20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

הקראת גזר הדין של קצב נקבעה ליום האישה הבינלאומי – צירוף מקרים ?

שאלה פתוחה וחומר למחשבה. 

האם בעצם קביעת מועד הקראת גזר הדין במשפט נשיא המדינה קצב דווקא ליום האישה הבינלאומי  שיחול בתאריך8/3/11 יש כדי ללמד גם על הכרעת הדין שניתנה, על יחס ביהמ"ש הנכבד להפגנות ולדרישות ארגוני הנשים שהיו עוד בטרם הגשת כתב האישום , ועל גזר הדין הצפוי לאזרח משה קצב ?

 

שאלה פתוחה וחומר למחשבה. 

 

בקרוב יפורסם אי"ה המאמר המשפטי והציבורי הנוקב ביותר, שאני יושב על כתיבתו מזה כבר מספר שבועות , על התערבות והתנהלות התקשורת ומערכת שלטון החוק בהליך המשפט הפלילי בכלל ובמשפט נשיא המדינה לשעבר קצב בפרט.

 

אני רק יכול להבטיח שיהיה מעניין ושלא יעשה הנחות לאיש. שכן, מדינה בה נמנעת האפשרות לנהל משפט צדק טהור וזך מכל השפעה חיצונית, כאשר זכויות אדם בכלל וזכויות חשודים ונאשמים חפים מפשע בפרט שטרם ניתן בעניינם פסק דין חלוט (דהיינו שאין עליו אפשרות ערעור) נרמסים בחוצות העיר ואין פוצה פה , סופה חלילה אנרכיה ופגיעה בסדר הציבורי ובאמון האזרחים במערכת הצדק .

 

דברים שלא יכירונו במדינה דמוקרטית וכמו שאמר כבוד שופט בית המשפט העליון אדמונד לוי בפסק דינו בפרשת הנשיא : מהווים סכנה לא פחות חמורה לדמוקרטיה ולביטחון מאשר סכנות אחרות שמונחות לפתחנו .

 

במדינתו פנימה יהיה הצדק השליט העליון השליט גם על שליטיה – מנחם בגין.

 

לידיעת הסקרנים הכותב אינו קרוב משפחה של נשיא המדינה נבון ו/או נשיא המדינה קצב .

 

 

עו"ד נבון קצב

22 מרץ 2011

י"ח אדר א תשע"א

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

היכונו למתקפת הספין דוקטורס/מאת: קובי לירז

אריק זיו ויזר

עושה שלום בטוח

מנדי ספדי

בעיות בשירות החוץ בבולגריה?

אלי חזן

שרת החוץ שמתחרה באווילות של לבני

תמיר הר-פז

העם עם הליכוד

אריק זיו ויזר

הסיפור על הרקטות שטועות בדרכן

דילוג לתוכן