25.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

הפאנל באונ’ ת”א: כישלון או הצלחה?

מארגנת האירוע דיווחה על 150 אורחים, בדיקת ‘ליכודניק’ מעלה כי יתכן והגיעו פחות מ-70

 

זה היה שבוע עם לא מעט אירועים. שבוע שהתחיל בישיבת חירום אותה כינס יו”ר צעירי הליכוד דוד שאין והמשיך בשלל אירועים באוניברסיטאות. אגב, בלטה בהיעדרותה מישיבת ראשי התאים: הודיה שחר.

 

יומיים לאחר מכן התקיימו שני פאנלים באוניברסיטה העברית ובאוניברסיטת תל אביב. מדיווחים בשני המוקדים עולה כי האוירה הייתה חיובית והפאנלים היו ענייניים. בירושלים השתתפה חברת הכנסת שרן השכל מול יריב אופנהיימר (לפאנל הצטרף הפרופסור מרדכי קידר) ובתל אביב התקיים פאנל בנושא ביטחון כלכלה וחוץ בהשתתפות חבר הכנסת צחי הנגבי מול יואל חסון, עודד פורר וקארין אלהרר (ח”כ ינון מגל הוזמן גם הוא לפאנל באונ’ ת”א אך לא הגיע).

 

משני המוקדים הגיעו למערכת ליכודניק תמונות של האירוע. בשתי האוניברסיטאות פירסמו ראשי התאים את חוויותיהם מהפאנל. תא לביא בעברית פירסמו שהפאנל “היה ענייני והשאיר טעם של עוד” אך ההודעה שפירסמה הודיה שחר על הפאנל שהתקיים באונ’ ת”א עוררה אצל חלק מהמשתתפים תמיהה רבה. מדוע? בחלק מההודעה כותבת הודיה שחר במפורש על מספר האנשים:
“הערב הנחתי פאנל בנושא ביטחון, כלכלה וחוץ באוניברסיטת תל אביב עם כ-150 משתתפים.”

POST2

אורח שהשתתף באירוע באונ’ ת”א ואף היה בעבר פעיל בתא דיווח ל’ליכודניק’: “ראיתי שפירסמתם את האירוע של הודיה בדף הפייסבוק. האירוע היה סביר, בכּתה קטנה בבניין גילמן, אני לא מבין למה צריך לשקר ולהגיד שהגיעו 150 אנשים?”
ובכן, כמות האנשים שהגיעו לא רלוונטית כמו שהעובדה שהודיה שחר פירסמה שהגיעו 150 אנשים למרות שיתכן ולא כך היה.

פניתי להודיה שחר כדי לקבל את תגובתה בנושא מספר המשתתפים והנ”ל הגיבה:
“… הפאנל שהתקיים היה פאנל מוצלח בכל קנה מידה. גם בכמות הקהל וגם באופי התכנים. זאת נאמר גם על ידי הח”כים שהגיעו לפאנל וגם על ידי המשתתפים. 130 איש נרשמו לפאנל בטופס ההרשמה (מצרפת לך תמונה) והגיעו כ-150 אנשים. אני מזמינה אותך לצורך העניין לפנות לח”כ צחי הנגבי ולשאול איך היה הפאנל. כמו כן אני ממליצה לכל הקנאים להתבוסס בקנאתם, ואני ממליצה לך לכתוב את התגובה שלי כמו שהיא …” 

הודיה שחר אכן צירפה לי תמונה עם טופס ההרשמה ואז התברר שמדובר בטופס אינטרנטי. כלומר אין מדובר באנשים שהגיעו פיזית אלא רק במי שהתעניינו ומילאו פרטים. הודיה שחר העלתה בנוסף לפוסט בפייסבוק תמונות מהאירוע.
בחנו בישיבת מערכת את התמונות ולתדהמתנו גילינו לאחר מספוּר האנשים מהשורה הראשונה ועד האחרונה, כי לא נמצאים אפילו יותר מ-70 אנשים (!) בחדר (כולל חברי הכנסת).

PEOPLE2

אז 150 משתתפים או פחות מ-70? תחליטו אתם.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לא אם כל ההפרטות/מאת:ח”כ כרמל שאמה

אריק זיו ויזר

מנהיג יהודי

אריק זיו ויזר

בחירות לראשות הליכוד : דצמבר 2013

אלי חזן

בנתיב החיסונים

אלי ורד חזן

אל תדברו על בנט. לא עוד.

אלי חזן

מהדר בקפיטליזם ועד הדר בנהיגה ועוד נושאים בתפזורת מחוץ לקופסא!

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן