19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

השטח הליכודי תומך בממשלה, בניגוד לשקרים המתפרסמים בתקשורת.

כך התברר בכנס פעילים בבית מישל ביטון ביפו. לימור לבנת הרגיעה שהבחירות לא יוקדמו, וציון פניאן קרא לליכודניקים להביע תמיכה פומבית בממשלה.

פעילי הליכוד ממשיכים לתמוך בממשלה, למרות שבתקשורת מציגים מצג שווא כאילו גם אנשי השטח בליכוד שותפים למאבק החברתי השמאלני נגד הממשלה. מצב זה מתבהר בעקבות כנס גדול שנערך אמש ביפו בביתם של סיסי ומישל ביטון. אורחי הכבוד בכנס היו השרה לימור לבנת וח"כ ציון פניאן.

לימור לבנת הכריזה בלהט "הבחירות לא יתקיימו בקרוב!". היא שיתפה את הקהל בהשקפתה על המחאה החברתית ואמרה "הציבור אומר לנו 'תעשו תיקונים במדיניות'. אנחנו שומעים את רחשי הציבור, ואנחנו נעשה". היא קבלה על העיתונות שמעוותת את דבריה ואת המציאות. לדבריה הממשלה מתאימה את עצמה ומדיניותה לרצון הציבור, ויודעת להבחין בין מצוקות אמיתיות שמטרידות את העם, לבין מחאות קנטרניות של אנארכיסטים שמאלנים. "הממשלה התחילה לטפל כבר קודם בבעיות הדיור ובעליות המחירים, אבל הטיפול לוקח זמן". לראיה היא סיפרה על הטיפול שלה בנושא החינוך הציבורי כשהיתה שרת החינוך, והקימה את ועדת דברת.

את רוב נאומה הקדישה לבנת למדיניותה בתפקידה הנוכחי כשרת התרבות והספורט ולהישגיה שאינם זוכים לסיקור תקשורתי, ולכן גם הציבור שלנו אינו מודע להם.

ח"כ ציון פניאן קרא לקהל לתמוך בפומבי בממשלת הליכוד. "אנחנו רוצים רק מילה טובה מהאנשים שלנו. בלי העורף שלכם אנחנו בחזית מתקשים להילחם למענכם ולמען המדינה".

ציון פניאן עומד בראש הקואליציה בועדת הכספים ושיתף את הקהל בנעשה מאחורי הקלעים של הועדה. "פקידי האוצר באים אלי עם בקשות שמנומקות בתנאים של הOECD ועוד כל מיני ראשי תיבות לועזיים. אני משיב להם שהמדינות שלי היא לפי העקרונות של SDT. הם שואלים בפליאה מה זה SDT? ואני מסביר להם שזה ראשי תיבות של: שיכון ד' טבריה"

ח"כ פניאן הציג את ההישגים הכלכליים של הממשלה הנוכחית. הוא הישווה את מצבנו הטוב לעומת המצב הכלכלי הקשה במדינות אירופה ואמריקה. הצמיחה הכלכלית שלנו גדולה יותר משלהם, ואילו האבטלה אצלנו נמוכה יותר. לדבריו עלינו להיות מרוצים מהמצב, ולא להתמקד במחאות על נושאים כלכליים פחות חשובים, למרות שגם הם מוצדקים.

לפי האוירה בכנס אצל מישל ביטון התרשמנו שציון פניאן מתפרץ לדלת פתוחה. נראה שרוב הפעילים תומכים בממשלה ובשר האוצר יובל שטייניץ. אחד המשתתפים בכנס, אדי אליאס מגבעתיים, התפרץ כמה פעמים בקריאות ביניים במהלך נאומיהם של לימור לבנת וציון פניאן. הוא צעק בכאב סיסמאות ומסרים שמוכרים לנו מהתקשורת ומהצעקנים במאהל ברוטשילד. אבל חשוב יותר לתאר את תגובות הקהל לקריאות הביניים שלו. הקהל השתיק אותו שוב ושוב, ולא הצטרף למחאה שלו, שנותרה מחאה יחידה לעומת הרוב המוחלט שהביע דוקא תמיכה בממשלתנו המושמצת.

את הכנס הינחה שלמה פורטל מסניף אשדוד. דברי ברכה ונאומים נשאו גם המארח מישל ביטון, איציק דדוש, אוריאל תנעמי, שאול אדם, זילפה בר, מתי חנונה, עוזי דיין, ואתי תלמי.

בכנס השתתפו פעילי ליכוד רבים, וביניהם פעילים בולטים וידועים כמו דני כץ, אבי צור, דודו הלוי, שלומי גבאי ויואב דבוש, שבח שטרן עם נתן אנגלסמן, אלי גיחון ואשתו, עמרם בניזרי, משה חיו, ואפילו מעכו הרחוקה הגיע מאיר אוחנה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רוחות של תקווה – המזכירות אישרה את מינוי סיסו

אריק זיו

קבוצת שטרן: מסוכנת לליכוד

אריק זיו ויזר

אביב איטח ורונן אהרוני פריימריז עכשיו !

הרויזיוניסט

המהפך המדיני של סנדרה רג'ואן

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד חסרי תועלת

אריק זיו

בחירות בבאר שבע : "מנצחים בחירות רק ביחד"

ליכודניק
דילוג לתוכן