23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

הסתיים עוד סיבוב במלחמה הישראלית נגד הפולש הפלשתי(נאי)

מלחמה אינה כדורגל ואף אינה עניין של זבנג וגמרנו. מלחמת עם ישראל בפולשים הפלישתים ארכה כמאתיים שנה. עליות, מורדות, נצחונות ואף מפלות… בסופו של עניין היה נצחון שלא היתה אלא השמדה טוטאלית של הישות הזרה הזו שהגיעה ממדינות הים. וזה היה כי מוצאים ערים בצורות הרוסות, צלמים של האל דגון שהושחתו. אולם מוצאים גם שרידים של שריפה שכילתה את הערים – דוד המלך ידע לעבוד!
04:42 (22/11/12) אבי גולדרייך
שבע מאות שנה נלחמה האומה הספרדית או ליתר דיוק הקטלונים, בעולם המוסלמי, קטלונים אומה קטנה ממוצא ויקינגי, שידעה לגייס צבא קטן (3000-4000 פרשים עוטי שריון) והרבה תעצומות נפש מול עשרות אלפי הפרשים נושאי החיצים הזריזים של האיסלם. באותה תקופה נאמר כי מאושרת בנשים היתה האם הקטלונית שמשלושת ילדיה שנלחמו במלחמות נגד האיסלם נשאר רק אחד בחיים. ובתום שבע מאות השנה הצליחו להדיר את האיסלם מספרד, להכותו שוק על ירך ולהותירו בפיגור עמוק עד תקופתנו זו.

שלוש מאות שנה נלחמה אירופה , מלחמה רצופת מפלות בתורכים שהשתלטו על כל הבלקן, רומניה, הונגריה מחציתה של אוסטריה, צ'כיה, סלובקיה ולבסוף כשהגיעו לשערי וינה ידעה להתאושש ובשנת 1683 הגיע המלך הפולני יאן סובייסקי ועימו עשרים אלף פרשים אבירים פולנים עזי נפש וחיל תותחנים גרמנים יעיל מסכסוניה הכו את הצבא התורכי שוק על ירך ומכאן הלכה תורכיה ונסוגה הלכה וחלתה עד שבשנת 1918 הפכה להיות לאומה מושפלת והרוסה.

נשמעות ביקורות רבות על כך שלא "כיסחנו אותם" לא השמדנו אותם ולא הפעלנו כח קרקעי אולם אסור להתייחס למלחמה בינינו לבין העולם המוסלמי כדבר של מה בכך. מלחמה אינה כדורגל ואף אינה ספור של זבנג וגמרנו. מלחמת עם ישראל בפולשים הפלישתים ארכה כמאתיים שנה.

עליות, מורדות, נצחונות קטנים ואף מפלות איומות ובסופו של ענין נצחון שלא היה אלא השמדה טוטאלית של הישות הזרה הזו שהגיע ממדינות הים וזה היה, מוצאים ערים בצורות הרוסות, צלמים של האל דגון אולם מוצאים גם שרידים של שריפה שכילתה את הערים- כן דוד המלך ידע לעבוד..

האם מוכשרים הלבבות? האם העם מוכן להקריב אלפי קרבנות? האם עדיין כבר אין אויב מבית? והאם אנחנו עדיין מוכנים ומאוחדים כאגרוף אחד הכשיר לקרב? התשובה היא לא. במלחמת ששת הימים היינו, והיום לא,
תקשורת, מערכות המשפט, מפלגות השמאל ואירגוני הקרן לישראל חדשה עדיין חזקים מאוד אחרי כמה הרוגים יתחיל האויב הפנימי לזנב בנו להרפות את הרוח כולם זוכרים עדיין איך ארבע אמהות, שמונה אבות ושלי יחימוביץ אחת שייחצנה אותם בנצלה את מעמדה כשדרנית צמרת העיפה בקלות את צה"ל מלבנון תוך הפקרה של הצפון לשליטת הטילים של חיזבאללה כולנו זוכרים את הפיאסקו שיצרו מלשיני הקרן החדשה לישראל כשהביאו עלינו את דו"ח גולדסטון במבצע עופרת יצוקה..

למרבה הצער עדיין התודעה לא צרובה, רבים מדברים בשפה של שני מדינות לשני עמים ורואים את הפולשים הפלשתינאים כבעלי זכות על האדמה הזו, כל זב ומצורע, אחמד טיבי החצוף שמשפחתו הגיע לפני כמה עשרות שנים מצפון פרס מקבל במה חפשית בתקשורת כדי להשתלח ביהודים הוא לא מתבייש להצהיר "אני בעל הבית ולא מפחד לקרוא לנו "מהגרים" ושדרנינו השמאלניים מהנהנים בראש בהסכמה.

עד אני כי ביבי יודע היסטוריה יותר טוב מכל מנהיגי העולם, הוא אחד הבקיאים ביותר בספריו המונומנטאלים של אביו בן ציון נתניהו כל מה שכתבתי למעלה ידוע לו היטב ואל לנו להשתלח בו הוא מבין כי מלחמה אינה זבנג וגמרנו ,
ובבוא היום, כשיוכשרו הלבבות , כן כשבשלטון יהיו הרבה פייגלינים
והעמלק שבתוכנו יחלש ויעלם כן אז נוכל להיות עם אחד, לב אחד אבל זה הרבה עבודה והרבה אורך רוח וחינוך, הרבה הרבה חינוך כי צבא מנצח , נבנה בראש ובראשונה על ידי מחנכים טובים כמו שהגדיר מפקד הצבא הגרמני את תבוסתה של גרמניה כנגד הצבא האמריקאי במלחמת העולם הראשונה – "במלחמה ניצח מורה בית הספר היסודי האמריקאי".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לא לטרור, כן לתושבי הדרום – על פריימריז בצל טרור

אלי חזן

נבון בחזית ההסברה הישראלית

אלי חזן

היחס לארה"ב מורכב כמעט כמו רשת דייגים סבוכה

אלי חזן

אדמסו אללי מציג : מעולה לעולה כוחנו יורד

אריק זיו ויזר

לילך דרשר מתמודדת במחוז מישור החוף

אלי חזן

שטרן הגיש עתירה לוועדת הבחירות כנגד שינוי המיקום של המחוז ברשימה לכנסת

אלי חזן
דילוג לתוכן