19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
יומן ארועים

המטה הצרפתי בליכוד מזמין אתכן לכנס

המטה הצרפתי בליכוד יערוך ביום שלישי הקרוב כנס מתפקדים והסברה עבור הקהילה הצרפתית בארץ : יום שלישי, ה – 26 לחודש, 18:30 בערב במצודת זאב

 



בכנס ידונו על בעיות העליה וקליטה  של העולים מצרפת ועל החשיבות של מעורבות פוליטית והצטרפות למפלגת הליכוד על מנת לקדם מענה ופתרון לקשיים שעומדים בפני הקהילה הצרפתית .

יגיעו ויכבדו אותם בנכוחתם שר המדע אופיר אקוניס , חברת הכנסת נורית קורן שהיא גם יו”ר השדולה למען עולי צרפת בכנסת, חבר הכנסת אברהם נגוסה יו”ר ועדה עליה וקליטה, חבר הכנסת מיקי זוהר ,חבר הכנסת אמיר אוחנה וסגן ומ”מ מקום הסתדרות הציונית העולמית מר יעקב חגואל.

הלן מזוז שפועלת לצידו של ניקו גוולב כיו”ר המטה הצרפתי בליכוד:

“המטה הצרפתי בליכוד שפועל בשנתיים האחרונות לגיוס רב של מתפקדים לשורות הליכוד, מבקש להזמין את הקהילה הצרפתית בארץ לבוא ולהשמיע את קולם ולהצטרף לשורות המפלגה החזקה בישראל.

כמו כן מבקש המטה להזמין את חבריו לליכוד, פעילים ותיקים לצד חדשים, מבוגרים לצד צעירים, להגיע ולהכיר את הצרפתים בליכוד ,לשמוע ולכבד את כבוד השר והחברי כנסת הנפלאים שלנו וכמובן להנות מעוד כנס איכותי של המטה הצרפתי בליכוד.”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“יצירה ישראלית או יצירה אנטי ישראלית?” – יום עיון באוניברסיטת אריאל

אלי חזן

סניף מרכז תל אביב יפו מארח את סגנית השר ציפי חוטובלי

אלי חזן

הזמנה לאירוע לרגל בחירתו של ח”כ משה פייגלין

אלי חזן

סגן השר אופיר אקוניס מגיע למפגש צעיריםסטודנטים בב”ש

אלי חזן

חוגגים את ביטול חוק הספרים

אריק זיו ויזר

הזמנה לכנס לזיכרה של ח”כ מרינה סולודקין

אלי חזן
דילוג לתוכן