30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בחירות 2013

המטה החרדי בליכוד: עושים היסטוריה

לראשונה בתולדות המפלגה, פועל בשורותיה מטה של צעירים חרדים אשר באופן מוצהר פועלים למען הליכוד ולא למען המפלגות החרדיות – ליכודניק מדווח כי המטה בראשות יעקב וידר עושה נפשות רבות בציבור הצעירים החרדים

 

השבוע פורסם כי, לראשונה בהיסטוריה, הוקם מטה בחירות חרדי בליכוד שעושה עבודה מקיפה פנימית בתוך המגזר החרדי בכדי לגרום, במיוחד לנוער החרדי, להצביע למפלגת השלטון ולא למפלגות הבית שלהם 'ש"ס' ו'יהדות התורה'. בראש המטה עומד יעקב וידר, מתמודד ברשימת הליכוד בבחירות לכנסת ה-19 וממייסדי המטה החרדי בליכוד.

 

בין השאר פעלו אנשי המטה בהופעת הענק של הזמר יעקב שוואקי בהיכל נוקיה בתל אביב בה השתתפו כעשרת אלפים חרדים – וחילקו לאלפים חומרי הסברה בכדי לשכנעם להצביע ל'ליכוד ביתנו'.

 

בעמוד הפייסבוק של 'המטה החרדי בליכוד' נכתב: "כחלק מהקמפיין החרדי הממוקד, יערכו בשבועות הקרובים בריכוזיים החרדיים גם אירועי ומפגשי הסברה – במטרה להגדיל משמעותית את שיעור ההצבעה לליכוד במגזר החרדי". בשל הרגישות והתקדים צוין כי "בשל רגישויות שונות, חלק מהאירועים לא יפורסמו מראש. חברים שלא עודכנו על האירוע בעירם מתבקשים לפנות בהקדם לרכז המקומי של מטה הבחירות החרדי".

 

 לליכודניק נודע כי נערכים חוגי בית ומסע הסברה מקיף דרך התקשורת החרדית הלא מפלגתית על מנת להגיע לכמה שיותר צעירים מתלבטים.

 

נמשיך לעקוב ולדווח.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סקר דיאלוג: הליכוד ביתנו עם 39!

אלי חזן

צמח הסברה בר בנהריה

אלי חזן

אדלשטיין: "הציבור הדתי מבין שמפלגה גדולה היא הדבר הנכון"

אלי חזן

מבחן חולון למטה הבחירות

אריק זיו ויזר

המטה החרדי בליכוד : עובדים עבור הליכוד ומותקפים באלימות

אלי חזן

גדעון סער ואיוב קרא נפגשו עם 1000 פעילים דרוזים

אלי חזן
דילוג לתוכן