21.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

הראשונים לדווח : משה בן זקן יחליף את רועי יעקב כיועץ הפוליטי של שר הביטחון

כמו שפורסם לראשונה בליכודניק : משה בן זקן (30) מונה השבוע ליועצו הפוליטי של שר הביטחון משה (בוגי) יעלון. ליכודניק משלים את הסיפור המלא

כך החליט יועצו הבכיר של שר הביטחון, איציק אשכנזי. הבחירה אושרה ביום שלישי על ידי שר הביטחון יעלון עצמו, בתום פגישה שקיים עם בן זקן.

 

מאז עזיבתו של היועץ הפוליטי רועי יעקב, עסק איציק אשכנזי בחיפוש אחר מחליף. שמו של בן זקן עלה באופן מיידי כאחד המועמדים הבולטים, בין היתר בזכות מערכת היחסים הטובה בין השניים, שהגיעה לשיאה ב”ליכודיאדה”, האירוע המוצלח שהפיק בן זקן באילת ושיעלון היה האורח והדובר המרכזי בו.

 

בתום סדרת שיחות שקיים אשכנזי בשבועות האחרונים ולאחר מספר פגישות עם בן זקן עצמו, החליט אשכנזי כי הוא יהיה מחליפו של רועי יעקב.

 

אשכנזי: “אני שמח שגייסנו לשורותינו את משה בן זקן. משה הוא צעיר מבטיח ומוכשר מאוד, עם היכרות עמוקה של הליכוד והפעילים, ואני בטוח שהוא יידע להיכנס לנעליו של רועי. זהו תפקיד עם אתגר גדול מאוד. אני מכיר את משה כבר תקופה ארוכה, והתרשמתי מאוד מיכולותיו והכרתו העמוקה את השטח ואת התנועה, שבעיקר באו לידי ביטוי כשאירגן את הליכודיאדה. מצפה לו תקופה מרתקת ומהנה מאוד, ואני בטוח שהוא יביא עימו לתפקיד איכויות ויכולות שיסייעו לשר הביטחון”.

 

אשכנזי הוסיף: “בהזדמנות הזו אני מבקש להודות לרועי יעקב, שהיה יד ימיני במשך חמש שנים, והתרומה שלו לשר הביטחון וללשכת שר הביטחון הייתה גדולה מאוד. רועי הביא עימו לתפקיד ניסיון רב והיכרות עמוקה של השטח, ראייה רחבה והשקעה אינסופית. הוא ליכודניק אמיתי. מעל הכול רועי הוא בנאדם מצוין ואיכותי וחבר אמת. אני מבקש לאחל לו, בשמי ובשמו של שר הביטחון, הצלחה רבה בדרכו החדשה. אני בטוח שדרכינו עוד יצטלבו בעתיד”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תוצאות סקר ליכודניק למחוזות

אריק זיו ויזר

האם יחיאל קדישאי ייהפך ליקיר התנועה ?

אלי חזן

שמעון שטרית מתמודד במשבצת הנגב

אריק זיו ויזר

“אנו רוצים נציג ולא מוצג” – ראיון עם דוד אבבה

אריק זיו ויזר

הנגבי חסר ישע

דניאל נחמיה

ועכשיו : קשרי החוץ של הליכוד תוקעים יתד בסקנדינביה

עינר אביב
דילוג לתוכן