24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

הנהגת הליכוד הולכת ומתרחקת מיעדייה החברתיים !

ברשות מוריי ורבותיי ,
אני גיל שמואלי חבר מרכז הליכוד מנהריה , חבר הנהלת הליכוד העולמי מגיע אליכם היום בלב כבד כדי לומר לכם חבריי חברי המרכז – צירי הוועידה – מח העצם של הליכוד – אתם אשר נושאים את התנועה הזו על גבכם במשך שנים רבות – במשך 8 שנות שלטון הליכוד התדרדרנו באין חזון לשבר חברתי וכלכלי שלא ידענו כמותו מאז הסתלקותו של מורנו מנהיגנו – מנחם בגין עליו השלום .
הנהגת הליכוד הולכת ומתרחקת מיעדייה החברתיים – להבטיח קיום מינימלי בכבוד לזקנים , חולים ומנכים ולאפשר פתרון לבעיית הדיור הקשה .
בשעה ששליש מאזרחי ישראל מצוי מתחת לקו העוני ולא מסול להגיע לביטחון כלכלי – אני בן הארץ הזו שייך לדור שלם של צעירים שלעולם לא יוכלו להגיע לבית , לדירה משלו – אני מביט בכאב באחיי הצעירים המחפשים דלת להכניס בה מפתח .אני שואל הערב איפה שר השיכון ? שהבטיח בנייה בפריפרייה מדוע הממשלה לא יוזמת פתרונות דיור ציבורי לצעירי הארץ כפי שהיה בשעתו בתקופת בגין , שהורה לשרים יורם ארידור , גדעון פת לקדם מייד את הדיור הציבורי ולאפשר לזוגות הצעירים חיים בכבוד – והבטיח :”אתם עוד תולידו בנים …”
בשעה שהבעיות החברתיות נותרו מדממות מאז ימי כהונתו של מנחם בגין , בשעה שהקשישים בארץ שלנו נאלצים לחיות בבושה , בחרפה שאין כמוה מקיצבת רעב זעומה של המוסד לביטוח לאומי ולא יודעים מה לקנות קודם – לחם או תרופות – הנני מתריע כי אסור להנהגת הליכוד והעומד בראשה להמשיך להפנות עורף לערכיה הבסיסיים של תנועת החירות – בראש ובראשונה תורתו ומשנת הסוציאלית של ראש בית”ר זאב ז’בוטינסקי – תורת חמשת הממי”ם : מזון , מלבוש , מרפא , מעון ומורה – הלוא הם חמשת ההגנות החברתיות המבטיחות מינימום אמצעי קיום לכל אדם באשר הוא .הסיסמא הסובייטית שהתנוססה במחנות העבודה הקומוניסטים :”מי שאינו עובד – אינו אוכל !” לא קיימת בתנועת החירות ומשוללת כל יסוד על פי משנתו של ז’בוטינסקי – כי גם הקשיש ,הנכה , האביון והדל יאכל – ועלינו להבטיח לכל אזרח חיים בכבוד . עלינו לזכור תמיד כי גם לזיקנה צרכים משלה , לעמוד לימין אביון , להושיע את הנכה , היתום והאלמנה . וזכור כי גר היית בארץ מצריים ….
מוריי ורבותיי , על תנועת הליכוד עוברים ימים לא קלים ולפנינו יושבים חברי דור המייסדים של התנועה , מיוצאי המחתרות אצ”ל ולח”י – אשר יצקו מיים על ידיהם של כל מנהיגי הליכוד בדרכי הנה הרכבת ישב מולי קשיש שנאלץ לשרוד עם קיצבה בגובה 1780 ₪ וביקש ממני לבשר לכם הערב כי שום אדם לא יכול לחיות עם סכום זעום שכזה והוא נאלץ למנוע מעצמו רכישת תרופות ומוצרי מזן כי ידו אינה משגת …איך הגענו לדבר חמור שכזה ? מדוע אין התייחסות לבעיות הקשות הללו במשך שנים של הזנחה והתעלמות ? מי ישלם בעד מצוקתו של אותו קשיש , אשר כל חייו עבד ותרם למדינה גידל בנים ונכדים וכעת נאלץ לצפות בבושה כיצד מדינתו מפקירה אותו ?
בטרם אסיים אבקש לומר כי קיבלתי טלפון מאב שכול שביקש ממני להזכיר את המאבק שלהם , משפחות נפגעי הטרור להשארת הרוצחים השפלים מאחורי סורג ובריח ולמנוע בכל תוקף שחרור מחבלים רוצחים עם דם על הידיים , מעשה ששום ממשלה ישראלית לא העזה לעשות אי פעם . לשחרר רוצחים שנשפטו בבית משפט בישראל רק כדי לשבת למשא ומתן שוחד לאבו מאזן – האם אין כאן ביזוי בית המשפט שנתן  פסק דין ועשה מעשה בית דין – האם אין יותר שופטים בירושליים ?
דבר יוסף שיש להזכיר הוא ההבטחה של השר ישראל כ”ץ לברור ובדיקה לאיפה ולאן הלכו 67 מליון ₪ מקופת המפלגה , היינו בפלוס גדול לפני הבחירות וסיימו עם מינוס של מליוני שקלים כשאף אחד מהחברים כאן לא יודע לאיפה ולאן בדיוק הלך הכסף ? הובטח לנו בדיקה של הנושא ע”י יו”ר המזכירות במכתב לחברים ואנו עדיין ממתינים לתוצאות .
אני תקווה שכולנו נצא לדרך חדשה – לשיקום הליכוד ולחיזוק מוסדותיו – במיוחד נוכח הנתק המתמשך של הנהגת הלנועה לשטח , העובדה שסניפי הליכוד משותקים – ועם מחפש היום מנהיג בעל לב שומע .
כזה שיוכל לרפא את הפצעים , לתת מזור לבעיות החברתיות ולחדש את הקשר לציבור וקהל בוחרי הליכוד

ברשות מוריי ורבותיי ,אני גיל שמואלי חבר מרכז הליכוד מנהריה , חבר הנהלת הליכוד העולמי מגיע אליכם היום בלב כבד כדי לומר לכם חבריי חברי המרכז – צירי הוועידה – מח העצם של הליכוד – אתם אשר נושאים את התנועה הזו על גבכם במשך שנים רבות – במשך 8 שנות שלטון הליכוד התדרדרנו באין חזון לשבר חברתי וכלכלי שלא ידענו כמותו מאז הסתלקותו של מורנו מנהיגנו – מנחם בגין עליו השלום . 

 

 

הנהגת הליכוד הולכת ומתרחקת מיעדייה החברתיים – להבטיח קיום מינימלי בכבוד לזקנים , חולים ומנכים ולאפשר פתרון לבעיית הדיור הקשה .  

בשעה ששליש מאזרחי ישראל מצוי מתחת לקו העוני ולא מסול להגיע לביטחון כלכלי – אני בן הארץ הזו שייך לדור שלם של צעירים שלעולם לא יוכלו להגיע לבית , לדירה משלו – אני מביט בכאב באחיי הצעירים המחפשים דלת להכניס בה מפתח .אני שואל הערב איפה שר השיכון ? שהבטיח בנייה בפריפרייה מדוע הממשלה לא יוזמת פתרונות דיור ציבורי לצעירי הארץ כפי שהיה בשעתו בתקופת בגין , שהורה לשרים יורם ארידור , גדעון פת לקדם מייד את הדיור הציבורי ולאפשר לזוגות הצעירים חיים בכבוד – והבטיח :”אתם עוד תולידו בנים …” בשעה שהבעיות החברתיות נותרו מדממות מאז ימי כהונתו של מנחם בגין , בשעה שהקשישים בארץ שלנו נאלצים לחיות בבושה , בחרפה שאין כמוה מקיצבת רעב זעומה של המוסד לביטוח לאומי ולא יודעים מה לקנות קודם – לחם או תרופות – הנני מתריע כי אסור להנהגת הליכוד והעומד בראשה להמשיך להפנות עורף לערכיה הבסיסיים של תנועת החירות – בראש ובראשונה תורתו ומשנת הסוציאלית של ראש בית”ר זאב ז’בוטינסקי – תורת חמשת הממי”ם : מזון , מלבוש , מרפא , מעון ומורה – הלוא הם חמשת ההגנות החברתיות המבטיחות מינימום אמצעי קיום לכל אדם באשר הוא .הסיסמא הסובייטית שהתנוססה במחנות העבודה הקומוניסטים :”מי שאינו עובד – אינו אוכל !” לא קיימת בתנועת החירות ומשוללת כל יסוד על פי משנתו של ז’בוטינסקי – כי גם הקשיש ,הנכה , האביון והדל יאכל – ועלינו להבטיח לכל אזרח חיים בכבוד .

 

עלינו לזכור תמיד כי גם לזיקנה צרכים משלה , לעמוד לימין אביון , להושיע את הנכה , היתום והאלמנה . וזכור כי גר היית בארץ מצריים …. מוריי ורבותיי , על תנועת הליכוד עוברים ימים לא קלים ולפנינו יושבים חברי דור המייסדים של התנועה , מיוצאי המחתרות אצ”ל ולח”י – אשר יצקו מיים על ידיהם של כל מנהיגי הליכוד בדרכי הנה הרכבת ישב מולי קשיש שנאלץ לשרוד עם קיצבה בגובה 1780 ₪ וביקש ממני לבשר לכם הערב כי שום אדם לא יכול לחיות עם סכום זעום שכזה והוא נאלץ למנוע מעצמו רכישת תרופות ומוצרי מזן כי ידו אינה משגת …איך הגענו לדבר חמור שכזה ? מדוע אין התייחסות לבעיות הקשות הללו במשך שנים של הזנחה והתעלמות ? מי ישלם בעד מצוקתו של אותו קשיש , אשר כל חייו עבד ותרם למדינה גידל בנים ונכדים וכעת נאלץ לצפות בבושה כיצד מדינתו מפקירה אותו ? בטרם אסיים אבקש לומר כי קיבלתי טלפון מאב שכול שביקש ממני להזכיר את המאבק שלהם , משפחות נפגעי הטרור להשארת הרוצחים השפלים מאחורי סורג ובריח ולמנוע בכל תוקף שחרור מחבלים רוצחים עם דם על הידיים , מעשה ששום ממשלה ישראלית לא העזה לעשות אי פעם . לשחרר רוצחים שנשפטו בבית משפט בישראל רק כדי לשבת למשא ומתן שוחד לאבו מאזן – האם אין כאן ביזוי בית המשפט שנתן  פסק דין ועשה מעשה בית דין – האם אין יותר שופטים בירושליים ?  דבר יוסף שיש להזכיר הוא ההבטחה של השר ישראל כ”ץ לברור ובדיקה לאיפה ולאן הלכו 67 מליון ₪ מקופת המפלגה , היינו בפלוס גדול לפני הבחירות וסיימו עם מינוס של מליוני שקלים כשאף אחד מהחברים כאן לא יודע לאיפה ולאן בדיוק הלך הכסף ? הובטח לנו בדיקה של הנושא ע”י יו”ר המזכירות במכתב לחברים ואנו עדיין ממתינים לתוצאות .אני תקווה שכולנו נצא לדרך חדשה – לשיקום הליכוד ולחיזוק מוסדותיו – במיוחד נוכח הנתק המתמשך של הנהגת הלנועה לשטח , העובדה שסניפי הליכוד משותקים – ועם מחפש היום מנהיג בעל לב שומע .כזה שיוכל לרפא את הפצעים , לתת מזור לבעיות החברתיות ולחדש את הקשר לציבור וקהל בוחרי הליכוד. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השר ארדן נפגש עם פעילי ליכוד מרכזיים בכפר סבא

אריק זיו ויזר

מרכז הליכוד- הצבעת תמיכה בהתישבות ביום ה’

אריק זיו ויזר

ארגוני נשים לאומיים במכתב הבהרה לציפי חוטובלי

אריק זיו ויזר

דנון : “הועידה תחזק את התנועה לקראת הבחירות הכלליות”

אלי חזן

רשימת המועמדים בסניף נתיבות

אריק זיו ויזר

עתירה לבית הדין של הליכוד לכינוס מרכז הליכוד לאישור ההסכמים הקואליציוניים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן