20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

העולים שמחים לגור בשומרון

עולים טריים למנכ"ל משרד הקליטה: "מאושרים להיות בשומרון".

מנכ"ל משרד הקליטה, דימיטרי אפרצ'ב, סייר בצפון השומרון יחד עם אנשי הצוות המקצועי של המשרד והמחוז.

מנכ"ל המשרד סייר במרכז הקליטה בישוב חיננית ובפארק התעשיות שח"ק בלויית ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה והצוות המקצועי במועצה.

הסיור נפתח ביקור במפעלים בפארק התעשיות שח"ק בצפון השומרון, אזור תעשיה המורכב ממפעלים "ירוקים" המעסיקים עולים רבים שנקלטים במרכז הקליטה בישוב חיננית וכן מערי הסביבה הקרובה של צפון השומרון – עפולה, חדרה ונתניה.

לאחר מכן המשיכו האורחים למרכז הקליטה בחיננית, שם פגשו משפחות של עולים חדשים. האורחים ומלויהם לא יכלו להסתיר את התרגשותם כשפגשו במשפחה שעלתה לארץ רק לפני שבוע. אם המשפחה סיפרה ברוית על עלייתם ועל קבלת הפנים החמה לה זכו בצפון השומרון. "אנחנו מאושרים להיות בשומרון ושמחים שעלינו דווקא לפה".

ראש המועצה מסיקה הציג לאורחים את הפרוייקטים הרבים לקליטת העליה הקיימים בשומרון, ובראשם את מרכז הקליטה בחיננית והאולפנים בישובים שבי שומרון ועינב – מרכזי קליטה הפועלים כבר שנים וקולטים עליה בשילוב לימודי עברית, יהדות וגיור לנזקקים לכך.

מסיקה הזמין את המוסדות העוסקים  בקליטת עליה בארץ להרחיב את קליטת העליה בשומרון: "בשומרון חיה אוכלוסיה אידאליסטית ואיכותית המחפשת לתרום ונכונה לאתגרים לאומיים נוספים. נשמח לקלוט כל עולה מכל ארץ ולהיות שותפים עוד ועוד במשימה הלאומית של העלאת עם ישראל לארץ בכלל ולשומרון בפרט".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לע"מ מציגה : השואה כאמצעי למידה לכתבים הזרים

אושר תקציב הוועד האולימפי לשנת 2010

אריק זיו ויזר

מדינה שוחקת

ד"ר אביגדור הדר

655 : מספר מספר

רוב מוחץ בליכוד נגד מסירת שטחים ונגד מדינה פלסטינית

אריק זיו ויזר

ישראל שלי למען תושבי הכרמל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן