני מנהריה הוגה רעיון צעירי הליכוד צפון ומנכ”ל חברת תוכנה בקיבוץ סער.


בארוע בו השתתפו קרוב למאה איש נשאו דברי ברכה והרצו הרצאות מרתקות על פעילותם הענפה, סגן השר איוב קרא וחבר הכנסת יריב לוין. גם השר איוב קרא וגם חבר הכנסת יריב לוין היו בשיאם הערב, זה היה אחד הערבים הטובים ביותר שהיו.  לאחר ההרצאה האנשים הרבים לא נתנו להם ללכת ורצו לשמוע עוד ועוד ועוד. יריב לוין סיפר כי הוא מתרגש מאוד כי זאת פעם ראשונה שיוצא לו להיות באירוע רק איוב קרא והוא והוא סוגר מעגל כי לפני 20 שנה שהוא התחיל פעילות ההזדמנות הראשונה שלו הייתה בדליה באירוע עם איוב. הוא סיפר שאיוב קרא לא השתנתה וממשיך להיות עקבי וישר בדעותיו בדיעותיו.


כל האנשים בלי יוצא מן הכלל היו מרוצים מאוד מהאירוע ומודים לאיוב קרא ויריב לוין על הערב. תודה ללשכות המסורות של איוב ויריב בלי שיתוף הפעולה המעולה איתם הערב הזה לא היה קורה. תודה חשובה לשי בן דוד. אחרון חביב תודה רבה לחבר המרכז המסור שמעון ראם על האכסניה.


שנה טובה וחג שמח



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כנס הצעירים לאן בליכוד

אריק זיו ויזר

יובל בלביא : ערכים בקמפוס

אלי חזן

150 צעירים בכנס פתיחת הקמפיין של קבוצת תגר בבית שמש

אלי חזן

“מי שלא מסתכל סביב הופך ללא רלוונטי”

אלי חזן

סיעת הליכוד ברעננה מבקשת להגן על התושבים

אלי חזן

מחזירים את הכח לצעירים – פתיחת הקמפיין של עומרי אקוניס בצפון

אלי חזן
דילוג לתוכן