18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

הספד- איתן שרעבי ז”ל

בשיר “אחרי מותי”, כותב ביאליק את השורה: “היה איש וראו איננו עוד”

איתן שרעבי הוא דוגמא מובהקת לאותו איש, אשר איננו עוד בנמצא. כמו אותו חתול מפורסם מן הספר עליסה בארץ הפלאות, החיוך של איתן היה נשאר זמן רב לאחר שיצא מן החדר וגם כעת, הוא ממשיך ללוות אותנו, כאשר לא נוסיף לראות את פניו עוד.

בהתנהלותו היומיומית, אשר הקרינה צניעות, שמחת חיים ושאפתנות, דאג איתן להשפיע על כל אלו שעבדו סביבו באותן תכונות בדיוק. תמיד עם הטלפון, מחייג לאחל יום הולדת שמח, לוודא שהכול בסדר או סתם לשאול מה נשמע.

אך, בראש ובראשונה, איתן, אשר היה עם השר סילבן שלום במשך 30 השנים האחרונות, גילה נאמנות לסובבים אותו ודאג כי כל מכיריו ומוקיריו יקבלו עזרה כאשר הם צריכים. הוא היה יכול לשגע את העולם ואשתו בכדי להשיג את מה שהוא צריך. והדברים לא היו בשבילו אלא עבור אחרים. כזה היה איתן. זולתן.

מסכת תענית מספרת לנו כי כל אדם, אשר נפטר בטרם עת בגיל 52, נחשב כצדיק, שכן נפטר באותו הגיל שבו הלך לעולמו שמואל הנביא. אי



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו והליכוד – אל תבגדו בחיילים ובציונות!!!

אריק זיו ויזר

בשורה בליכודיאדה : דני כץ החל לעבוד עם סגן השר איוב קרא

אריק זיו ויזר

איוב קרא: “לא נשב עם בוז’י בקואליציה”

אריק זיו ויזר

ארדן רושם הפסד שלישי ברציפות : דרמר הוא השגריר בוושינגטון

אלי חזן

קבוצת מתפקדים אידיאולוגית חדשה בליכוד: פורום ריבונות העם

דניאל נחמיה

יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין: “שוב פוגעים במתיישבים”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן