23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

המטה החרדי: לדחות הבחירות בשל הצום, גרוס: לא ניתן

חוסר רגישות: הבחירות לועידת הליכוד אמורות להיערך דווקא ביום בו רבים מאזרחי ישראל – וביניהם חברי וועידה רבים  צמים צום ארוך ומתיש, מה שלא יאפשר להם להתמודד ולבחור.

עד שנקבעו הבחירות למוסדות הליכוד, בלחימה קשה ובזיעה רבה, עלה כעת בעיה חדשה בעניין – הפעם מדובר במועד הבחירות לנשיאות הועידה, שאמור להתקיים בשבעה עשר לתמוז, תענית על חורבן בית המקדש.
יעקב וידר, מועמד לנשיאות ועידת הליכוד ויו"ר "המטה החרדי" בליכוד, עתר ליו"ר וועדת הבחירות על מנת שזה ישנה את תאריך הבחירות.
"הופתענו לראות כי מועד הבחירות לנשיאות ועידת הליכוד נקבע ליום שבעה עשר בתמוז, יום צום ותענית על חורבן בית המקדש", כתב וידר בעתירה.
הופתענו לראות כי מועד הבחירות לנשיאות ועידת הליכוד נקבע ליום שבעהופתענו לראות כי מועד הבחירות לנשיאות ועידת הליכוד נקבע ליום שבעהעשר בתמוז, יום צום ותענית על חורבן בית המקדש", נכתב בעתירה שהגיש וידר.
"כידוע, מדובר בצום קשה וממושך, שרבים מאזרחי מדינת ישראל נוהגים לצום בו, ביניהם, כמובן, גם חברי ועידה רבים. משכך, צום בתאריך זה לא יאפשר לחברים רבים להשתתף בתהליך הדמוקרטי של הבחירות, ויפגע קשות ברגשותיהם. על פניו, נראה שניתן בקלות רבה להקדים או לאחר את הבחירות ביום אחד, וכי מדובר בתקלה שתתוקן לאלתר".

אלא שכבר בשעות הצהריים (שני) פרסם השופט יהושע גרוס, יו"ר ועדת הבחירות המרכזית של הליכוד, את החלטתו בעניין: "לא ניתן לשנות את המועד בהתחשב בזמן המצומצם שנותר".

בתגובה להחלטה, מסר יעקב וידר, יו"ר המטה החרדי בליכוד: "מדובר בהחלטה חסרת רגישות. דווקא לאחר שכבוד השופט החליט לקיים את הבחירות רק בתל אביב, ולא בכלל סניפי הליכוד, ראוי כפליים להתחשב בשומרי המסורת שיתקשו מאוד להגיע מרחבי הארץ במהלך הצום הקשה כדי לממש את זכותם הדמוקרטית".
וידר ציין אף כי יפנה ליו"ר תנועת הליכוד, ראש הממשלה בנימין נתניהו, ויבקש את התערבותו בנידון. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יוסי שלי – בעד ונגד מינויו

מי ניצח : נתניהו או דנון ?

אלי חזן

גמליאל : לדחות הבחירות למוסדות התנועה

אלי חזן

מפגש ראשי סניפי הליכוד בתל אביב יפו

אריק זיו ויזר

נתפסו במצלמת ליכודניק – טובה מעוז

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף רחובות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן