20.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

המשרד לאזרחים ותיקים מקים את מועדון הצרכנות הגדול בישראל

לראשונה בישראל מוקם מועדון צרכנות לאזרחים ותיקים

 

 


המשרד לאזרחים ותיקים מקים את מועדון הצרכנות הגדול בישראל. המועדון ימנה 750,000 אזרחים ותיקים, אשר יהיו זכאים להטבות בשווי של אלפי שקלים בשנה ברכישת מוצרים ושירותים. תחילת פעילות מועדון הצרכנות צפויה ברבעון הרביעי של שנת2012 .

לצורך הקמת המועדון יפרסם המשרד מכרז לקבלת הצעות מגופים שונים להקמה וניהול של מועדון הצרכנות .

 

המועדון יציע לאזרחים הוותיקים החברים בו הטבות במגוון רחב של תחומים שיאפשרו לכל אחד מהם לקבל הנחות בתחומי המזון, הביגוד, התרבות, הפנאי, הרווחה, ההשכלה, מוצרי פארם ועוד, אשר מיועדים לאוכלוסייה הוותיקה. ההטבות יינתנו במגוון רחב של אמצעים: רכישה מאובטחת באתר המכירות האינטרנטי ולחסרי כרטיס אשראי באמצעות בנק הדואר ובמקביל לאתר תופעל לנוחיות החברים גם מערכת טלפונית ותינתן להם גם אפשרות לקבל הטבות ישירות בחנויות עצמן.

האזרחים הוותיקים ייהנו מהנחות של 15 אחוז ומעלה ממחיר השוק עבור המוצרים והשירותים, ומחיריהם לא יעלו על המחיר אותו משלמים חברי מועדוני הצרכנות המובילים בישראל.

 

לדברי אהרון אזולאי, מנכ”ל המשרד לאזרחים ותיקים: “פוטנציאל הכוח הצרכני בקרב אוכלוסיית האזרחים הותיקים הינו עצום. אנו צופים כי בגלל כוח הקנייה של האזרחים הותיקים ומשפחותיהם, היקף ההנחות החודשי ינוע בין 300 ₪ ל – 500 ₪ לחודש לאדם. הקמת מועדון הצרכנות תאפשר לאזרחים ותיקים להנות מהנחות משמעותיות במוצרים ובשירותים מובילים ואף ייעודים לצרכיהם. בעתיד, נבחן גם את האפשרות להנפיק עבור חברי המועדון כרטיס אשראי מיוחד”.

 

כל אחד מ-750 אלף האזרחים הוותיקים החיים כיום במדינת ישראל, זכאי להיות חבר במועדון הצרכנים. מדי שנה מצטרפים לאוכלוסייה הוותיקים בישראל 50,000 אזרחים שכל אחד מהם יקבל עם הגיעו לגיל הפרישה כרטיס אזרח ותיק ולצידו כרטיס חבר מועדון.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בבת ים החלה מהפכת האזרחים הותיקים

אלי חזן

בוגי מסביר לליכודניק את פשר הצבעתו בנושא גיל הפרישה לנשים

אריק זיו ויזר

השר כץ: “אני מתנגד לעסקה המוצעת. זה לא מוסרי וכך לא מקדמים שלום”

אלי חזן

נתניהו : “נכבד החלטת בית המשפט בנושא מגרון”

אלי חזן

הממשלה ה – 33 תצא לדרך בקרוב – ממשלה ציונית בראשות נתניהו

אלי חזן

אביטל סיים תפקידו כמדען הראשי של משרד החינוך

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן