21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

השיטרית החדשה בליכוד

הכירו את שרונה שיטרית, פעילת ליכוד מראשון לציון

מאיר שיטרית היה אחד מהצעירים שכבשו את העיר יבנה מטעם הליכוד. היסטוריונים פוליטיים יודעי דבר אומרים כי הוא פנה אל הליכוד לאחר שנדחה על ידי המערך. שיטרית היה בין אלו שערקו לקדימה בשעה שזו הוקמה כמפלגה חדשה. מלבד מאיר שיטרית שערק כאמור לקדימה השיטרית המפורסמת היום בליכוד היא קטי שיטרית, ראש המטה של שר החינוך גדעון סער, מקום 31 ברישמת הליכוד ואחת הנשים הדומיננטיות בתנועה שסיכויה להיבחר כאישה הראשונה בקרב הנשים החדשות, גבוה ביותר. ואולם, בקרב צעירי וצעירות הליכוד מתחילה לבלוט אט אט שיטרית נוספת.שמה שרונה והיא מגיעה מהעיר ראשון לציון.

 

שיטרית נולדה ב-1982, גדלה והתחנכה לתוך משפחת שכול. שנות ה – 70 היו שנים של פיגועי טרור וכולם זוכרים את הפיגוע במעלות משנת 74. באותה שנה, השבוע לפני 37 שנים, חדרו שלושה מחבלים לשטח ישראל בקרית שמונה והחלו במסע רצח אכזרי. בין ההרוגים הרבים נמנו ארבעה הרוגים ממשפחה אחת – משפחתו של אביה של שרון. היחידה שהצליחה להינצל מאירוע טרגי זה הייתה אחותה למחצה של שרונה, איריס, שהסתתרה מאחורי דלת הארון וכך ניצלה.

 

תמצית הציונות היא שהחיים חזקים מהכל וכי חזרנו לארץ אבותינו ונתמיד בה. ברוח זאת החזיק אביה של שרונה, אולי מחוסר ברירה, אבל עובדה היא כי הוא קידש את החיים יותר מכל שכן הוא התחתן בשנית והקים משפחה נוספת ביניהם שבה נולדו שרונה ושני אחיה; יוכי ואורי.

שרונה חונכה בראשון לציון חונכה על ערכים ואידיאולוגיה חזקה ומאמינה.

 

מה הסממן הבולט בחינוך שקיבלת ?

“אהבת ארץ ישראל מאפיינת את החינוך החזק שקבלתי, מעצם העובדה שאבי איבד את יקיריו אשר נרצחו למען המולדת ובעבור תקומת מדינה ואזרחיה.מתוך השכול שעברה משפחתי החל המסע הפרטי שלי בעבור מדינתי. את שורשים הציוניים והפוליטיים ירשתי מאבי אשר היה פעיל ועשה רבות בתחום זה בשנת 72 ( הפסיק את פעילותיו בעקבות האסון שפקד אותו )”.

 

וכיצד היית מציגה את עצמך לגולשי ליכודניק ולחברי התנועה ?

“כיום אני פעילה חברתית ופוליטית כאחד. בראש סדר היום, שמה דגש על החברה החלשה והחברה הצעירה בכלל. פעילה רבות בדרג המקומי והארצי, תוך גיוס ועידוד צעירים לתנועת הליכוד בפעילות פוליטית ולעשייה ויזמות חברתית”.

 

איך מתנהל סדר יומך ?

“את שיגרת יומי אני מתחילה בעיריית ראשל”צ, במקום עבודתי. בנוסף, סטודנטית באוניברסיטה הפתוחה, לומדת לתואר ראשון: מדעי המדינה ויחסים בין לאומים. במקביל לומדת במכללת רמת גן: דוברות ויחסי ציבור. ולאחרונה הקמתי עסק פרטי, “P.R יחסי ציבור”. בין לבין, הנני עוסקת גם בכתיבה עיתונאית חופשית (עיתונים, אתר חדשותי באינטרנט, סיקור אירועים פוליטיים ופרטיים…)”.

 

מהן תוכניותיך לעתיד ?

“בעתיד, אני שואפת להתקדם בתחום הפוליטי ולהתמקד בין היתר, בהיבט התקשורתי. כל זאת על מנת שאוכל לשמש כשופר של מפלגת הליכוד, שתמיד שימשה בית חם עבורי. ברצוני, לשים דגש ולפעול למען שינוי חברתי. לתרום, להשפיע ולהוביל את החברה הישראלית במיוחד הצעירים שבה, למקום טוב יותר שממנו יוכלו לפעול בצורה הטובה והבטוחה ביותר עבור מדינת ישראל”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לקראת שבוע הספר : גידי – קצין המבצעים האגדי של האצ”ל – דיוקן

אלי חזן

יום המינויים בליכוד

אריק זיו ויזר

הליכוד לא תומך במשה ליאון

אריק זיו ויזר

בעקבות אירועי סכנין : מכתב חמור של תומכי ליכוד לנבחרי הציבור

אריק זיו ויזר

הצהרת התמודדות לכנסת במחוז דן

אריק זיו ויזר

השר ארדן: אם יהיה פרטנר, יש להקים מדינה פלסטינית

אלי חזן
דילוג לתוכן