26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

המדיניות הישראלית ומנהיגיה פשטו את הרגל

קובי קמחי חושב שראש הממשלה עושה טעות איומה בנושא שחרור המחבלים הפלסטינים 

 

 

"נתניהו חלש. אנחנו עוד נשתלט על מדינת ישראל". אני מעריך כי המילים הללו נאמרות בחדרי חדרים על ידי מנהיגי חמאס וכמובן על ידי אבו מאזן. אך לא רק ברחבי עזה ובגדה נאמרים דברים קשים כנגד ראש ממשלת ישראל הרי שגם במדינות אירופה ובארה"ב כבר הפסיקו להעריך את בניימין נתניהו. למעשה אין שום הגיון כי מנהיג מדינה מערבית כלשהי שמבין ויודע מהי עוצמת הפגיעה של פיגועי טרור, יעלה את האופציה החצופה כי מדינת ישראל תשחרר רוצחים.

הטעות של כל אחד מאיתנו הנה בשתיקתנו כעם אחד. במשך שנים של טעויות הרגלנו את העולם כולו כי הישראלים אשר נילחמים בטרור בכל רגע נתון, מוכנים הם לעשות עם מנהיגי הטרוריסטים, הסכמים ולשחרר את אותם אלה שאחראים לרצח ולפציעתם של אלפים.

אדוני ראש הממשלה, האם הפכת את עורך? אני כחבר ליכוד, הגעתי למלון הפלאזה שבניו יורק לפני מספר שנים על מנת לקבל ולברך אותך כראש ממשלת ישראל. עמדנו קבוצת יהודים מוקפים בעשרות אנשי אבטחה באחד החדרים היותר יוקרתיים שבמנהטן. כולנו הערצנו אותך ויכולנו בשקט לשים ביידיך את עתיד מדינת ישראל. בנאומך השתמשת במילים שכולנו רצינו לשמוע אך לצערי הרב אתה מוכיח שוב כי מילותייך חסרות כך משמעות ואמת.

האם יעלה על הדעת כי מנהיג כלשהו מאחת ממדינות אירופה יפנה אל נשיא ארה"ב, על מנת לדרוש ממנו שחרור מחבלים שהיו אחראים לפיגוע הרצחני שהתרחש במגדלי התאומים שבניו יורק? ברור לכולנו כי פנייה שכזו לא תצא אל הפועל. אך לא רק מכיוון שהנשיא אובמה יפסיק בזעם שיחה בנוגע לנושא מגוחך שכזה אלא העם האמריקאי לא ייתן לרעיון חולני כל כך להפוך למציאות.

אדוני ראש הממשלה, האם ראית את תוכניות הטלויזיה הפלסטינית שם מואצת השנאה לעם היהודי ומובלת הסתה כה קיצונית? האם שמעת על קייטנות הטרור אשר חמאס מנהיג בכבוד בהובילו ילדים בני 7 אל עולם הטרור כנגד העם היהודי? האם חשבת לבקש מאבו מאזן "מחווה" לקראת המשא ומתן ולדרוש כי הפלסטינים יפסיקו את התשדירים ואת קייטנות הטרור? מדוע אנחנו מוותרים בכל משא ומתן אך לא דורשים דבר. מדוע העומדים בראש העתיד של כולנו כושלים בתהליכים כל כך חשובים?

לפני 11 שנים אבא שלי נירצח באחד מאותם הפיגועים ששטפו בדם את רחובות ישראל. שנים של טרור מכה במדינת ישראל אשר שקועה בתרדמת ובדיכאון ולא מייצרת מנהיגות שתעמוד איתן אל מול אומה שמעוניינת לסלק את היהודים מכל אדמת ישראל. לך אדוני ראש הממשלה, אין את הזכות לשחרר את אותם טרוריסטים שלקחו מאיתנו את יקירינו והשאירו אותנו, בני המשפחות, לדמם נפשית בכל יום.

אני כחבר ליכוד, כאזרח מדינת ישראל וכמי שאיבד את היקר לו מכל בפיגוע טרור, מתנגד נחרצות לשחרור טרוריסטים. לא יעלה על הדעת כי אתה, אריה ירושלמי, תוביל שחרור מרצחים שלקחו את נשמתם של ילדי ישראל.

אנחנו- אזרחי ישראל מוכים פעמיים. פעם אחת על ידי הטרור ופעם שנייה על ידך.

קובי קמחי, איבד את אביו בפיגוע טרור בראשון לציון בשנת 2002. קמחי הנו יו"ר ארגון ניפגעי הטרור, ארגון לב אחד ומייסד המגזין היהודיTLVFaces.com



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אסור להרוג את הנגב

אריק זיו ויזר

ההדר של מרידור

אלי חזן

ישראל חזקה עם מיסוי גבוה לרווחים על הגז

אריק זיו ויזר

יורש העצר הסעודי הנסיך סלטאן נפטר

אריק זיו ויזר

לא לשבתון ביום ראשון

אריק זיו ויזר

פאט קונדל : מדוע אני תמך בישראל

אלי חזן
דילוג לתוכן