21.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
סקירת אתרי אקטואליה

המחבלים בלעו שמפו – ישראל העניקה חנינה/ מאת: עומר כרמון-Nfc

כנראה שמול נשק כזה לא ניתן להתמודד: שמונה מבוקשים מגדודי חללי אל-אקצה בלעו שמפו במחאה על כך שצה”ל לא מסיר את שמם מרשימת המבוקשים אלוף פיקוד מרכז נכנע והודיע על חנינה לאחר ששמונה מבוקשים פלשתינים בלעו שמפו בשעות הבוקר, נכנעה הלילה ישראל לדרישה הפלשתינית והסכימה להסיר את שמם מרשימת המבוקשים.

צעד דרסטי

דרמת השמפו החלה בשעות הבוקר: שמונה מבוקשים מגדודי חללי אל-אקצה בלעו שמפו ואושפזו בבית החולים בשכם. המבוקשים (חוסני א-סלג’, מחמוד א-נורי, מוחמד זברו, חסן עריישה, סאמח אל-סמר, עבד רבו חוואג’י, מוחמד מרשוד ומוחמד מילחם) טענו כי נאלצו לנקוט “בצעד הדרסטי” משום שישראל לא עמדה בהתחייבותה להעניק להם חנינה.

לטענתם, הם הניחו את נשקם לפני שבעה חודשים, אולם ישראל לא הסירה את שמם מרשימת המבוקשים, כפי שהובטח להם שיקרה.

הם מרגישים טוב יותר

בעקבות דרמת השמפו, נועדו הלילה אלוף פיקוד מרכז גבי שמני וראש המנהל האזרחי תא”ל יואב מרדכי, עם בכירי מנגנוני הביטחון הפלשתיני בשכם.

בתום הפגישה הוכרז כי בולעי השמפו ועוד 16 מבוקשים נוספים מגדודי חללי אל-אקצה יזכו בחנינה. מבית החולים בשכם נמסר כי בולעי השמפו, שמצבם הוגדר בבוקר כחמור, כבר שוחררו לביתם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אולמרט ראה את הגב של אסד

אריק זיו ויזר

הפגנה גדולה אמש למען שחרורו של עודה טראבין

אלי חזן

סקר בערוץ 10: הליכוד 39 מנדטים

אריק זיו ויזר

ליכודניק מברך את איילת שקד

אריק זיו ויזר

ממשלת נתניהו הרביעית מועד ב’ למחאה החברתית

אנשי ליכוד מקדמים זכויות אדם של פלסטינים

אלי חזן
דילוג לתוכן