19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

הקסמים של הקוסמים לא עבדו הפעם

ההפסד של לבני מול השרלטנות של מופז, עד מתי יעלוז איתן?, רמלה ווידל כמשל, המחאה של הקיץ, הקמפיין של הארץ עבור ברגותי, שעון הקיץ, בגין של אז לעומת בגין של היום

 

 

הפריימריז בקדימה נגמרו. לבני מפנה את הבמה לאחר שהפסידה למופז. אפשר לומר כיום בדיעבד שהדבר לא היווה הפתעה מרעישה. שכן, הקוסמים שלבני הפעילה לא הצליחו להפעיל קסמים. הקסם שלהם פג. עמרי שרון, צחי הנגבי  וחיים רמון. לבני הפסידה כי נהגה בשחצנות יתרה. ואילו מופז ? עוד לא יבשה הדיו על ההישג שלו וכבר הוא מתחיל לשקר. כפי הנראה, תרבות השקר וההסתה נמצאת ב DNA של קדימה. היום התראיין מופז והוא מתריס שנתניהו המציא את הגרעין האירני כדי להסיט את הציבור. מכיוון שלנו הליכודניקים יש נסיון עם מופז כן ולא הרי שלנו נותר רק ללגלג על דבריו וללגלוג שלנו יש כיסוי. בעת הפרישה שלו לקדימה שלח מכתב המסביר “בית לא עוזבים” ובו ביום שהגיע המכתב למתפקדי הליכוד הודיע על עזיבת הבית. בחדשות ערוץ 10 בראיון ראשון בתור ראש קדימה טען מופז כי נתניהו המציא את סכנת הגרעין האירני לצרכים הפוליטים. נברתי בעבר הלא רחוק של מה אמר מופז על האיום האירני וכן מה אמר מופז אמר בראיון ברדיו רדיוס בתחילת מרץ. הוא צוטט כאשר ישראל תצטרך לתקוף היא תתקוף. אז מה מופז שקר היא דרך חיים שלך, האם אתה מוכן לסכן את המדינה רק כדי להשמיץ ולשקר.
אין ספק כי מופז ספג את תרבות העברינות והשקר של מרכיבי קדימה.

מופז ייבחן בעיקר בשאלה האם יניח לפרשת לבני ומבקר המדינה לגווע?  עכשיו כשהוא מחליף את לבני נשאלת השאלה האם הוא יפתח בחקירה ? מדוע נדרש מבקר המדינה לגרוס דו”ח על קדימה? האם מופז יפתח את התיבת השיקוצים וינקה את קדימה או שהוא ימרח את העם כפי שנהוג ע”י מושחתי קדימה.

ואם עסקינן בקדימה, לבני הודיעה כי תפרוש אם היא תפסיד .מסביבה טענו כי היא תפלג את קדימה ותפרוש ביחד עם קבוצה שנמצאת מסביבה, אך נדידת חסרי החוליות מוכיחה כי ההיפך הוא הנכון. אף אחד לא פורש. רבים מתומכיה המובהקים צעדו לעבר מחנה מופז והשאר עשו זאת עם פרסום התוצאות. הם רוצים להיות תחת המטרייה המופזית. הצוות כולל את צחי הנגבי ,יואל חסון ומולא. עכשיו ברור כי לבני נשארה לבד ואפילו לפיד הודיע כי הוא לא רוצה אותה אצלו. ללבני נשאר רק להשאר בקדימה או ללכת הביתה. גורם המקורב ללבני לשעבר אמר לליכודניק כי “לבני תשאר בקדימה ורוב  העדר שהלך אחרי מופז לא יהיה בכנסת הבאה”. הוא המשיך : אנחנו מקבלים בין 10 ל – 15 מנדטים ובוא נראה מי יהיה בעשרייה הראשונה של קדימה: מופז ראשון, ציפי אם תשאר שניה ואחריה יהיו : צחי הנגבי [מחנה לבני],חיים רמון [מחנה לבני], רוני בר און [מחנה לבני] , יואל חסון [מחנה לבני, דיכטר (עצמאי), שטרית (עצמאי), זאב בילסקי (מחנה מופז), רוחמה אברהם (מחנה מופז). כך אנחנו רואים כי רוב תומכי מופז לא יכהנו בכנסת הבאה ועכשיו הם רוקדים ובליל הפריימריז אצלנו הם יבכו”.

מיקי איתן
אחרי ההחלטה של בית הדין כי המרכז הישן צריך להחליט על מועד הועידה ולא ראש הליכוד הוא שיקבע, מתברר כי כל תהליך העתירה של מיקי איתן הוא מוזר ולא אחראי כי מה זה באמת משנה מתי תתכנס הועידה. ואולי כל העתירה תגרום להתרחקות מכינוס ועידה. ובמידה והועידה לא תתכנס בעתיד הקרוב, עלול להיווצר מצב שבגלל הקדמת בחירות לא תהיה ועידה ולחברי הועידה לא תהיה אפשרות לבצע שינויים בחוקה. למשל, קיימת הצעה כי מי שלא שירת בצבא או עשה שרות לאומי לא יוכל להיבחר למוסדות הליכוד וגם הצעות לשינוי השיטה לבחירת חברי הכנסת. ובכך במהלך שאין בו כלום עלול להיווצר מצב שהועידה תתאדה וכל התקוות יעלמו. נקווה כי יתעשתו הגורמים ויתנהלו להתכנסות הועידה במהרה עוד בפגרת הכנסת.

רמלה כמשל
מיכאל וידל מרמלה הוא המועמד כרגע שיכול לכבוש את העיר רמלה ולהעביר את השלטון לידי הליכוד. בפעם שעברה זה לא היה רחוק ואין ספק כי מיכאל יכול לנצח בעיר רמלה. הנהגת הליכוד חייבת לסמן רשויות מקומיות כמו רמלה כיעד לנצחון בבחירות המוניצפליות בנובמבר 2013 ולהקים מערך תמיכה למועמדים כמו מיכאל וידל. אם למועמדים כמו מיכאל תעמיד המפלגה יעוץ והכוונה כיצד להכין נכון את הבחירות הרי שאפשר לשנות את הכף. צריך לזכור שהיום רוב ראשי הרשויות לא מגיעים מהליכודולכן הליכוד חייב להציב משימה של כיבוש מקומות שאפשר לנצח בהם.

מחאה מכורה
מתברר כי דפני ושו”ת מסתובבים בעולם ונהנים. פתאם יש להם ספייס. הם מסתובבית בעולם ויועצים כיצד להמציא מחאה מכלום. עכשיו יש תורה שלמה כיצד לוקחים בעיה והופכים אותה למחאה. התוצאה לא משנה. המחאה דמויה לדב הנם את תנומת החורף וכך כאשר מגיע הקיץ דב המחאה מתעורר וכך מתכננים מארגני המחאה שהמחאה תופיע בקיץ. הם רוצים לשחזר את המחאה משנה שעברה. קשה היום לראות מה יקרה. רק עכשיו כאשר הם אומרים המחאה תחזור בקיץ הם מתכוונים שבחורף היה טוב. לכן המחאה שמובלת כך היא בלוף ולא אמיתית. אני אזכיר כל שבוע שלמארגני המחאות יש נושא אחד שהוא החשוב : להחזיר את המאבק של חרם על מוצרים עד ששוק הצרכנות הביתית ינצח. כאשר המחאה הלכה למאבק על הקוטג’ היא הגיעה להשגים אך כאשר המחאה הפסיקה את שיטת החרם והלחץ על קרטל המזון פסק, היא נעלמה ונאלמה.

הארץ של ברגותי
במאמר המערכת של עיתון הארץ, שוב חוזר הניגון של בניה של רוצח למען האג’נדה של העיתון. הם רוצים את ברגותי חופשי. תחת הכותרת “הקשיבו לברגותי”, שברגותי קורא לפלסטינים לחזור למאבק, ולהפסיק את תהליך השלום. אז עיתון הארץ אין תהליך שלום מצד הפלסטינים מאז אוסלו, אז הם קיבלו ולא החזירו.
וברגותי ? נשאר אותו מסית של פרוץ האינתיפאדה ואירועי אוקטובר, אז מה השתנה עכשיו חוץ מזה שעיתון הארץ פרסם זאת.

שעון קיץ
מתי כבר אלי ישי יבין שקיצור שעון הקיץ גורם נזק בעיקר לו? איני מבין מה העקשנות הזאת? כל בר דעת יודע שהזזת השעון לא משנה את אורך הצום אך התרוץ הזה חוזר על עצמו פעם אחר פעם. ולגבי שכך הצום יהיה יותר קל אז אלי מי שמאמין לא מפחד וכאחד שצם אני אומר לך שאין שינוי מהותי וזכור כי גם בתשעה באב צמים אז חבל שאתה נכנס לבור פעם אחר פעם.
יש להאריך את שעון הקיץ אפילו עד דצמבר הציבור רוצה שעון קיץ ולמה לך להתעמת עם הציבור.

בגין דין אחד לכולם
זכורה האימרה של בגין האב יש שופטים בירושלים אך כנראה שאצל בני בגין האימרה הזאת לא תופסת. נתניהו מינה את בגין לשבת עם הבדואים ולהאזין לרצונותיהם ולמידת נכונותם להגיע להסדר. אחרי שבית המשפט זרק אותם מכל המדרגות קם בגין ובמקום לצאת ולומר מעל לכל במה את האמת שפולשים צריך לפנות , בגין מנסה לזרוק להם סוכריות וכך אותם בדואים מנצלים את הזמן וכל יום שלא פינו אותם יוצר מצב קשה יותר. כפי שדורשים הצמד מרידור ובגין מהמתישבים בחבלי המולדת שינהגו לפי החוק ויכבדו את צווי בית המשפט כך צריכים הם להוביל את המאבק לכפות על הבדואים הפולשים לפנות כל שעל שהם פלשו אליו.
אני מפנה את הגולשים למאמרו של קלמן ליבסקינד “בני בגין מבקש לא לאכוף צווי הריסה לבדואים



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הוא פשוט צריך ליהנות מהרגע

אריק זיו ויזר

בית שמש: דם או הפרדה

אריק זיו ויזר

מי לחץ על פורום איתן?

אריק זיו ויזר

מנצחים,מפסידים, ושחצנים – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

ירושלים מחכה לפרידמן

אריק זיו ויזר

הנשיא בדרך החנינה המופרכת

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן