27.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

המעשה הנכון: להחזיר לארצות המוצא

עומרי אקוניס חושב שצריך לפנות (ולא לגרש) את השוהים הבלתי חוקיים חזרה למדינות האם. המאמר מכיל דעה שאינה פופוליסטית

 

 אחר הצהריים פתחתי כהרגלי את אחד מאתרי החדשות היותר נצפים (לצערי) במדינת ישראל ולנגד עיניי התגלתה כותרת מרעישה: “הגירוש החל,ניגרית ובתה התינוקת נכלאו וגורשו”.

אין צל של ספק,הכותרת מכעיסה,מקוממת ומעוררת חלחלה.

אך לא מפני שאני מצר על החזרתן של האם ובתה הפעוטה לארץ מוצאן,ניגריה,אלא מפני שכמוני ישנם עוד רבים שבשעות אחה”צ פתחו את אותו אתר ונחשפו לשקר גס ושימוש ציני בפעוטה בת חצי שנה יחד עם הצירוף של השורש כ.ל.א וג.ר.ש.

כותרת כל כך מגמתית,פופוליסטית ושקרית לא ראיתי זמן רב (ובאתר הנ”ל מופיעות כותרות כאלה מדי יום).

 

העובדות מצביעות על סיפור שונה לחלוטין,בחדשות הערוץ הראשון דווח חצי שעה מאוחר יותר על אותה ידיעה,אך בהוספת פרטים משמעותיים אשר משנים לחלוטין את המחשבה הראשונית אשר עולה במוחם של יהודים כאשר המילים כליאה וגירוש של ילדים מופיעות בכתבה- האם הינה מסתננת מניגריה,אשר הגיעה לישראל בדרך לא דרך,ללא אישורי השהייה המתאימים ובחסות לידתה של בתה התינוקות (חמודה ככל שתהיה) קיוותה לחמלת הרשויות במדינת ישראל ולהשארתה במדינה אשר קולטת זרים באופן קל הרבה יותר מהרבה מאוד מדינות אחרות בעולם,זכר לאותם ימים ארורים במחצית המאה הקודמת.

 

וכאן נכנסת הדעה המאוד לא פופוליסטית אשר הובטחה בכותרת המשנה של המאמר: אני תומך נלהב ברעיון  החזרתם של שוהים בלתי חוקיים במדינת ישראל לארצות המוצא שלהם, ויפה שעה אחת קודם.

הדיון המעוות בתקשורת בשנתיים האחרונות נסוב סביב השאלה מה מעמדם של ילדי זרים אשר נולדו במדינת ישראל,יודעים עברית כאילו ישבו על ברכיו של אליעזר בן-יהודה בעצמו,מנופפים בדגלי ישראל,שרים את שירי החג עליהם כולנו גדלנו,רוצים לשרת בצבא ההגנה לישראל ולבחור במפלגה הנכונה כאשר יגיעו לגיל המתאים.

התקשורת דואגת להשתמש בציניות ובתחבולות בפנים החמודות של ילדים אלה,בעברית הרהוטה אשר יוצאת מגרונם של חלק מאותם ילדים,אך שוכחת לציין דבר אחד: אחוז גבוה מאוד מאותם ילדים נמצאים כאן באופן לא חוקי!

אחוז גבוה מאותם ילדים נולדו כאן להורים אשר הסתננו למדינת ישראל בחסות החשכה בדרכים עקלקלות באיזור הרי אילת ועשו דרכם אל מרכזי הערים הקרובות (אילת או ערד) או הרחוקות (תל-אביב).

ועכשיו יסלחו לי כל אלה אשר טוענים כי מדינת ישראל לא יכולה להרשות לעצמה לגרש את הילדים הללו,אשר “יהוו את הליבה של החברה הישראלית בעתיד”,אני מאוד לא מסכים איתם בלשון המעטה, וחושב שהם מבלבלים את המוח ומטעים את הציבור בלשון קצת יותר חריפה.

נבחן את מדיניות ההגירה של מדינות ותיקות יותר מישראל,נלך לידידתה הגדולה ביותר של ישראל בעולם כולו-ארצות הברית של אמריקה.עכשיו תארו לכם מצב בו אתם נקלעים לסיטואציה דומה,קרי כניסה בלתי חוקית במקרה הרע או פקיעת תוקף ויזת השהייה שלכם (שניתנה כדין בשגרירות ארה”ב ) במקרה הטוב.

האם בדמוקרטיה המתקדמת ביותר בעולם יאפשרו לכם לשהות ולו לדקה אחת נוספת בגבולות ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות?

התשובה, חברות וחברים, היא חד משמעית: לא!

אוסיף ואומר כי לא רק שתוכנסו למתקן השהייה עד לגירושכם המהיר,אלא גם דרכונכם יוכתם בחותמת שחורה,אשר משמעותה היא איסור כניסה חד משמעי למשך 10 שנים לפחות.

 

עכשיו נחזור אלינו,נכון שישנה בעייתיות גדולה בכל נושא ההגירה למדינת ישראל (בעיה אשר נמשכת קרוב ל-64 שנים),אך עד שלא תקבע מדיניות ברורה בנושא ההגירה ישנו פתרון אחד לכל בעיית השוהים הבלתי חוקיים:

להגיד להם בפשטות,עד כאן! ארזו את המזוודות וחזרו למדינות המוצא שלכם,אתם וילדיכם ונכדיכם, כי ישראל היא מדינת חוק ואם אתם עוברים על החוק אתם עבריינים ,העונש במקרה זה הוא פשוט-

 החזרה לארץ המוצא (כי גירוש במקרה הזה הוא מושג לא נכון שהתקשורת מרבה להשתמש בו בכדי להדגיש עד כמה נורא מתייחסת מדינת ישראל לזרים בה).

 

כל זה נכון כמובן למקרה בו השוהים הבלתי חוקיים אכן כאלה (ולצערנו הרב מספרם עצום ומגיע לעשרות אלפים).

כאשר בוחנים את שאלת מעמד הפליטים אשר ברחו מהתופת תתקבל תשובה אחרת,כזו שכתובה בספר החוקים הישראלי ומסדירה את מעמדם של הפליטים ועל פיה נהג מנהיג דגול אשר השבוע צויינו 19 שנים לפטירתו,מנחם בגין,כאשר בהחלטה אמיצה החליט לאפשר את הגעתם של פליטי מלחמה וייטנאמים אשר ברחו מהתופת בארצם.

 

לסיכום המאמר נחזור לתחילתו ואזכיר שוב את הכותרת המגמתית והשקרית אשר הופיעה בעמוד הראשי של אותו אתר חדשות,כותרת שמטרתה להתסיס את הציבור כנגד החלטת ממשלה מצויינת ונכונה ללא כל צל של ספק,כזו אשר תחזיר את השפיות בכל נושא ההתייחסות למסתננים למדינת ישראל ותעשה שירות גדול לדורות הבאים,לילדים היהודים שנולדים כאן על פי חוק במדינת היהודים ולומדים את אותם שירי החג,מדברים את העברית הרהוטה,מנופפים בדגלי ישראל,רוצים לשרת בצבא ההגנה לישראל ולבחור במפלגה הנכונה כאשר יגיעו לגיל המתאים-מדיניות ההחזרה לארצות המוצא תמנע את האסון הבא במדינת ישראל-האסון הדמוגרפי שעלול להתרחש כאן בעוד 30 שנה,כאשר אותם ילדי מסתננים חמודים יהיו אנשים בוגרים אשר יתקשו לחיות במדינת ישראל ויפרקו את זעמם על כולנו, בדומה למה שקורה במדינות רבות באירופה בימים אלו ממש,מדינות אשר התעלמו מכניסתם הבלתי חוקית של זרים רבים וכיום עומדים מול בעיה קשה הרבה יותר-חוסר יכולת להשתלט על קבוצות אתניות אלה ועל שאיפותיהם הלאומיות.

 

 אז כדי שלא נגיד בעוד 30 שנה אמרנו לכם,נכון תעשה ממשלת ישראל אם תטפל בבעיית המסתננים עכשיו ותמשיך את מדיניות ההחזרה לארצות המוצא.

 

 

הכותב משמש כרכז צעירי הליכוד



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אקוניס, עשייה ערכית ואמיתית

אריק זיו ויזר

בין נתניהו לרגב ודנון

אלי חזן

דרכו הארוכה של בנט…לליכוד

אלי חזן

חסינות למנהיגים רק על ידי העם

חיים פוזן

עצמאות 65 : בין חזונו של הרצל לבין עצמאותנו האישית

אלי חזן

לזכרו של חבר הכנסת השר גדעון עזרא ז”ל, שהלך הבוקר לעולמו

אלי חזן
דילוג לתוכן